Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie ogłasza przetarg
- Adres: 88400 Żnin, Podgórzyn
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 020 668 , fax. 523 020 668
- Data zamieszczenia: 2018-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
Podgórzyn
88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 020 668, fax. 523 020 668
REGON: 9236650200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdpznin.nbip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2338C Żnin – Gąsawa – Ryszewo Etap II: przebudowa drogi powiatowej nr 2338C Żnin – Gąsawa – Ryszewo, w miejscowości Żnin, na długości 0,555 km (strona prawa)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2338C Żnin – Gąsawa – Ryszewo Etap II: przebudowa drogi powiatowej nr 2338C Żnin – Gąsawa – Ryszewo , w miejscowości Żnin, długości 0,555 km (strona prawa). Zakres robót obejmuje między innymi: roboty przygotowawcze; rozbiórkę krawężników, podbudowy, wjazdów, nawierzchni chodnika; wykonanie robót ziemnych; wykonanie podbudowy;wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów; frezowanie nawierzchni bitumicznej; wykonanie warstwy wyrównawczej; wykonanie warstwy ścieralnej; regulację studni;odtworzenie oznakowania poziomego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Oferta, umowa, dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Ww. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść na zasadach opisanych w pkt. XIII SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stosowne pełnomocnictwo/-a – w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonej oferty lub odpisu z właściwego rejestru; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; dowód wniesienia wadium; w przypadku polegania przez wykonawcę na zasobach podmiotów trzecich, stosownie do art. 22a ust. 2 ZamPublU, wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty dotyczyły w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ust. 2 ZamPublU, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej w ul. Matejki oraz przebudowa sieci wodociągowej w Bydgoskiej w miejscowości Niemcz gmina Osielsko.
Dodano: 2024-05-17 - „Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo”
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 190232C ul. Sosnowa w Szpetalu Górnym
Dodano: 2024-05-16 - Zakup i montaż hydrantów naziemnych - 2szt.
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
Dodano: 2024-05-15 - Remont wybranych odcinków drogi publicznej kategorii powiatowej należącej do Powiatu Sępoleńskiego
Dodano: 2024-05-13 - Postępowanie na roboty budowlane na drugim piętrze w bud. C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-13 - Wymiana wykładzin podłogowych PCV
Dodano: 2024-05-10 - „Zagospodarowanie terenów w szkole Podstawowej nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13 w Toruniu”.
Dodano: 2024-05-07 - Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy wraz z dobudową łącznika między budynkami i ich przebudową
Dodano: 2024-05-02