Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2830D Stare Rochowice - Płonina w km 0+000 - 1+750 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]

Powiat Jaworski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7290100 , fax. 076 7290160
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jaworski
    ul. Wrocławska 26 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7290100, fax. 076 7290160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spjawor-bip.pbox.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2830D Stare Rochowice - Płonina w km 0+000 - 1+750 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej. Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Zdegradowane rowy zostaną odbudowane, a zamulone przepusty oczyszczone lub przebudowane. W miejscach spływu wody w poboczach zastosowane zostaną betonowe ścieki uliczne. Przyjmuje się następujące parametry drogi: szerokość nawierzchni jezdni - 4,0 m, długość remontowanego odcinka - 1.750 km, szerokość poboczy 0,3 ÷ 0,5 m, obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, kategoria ruchu - KR - 2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Pochylenie poprzeczne na prostych odcinkach spadek poprzeczny jednostronny 2% oraz daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek 2 ÷ 3 % w kierunku potoku lub ścieków ulicznych. Konstrukcja jezdni: oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, istniejąca konstrukcja drogi, wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu - 0,51 kg/m2, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno - asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości - 4,0 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości - 3,0 cm, Konstrukcja nawierzchni zjazdu z masy bitumicznej: szerokość utwardzenia zjazdów 3,0 m. (od jezdni do pól ), warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 - 10,0 cm, warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5,0 cm. Pobocza gruntowe drogi, po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,5 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika I=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych oraz korytek ściekowych. W ramach inwestycji rowy przydrożne podlegają oczyszczeniu, wyprofilowaniu i odmuleniu. Istniejące przepusty pod drogą oraz na zjazdach należy przebudować stosując rury polietylenowe PEHD o wysokiej gęstości o średnicy 40 cm i 60 cm. Rzędne dna rowów należy dostosować do wlotów i wylotów istniejących i nowo projektowanych przepustów. Na wlocie przepustu do budowy w km 0+686 oraz przepustu do przebudowy pod drogą 1+677 należy wykonać ścianki czołowe z kostki kamiennej granitowej 10 x 10 cm ułożone na ławie betonowej z betonu C 25/30 pod kątem 45% do dna rowu na wysokość równą niwelecie nawierzchni . Odbudowa rowów przydrożnych: razem - 199,0 m , skarpy i dno rowu w km 1+490 na dł. 6,0 m należy wyłożyć betonowymi płytami jumbo. Budowa ścieków betonowych - 295,0 m Przepusty do budowy pod drogą 2 szt. - 18,0 m , Przepusty do przebudowy pod drogą 2 szt. - 15,5 m Przepusty do budowy pod zjazdami- 3 szt. - 24,0 m, Przepust ramowy do oczyszczenia w km 1+710 - na dł. 32,0 m Budowa studzienek ? 800 mm - 4 szt, Budowa studzienki rewizyjnej w km 1+525 - 1 szt. - str. prawa ? 800 mm, Budowa ścianek czołowych przepustów w km 0+659 - na wlocie przepustu, w km 1+677 - na wlocie przepustu. Zjazdy zgodnie z projektem - 37 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15 000 - PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach