Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, Mazowiecka 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie
Mazowiecka 7
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
REGON: 130382297 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzdciechanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2319W od drogi wojewódzkiej nr 616 do miejscowości Przywilcz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2319W od drogi wojewódzkiej nr 616 do miejscowości Przywilcz w zakresie wykonania nawierzchni jezdni. 1) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów i technologii w oparciu o nowe normy i wytyczne techniczne, w przypadku, gdyby SST opierała się o nieaktualne lub wycofane normy. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty. 2) Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości odpowiadającej co najmniej cenie złożonej oferty.4) Materiały pochodzące z rozbiórki (jeżeli dotyczy) tj.: sfrezowana nawierzchnia, tarcze znaków i słupki należy załadować, przewieźć i składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu oraz zabezpieczyć przed zniszczeniem.5) Drewno z wycinki/przycinki drzew (jeżeli dotyczy) stanowi własność Zamawiającego i należy je załadować, przewieźć i składować na terenie miasta Ciechanów lub w miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru.6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy (za wyjątkiem pracowników samozatrudnionych i właścicieli firm) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy - osób wykonujących następujący rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia – w zakresie robót bitumicznych.7) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy;8) Powyższe wymagania określają w szczególności:a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.9) Jeżeli Wykonawca ma wątpliwości dotyczące uwarunkowań geologicznych (jeżeli dotyczy)– Zamawiający zaleca wykonanie własnych badań w tym zakresie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, uzyskania informacji co do trudności i innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Rezygnacja z wykonania badań oznacza, że Wykonawca zdobył na podstawie dokumentacji przetargowej wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.10) Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy w podziale na etapy robót i terminy ich realizacji.11) Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zatwierdzi przedłożony projekt harmonogramu lub wniesie do niego uwagi.12) Wykonawca w terminie 2 dni dokona korekty harmonogramu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i przedłoży do ostatecznego zatwierdzenia.13) Zamawiający w terminie 2 dni roboczych zatwierdzi harmonogram lub w razie potrzeby czynności określone w lit. a-c zostaną powtórzone;14) Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram będzie stanowić integralną część umowy w sprawie zamówienia publicznego.15) Uchylanie się Wykonawcy od obowiązków określonych w punktach 10 i 12 Zamawiający uzna za uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wynikającymi z tego konsekwencjami przewidzianymi przez ustawę Pzp.2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach 3. Zamawiający nie przewiduje podzielenia zamówienia na części, ponieważ jego podział groziłby zwiększonymi kosztami realizacji zamówienia, co mogłoby spowodować nieprawidłowości w wykonaniu zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do możliwości potencjalnych Wykonawców tj. małych i średnich przedsiębiorstw. Brak podziału na części, nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszych podmiotów tj. małych i średnich przedsiębiorstw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski 75 1020 1592 0000 2302 0255 1521 z dopiskiem na przelewie: wadium w postepowaniu na zadanie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2319W od drogi wojewódzkiej nr 616 do miejscowości Przywilcz”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium musi być na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) posiada odpowiednie doświadczenie, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane - każda o wartości brutto co najmniej 700.000,00 złotych polegające na budowie/ przebudowie/ rozbudowie/ remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą.b) dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym - co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. jedną osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającego minimum 3 - letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa części ciągu dróg powiatowych o nr 3666W i 2032W na terenie gminy Olszanka
Dodano: 2024-05-30 - Przebudowa drogi gminnej w msc. Choszczówka Stojecka
Dodano: 2024-05-23 - Remont drogi gminnej – ulicy Mazowieckiej w miejscowości Stare Opole, Gmina Siedlce
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa dróg w gminie Rzewnie
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 190317W na odcinku Józefów -Władysławów
Dodano: 2024-04-30 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 707 w km od 43+371,4 do km 43+504 w m. Żdżary gm. Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki województwo mazowieckie – nr postępowania 101/24
Dodano: 2024-04-30 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wiskitki
Dodano: 2024-04-24 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wiskitki
Dodano: 2024-04-24 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wiskitki
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 707 w km od 43+371,4 do km 43+504 w m. Żdżary gm. Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki województwo mazowieckie – nr postępowania 038/24
Dodano: 2024-04-20