Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
- Data zamieszczenia: 2018-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
Zygmunta Starego 17
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
REGON: 27628965300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.gliwice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2925S w Pilchowicach - budowa kanalizacji deszczowej dla zaprojektowanego ciągu pieszego wzdłuż drogi powiatowej nr 2925S w miejscowości Pilchowice i Leboszowice , etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót ( załącznik Nr 3 do SIWZ) - budowa kanalizacji deszczowej w jezdni drogi powiatowej Nr 2925S wraz z przebudową fragmentu chodnika i remontem nawierzchni drogi powiatowej. Planowany zakres robót obejmuje odcinek o długości około 270 mb. Początek robót znajduje się w rejonie budynku Nr 15 przy skrzyżowaniu ulic Górniczej i Leboszowskiej , natomiast koniec zlokalizowany jest na wysokości budynku Nr 28 przy skrzyżowaniu ulic Leboszowskiej i Podgórnej ( zakres obejmuje również budowę kanalizacji w ul. Podgórnej aż do rowu melioracyjnego). W ramach zadania przewidziano w szczególności : 1) budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur betonowych o średnicy DN 400 mm oraz z rur żelbetowych o średnicy: DN 500, DN 600 i DN 800 wraz ze studniami rewizyjnymi o średnicy 1200 mm i 1500 mm oraz wpustami ulicznymi o średnicy 500 mm i przykanalikami o średnicy 200 mm, 2) montaż urządzeń podczyszczających, tj. osadnika jednokomorowego o średnicy wewnętrznej Dw 2000 mm z włazem żeliwnym DN 600 mm i kompletem wyposażenia oraz separatora lamelowego o średnicy DN 2000 mm. Urządzenia muszą być przeznaczone do montażu rur dopływowych i odpływowych o średnicy DN 800 mm. 3) przebudowę chodnika oraz istniejących zjazdów, 4) regulację studni teletechnicznej, 5) wykonanie nawierzchni– w-wa wiążąca gr. 8 cm oraz w-wa ścieralna gr. 4 cm W związku z zabudową w jedni drogi powiatowej kanalizacji, w ciągu ul. Leboszowskiej konieczne będzie wykonanie nowej nawierzchni na szer. 5,0 m oraz przebudowa chodnika w celu dostosowania wysokościowego istniejącego chodnika o szer. 1,5 m . W ciągu chodnika ułożone zostaną krawężniki betonowe 20x30 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15 a w miejscu występowania zjazdów do posesji krawężniki najazdowe 20x22 cm. Nawierzchnia chodnika ograniczona będzie poprzez obrzeża 8x30 cm ułożone na ławie betonowej z betonu C 12/15. Zjazdy do posesji wykonane zostaną ze skosem 1:1 ( 1,0 m) z nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego. W przypadku odkrycia podczas wykonywania robót kanalizacyjnych istniejących przewodów kanalizacji deszczowej służących do odwodnienia istniejących posesji zostaną one podpięte do projektowanej kanalizacji deszczowej ( w przypadku wykazania takiej woli przez właściciela posesji) a kosztami wykonania przyłącza obciążony zostanie właściciel nieruchomości . 4) Do Wykonawcy należeć będzie dopełnienie wszelkich formalności wynikających ze zlecenia nadzoru nad urządzeniami niezwiązanymi z funkcjonowaniem drogi a zlokalizowanymi w pasie drogowym drogi powiatowej ( w przypadku zaistnienia takiej konieczności). 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koordynację robót związanych z koniecznymi przełożeniami lub zabezpieczeniami istniejących urządzeń podziemnych i napowietrznych oraz za włączenie tych robót do wszystkich programów prowadzenia robót. W razie uszkodzenia urządzeń podziemnych lub napowietrznych Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego zawiadomienia odpowiednich władz, współpracy z nimi w usuwaniu szkód i pokrycia kosztów napraw. 6) Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: min. 24 miesiące licząc od dnia odbioru i potwierdzenia należytego wykonania Umowy. 8) Okres rękojmi jest tożsamy z okresem gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w Kasie Zamawiającego (pok. 11) lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium – Przebudowa drogi powiatowej nr 2925S w Pilchowicach - budowa kanalizacji deszczowej dla zaprojektowanego ciągu pieszego wzdłuż drogi powiatowej nr 2925S w miejscowości Pilchowice i Leboszowice , etap III”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych powyżej . Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
Dodano: 2024-05-27 - Remonty bieżące dróg - gmina
Dodano: 2024-05-27 - Naprawa szkody spowodowanej ruchem zakładu górniczego w pasie drogowym i chodnikach ul. Odrodzenia w Rudzie Śląskiej - naprawa przez Przedsiębiorcę
Dodano: 2024-05-21 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-05-13 - Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2925S w Leboszowicach
Dodano: 2024-05-06 - Remont nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 408 i Nr 921
Dodano: 2024-04-29 - Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
Dodano: 2024-04-26 - Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-04-15 - Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Godów w roku 2024
Dodano: 2024-04-02