Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2303G na odcinku Rychnowo Żuławskie – Myszewko(Myszewo)”

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
    82100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 2303G na odcinku Rychnowo Żuławskie – Myszewko(Myszewo)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej 2303G Rychnowo Żuławskie – Myszewko (Myszewo), powiat nowodworski, województwo pomorskie. 2. W stanie istniejącym analizowany odcinek drogi powiatowej nr 2303G od km ok. 2+125,00 do km ok. 4+536,80 posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości około 4,5 m i przekroju drogowym. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna jest w złym stanie technicznym. Na nawierzchni widać liczne spękania o charakterze zmęczeniowym. 3. W obszarze opracowania zlokalizowane są podziemne sieci: 1) teletechniczna, 2) wodociągowa, 3) energetyczna. 4. Parametry techniczne zostały określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 124). 5. Przyjęto następująca parametry techniczne: Parametry techniczne Wielkości Klasa drogi Z Prędkość projektowa 50 km/h Przekrój 1x2 Kategoria ruchu KR2 Szerokość jezdni (min.) 5,0 m Szerokość pobocza 0.75 m Szerokość chodnika 2,0 m 6. Podstawowe różnice pomiędzy stanem projektowanym, a stanem istniejącym to: 1) Odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2303G, 2) Wykonanie poszerzenie istniejącej konstrukcji nawierzchni na odcinku od km 2+125,00 do km 4+536,80 (do końca opracowania). 3) Budowa odcinka chodnika w miejscowości Myszewko, 4) Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego, 5) Budowa i przebudowa zjazdów. 7. Jezdnię drogi powiatowej nr 2303G zaprojektowano o szerokości 5,0 m i przekroju drogowym na przeważającym odcinku. Na odcinku od km około 2+330 do km około 2+390 zaprojektowano jezdnię o przekroju pół-ulicznym. Wzdłuż jezdni zaprojektowano pobocza z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0.75m. 8. Istniejące zjazdy z drogi powiatowej przewidziano do przebudowy w celu dostosowania ich parametrów do normatywnych. Nawierzchnię zjazdów do zabudowań zaprojektowano jako bitumiczne, a nawierzchnię zjazdów na pola uprawne zaprojektowano z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. W rejonie istniejących przepustów pod drogą powiatową zaprojektowano ustawienie barier ochronnych N2W2. 9. Od km 2+330 do km 2+390 zaprojektowano chodnik przy krawędzi jezdni o szerokości 2,0 m i nawierzchni z kostki betonowej szarej pozyskanej z rozbiórki istniejącego chodnika. Od strony jezdni zaprojektowano ustawienie krawężnika betonowego na ławie z betonu klasy C12/15 z oporem. 10. Istniejące kable przechodzące pod projektowanymi zjazdami przewidziano do zabezpieczenia dwudzielnymi rurami osłonowymi o średnicy 110 mm. 11. Przebudowywany odcinek drogi powiatowej nr 2303G zaprojektowano o szerokości 5,0. Na odcinkach prostych zaprojektowano przekrój daszkowy o spadkach 2,0%, Pochylenie podłużne dostosowano do istniejącego pochylenia jezdni drogi powiatowej. 12. Zaprojektowano nową konstrukcję nawierzchni dla ruchu KR2 na poszerzeniach i w miejscach rozbiórek. Na pozostałym odcinku zaprojektowano wzmocnienie nawierzchni warstwą kruszywa i dwoma warstwami bitumicznymi. 13. Zaprojektowane konstrukcje nawierzchni: 1) Wzmocnienie konstrukcji jezdni: a) warstwa ścieralna, BA AC 11S –5 cm; b) warstwa wiążąca z BA AC 16 W – 6 cm; c) warstwa wyrównująca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – śr. 15 cm. 2) Nowa konstrukcja jezdni: a) warstwa ścieralna, BA AC 11S – 5 cm; b) warstwa wiążąca z BA AC 11W – 6 cm; c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – min15 cm; d) doziarniony grunt stabilizowany cementem klasy C1,5/2 – 40 cm. 3) Konstrukcja zjazdów z kruszywa: podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 20 cm. 4) Konstrukcja zjazdów bitumicznych: a) warstwa ścieralna, BA AC 11S – 5 cm; b) warstwa wiążąca z BA AC 16 W – 6 cm; c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 15 cm; d) doziarniony grunt stabilizowany cementem klasy C1,5/2 – 20 cm. 5) Konstrukcja chodnika: a) kostka betonowa wibroprasowana, szara – 8 cm; b) podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm; c) kruszywo stabilizowane cementem klasy C3/4 – 15 cm. 14. Zaprojektowano powierzchniowe odwodnienie jezdni nawierzchni nadając jej odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne. Wody opadowe zostaną odprowadzone na tereny zielone w obrębie pasa drogowego drogi powiatowej nr 2303G. 15. Przewiduje się rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej i bruku kamiennego oraz płyt typu „YOMB”. Istniejące bariery ochronne w ciągu przedmiotowego odcinka należy zdemontować, a humus z projektowanego obszaru zdjąć. 16. W celu zminimalizowania wpływu prowadzonych prac na środowisko należy maksymalnie ograniczyć czas użytkowania sprzętu ciężkiego w celu zminimalizowania hałasu. 17. Materiały pochodzące z rozbiórki nawierzchni należy dokładnie usunąć z terenu budowy i obszarów do niej przyległych. Nie wolno dopuszczać do gromadzenia materiałów budowlanych na przyległych terenach zielonych. 18. Projekt docelowej organizacji ruchu stanowi odrębną dokumentację techniczną. 19. W przypadku natrafienia (w czasie wykonywanie robót budowlanych) na jakiekolwiek instalacje należy je traktować jako czynne. Roboty budowlane w sąsiedztwie urządzeń podziemnych należy prowadzić ręcznie. 20. Do obowiązków Wykonawcy należy także: 1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zmianami), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.; 3) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie; 4) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych; 5) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe; 6) przygotowanie oraz przekazanie Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej jak i elektronicznej dokumentacji powykonawczej oraz w dwóch egzemplarzach, w wersji papierowej i elektronicznej inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej; 7) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania; 8) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z Dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami bhp oraz zapewnienie warunków ppoż. określonych w przepisach szczegółowych; 9) informowanie Zamawiającego (poprzez Inspektora nadzoru inwestorskiego) o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających (odbiór dokonany przez inspektora nadzoru inwestorskiego). Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt; 10) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy; 11) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na swój koszt; 12) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego; 13) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy; 14) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót; 15) oznakowanie robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, które musi być zgodne z projektem organizacji ruchu. 16) oznakowanie stref niebezpiecznych i uniemożliwienie dostępu osób trzecich; 17) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym z dokonanych uzgodnień branżowych; 18) organizowanie narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych będzie ustalał Zamawiający (poprzez Inspektora nadzoru inwestorskiego). Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę; 19) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych przedmiotem zamówienia; 20) szczegółowe zapoznanie się przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją projektową usunięcia kolizji infrastruktury technicznej związanych z budową; 21) realizacja robót zgodnie z harmonogramem; 22) wykonanie Projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego z zapewnieniem jednostronnego ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność dojazdów do pól i dojść do posesji; 23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym; 24) wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren; 25) wykonywanie poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego, związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inspektora nadzoru inwestorskiego na realizację tych poleceń. 21. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób wykonania określony został w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. projekt budowlano-wykonawczy i przedmiar robót jako załącznik pomocniczy. 22. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia czy jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 23. Realizacja poszczególnych prac składających się na Przedmiot zamówienia winna przy tym następować zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym, który Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wraz z ofertą Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 24. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 25. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 26. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r., Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zmianami), wymaganiom SIWZ, STWiORB oraz wymaganiom Dokumentacji Projektowej. 27. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca protokolarnie przekaże i odwiezie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wskazane miejsce mieścić się będzie w granicach administracyjnych powiatu nowodworskiego. Przekazane materiały muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy i muszą być usunięte na koszt Wykonawcy poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zmianami). 28. Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 29. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne i niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. 30. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót 31. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty. 32. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość przedmiotu umowy dla jednej i wszystkich szkód. 33. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 34. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie podbudowy, 4) wykonanie nawierzchni. 35. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji jakości na przedmiot umowy nie krótszego niż 60 miesięcy, licząc od daty podpisania Protokołu końcowego odbioru robót, niezależnie od materiałów/urządzeń na które obowiązuje gwarancja jakości udzielona przez producenta. Dłuższy niż 60 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. 36. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: 1) segregować i właściwie utylizować odpady, 2) w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6, 3) stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 37. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy jego oferta nie podlega odrzuceniu, a następnie może wezwać Wykonawcę którego oferta będzie najkorzystniejsza do uzupełnienia oferty o dokumenty potwierdzające spełnianie warunków postępowania i ogłosi jego wynik poprzez stosowne Zawiadomienie 38. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg; 2) 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę. 39. Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Operacja typu: „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2303G na odcinku Rychnowo Żuławskie-Myszewko(Myszewo)”, mająca na celu: ułatwienie dojazdu do terenu inwestycyjnego w sołectwie Myszewko poprzez przebudowę drogi powiatowej 2303G na odcinku 2,438,80 km, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł, 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 43-8306-0003-0000-4734-2000-0120, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr referencyjny: WPI.272.02.2018.RG, Zadanie: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2303G na odcinku Rychnowo Żuławskie – Myszewko(Myszewo)”. 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na: Powiat Nowodworski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, dowód wniesienia wadium, zobowiązanie wg wzoru na załączniku do siwz – w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach