Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2804L Modliborzyce – Błażek w lokalizacji od km 0+008 do km 0+892

Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (15)8720266 , fax. (15)8720191
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
    Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. (15)8720266, fax. (15)8720191
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2804L Modliborzyce – Błażek w lokalizacji od km 0+008 do km 0+892
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2804L Modliborzyce – Błażek w lokalizacji od km 0+008 do km 0+892. Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: przebudowę istniejącego przepustu w km 0+232 (rozebranie istniejącego i wykonanie nowego z rur spiralnie karbowanych HDPE 2x Ø 120 cm), na odcinku od km 0+166 do km 0+338 wzmocnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym, na całym odcinku wykonanie pakietu warstw bitumicznych, po stronie prawej od km 0+055 do km 0+230 przy krawędzi jezdni wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szerokości 2,0m, od km 0+157 do km 0+238 rozebranie istniejącego chodnika i wykonanie nowego o szerokości 2,0m, od km 0+238 do km 0+892 po stronie lewej poszerzenie istniejącego chodnika do szerokości 2,0m, na całym odcinku dokonanie regulacji wysokościowej zjazdów do posesji, wykonanie po prawej stronie pobocza gruntowego ulepszonego materiałem kamiennym, regulację wysokościową studzienek i zaworów dla urządzeń podziemnych, od km 0+232 do km 0+388 po stronie prawej renowację rowu odwodnieniowego, od km 0+232 do km 0+315 po stronie prawej umocnienie skarpy płytami prefabrykowanymi wielootworowymi, od km 0+232 do km 0+610 po stronie prawej na zjazdach wykonanie odwodnienia liniowego betonowego z rusztem żeliwnym, w km 0+200 wykonanie przejścia dla pieszych o podwyższonym standardzie bezpieczeństwa (oznakowanie aktywne nad jezdnią z oświetleniem przejścia, zasilane panelami fotowoltaicznymi i turbiną wiatrową), na całym odcinku wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, inne roboty wynikające z opracowanej dokumentacji projektowej. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy „nalepki” z następującymi informacjami: data produkcji znaku, nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku, okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. 7, 10 lub 12 lat) nazwa właściciela – Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim tel. 15 872 02 66 nr drogi: 2804L km …………… Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm2. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania określa projekt budowlano – wykonawczy i przedmiar robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ”, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwaną dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami, przedmiarem robót oraz z projektem stałej organizacji ruchu. Wymagany minimalny okres gwarancji – 48 miesięcy, licząc od daty odbioru ostatecznego przedmiotu umowy. Natomiast trwałość znaku powinna być, co najmniej równa trwałości zastosowanej folii. Obligatoryjne okresy gwarancji dla znaków wynoszą: z folią typu 1 – 7 lat, z folią typu 2 – 10 lat, z folią pryzmatyczną – 12 lat. 4. Jeżeli dokumentacja przetargowa lub SST wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 5. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik Nr 6). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 48 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe: 36 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy, w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018 poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego numer 96 1240 5497 1111 0010 5532 6099 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: IiN.252.2.2019”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie wstępne wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy (wg. załącznika nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym (wg. załącznika nr 1a do SIWZ). 4. Zobowiązanie, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach