Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2288L Kiełczewice – Leśniczówka – Bychawa (ul. Grodzany) poprawiająca bezpieczeństwo ruchu drogowego na terenie gminy Bychawa i Strzyżewice.

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    Żeromskiego 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
    REGON: 43102926300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2288L Kiełczewice – Leśniczówka – Bychawa (ul. Grodzany) poprawiająca bezpieczeństwo ruchu drogowego na terenie gminy Bychawa i Strzyżewice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2288L Kiełczewice – Leśniczówka – Bychawa (ul. Grodzany) poprawiająca bezpieczeństwo ruchu drogowego na terenie gminy Bychawa i Strzyżewice” w ramach przyznanych środków z Funduszu Dróg Samorządowych. Przedmiotowa inwestycji realizowana będzie na odcinku DP 2288L: Odcinek I od km 3+092,00 do km 10+194,75 i zawiera następujące elementy: - Roboty przygotowawcze - Roboty ziemne - Odwodnienie korpusu drogowego - Podbudowy - Nawierzchnie - Roboty wykończeniowe - Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - Elementy ulic - Inne roboty UWAGA dotyczy wycinki i nasadzenia drzew. Wykonawca winien dokonać wizji w terenie na etapie dokonywania wyceny kosztorysowej inwestycji dla w/w zadania inwestycyjnego oraz dokonać obliczeń uwzględniających różnicę pomiędzy podaną wartością masy drewna brutto tj. 18 585,04 zł brutto (Załącznik – Wycena Brakarska), a opracowaną przez Oferenta wyceną za nasadzenia drzew w kwocie brutto. Wyceny tej należy dokonać na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego, który będzie następnie wymagany do przedłożenia Zamawiającemu na etapie podpisywania umowy. Cena złotych brutto podana w „Ofercie” złącznik Nr 1 do SIWZ, jest ceną po uwzględnieniu kosztów za nasadzenia drzew i odjęciu kwoty 18 585,04 zł brutto za masę drewna. Drzewo z dokonanej przez Wykonawcę wycinki staje się jego własnością. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy „nalepki” z następującymi informacjami: - data produkcji znaku, -nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku, -okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. 7, 10 lub 12 lat), - nazwa właściciela – Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach. -tel. 81 516 28 84 -nr drogi 2288L -km …………… . Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm20. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania określa projekt wykonawczy, dokumentacja techniczna i przedmiar robót stanowiący część pomocniczą do wyszacowania inwestycji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ”, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwaną dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami, opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo – finansowym wraz z wyceną kosztorysową inwestycji opracowaną na podstawie przedmiaru robót (wymagana będzie przy podpisaniu umowy!), przedmiarem robót dot. nasadzenia drzew, z planem wyrębu drzew, oraz z projektem stałej organizacji ruchu. Wymagany minimalny okres gwarancji – 48 miesięcy, licząc od daty odbioru ostatecznego przedmiotu umowy. Natomiast trwałość znaku powinna być, co najmniej równa trwałości zastosowanej folii. Obligatoryjne okresy gwarancji dla znaków wynoszą: z folią typu 1 – 7 lat, z folią typu 2 – 10 lat, z folią pryzmatyczną – 12 lat. 4. Jeżeli dokumentacja przetargowa lub SST wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienia udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik Nr 6). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 48 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe: 36 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy, w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 142 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści dwa tysiące złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Na potrzeby oceny oferta musi zawierać: 1. Oświadczenie wstępne wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. W cenę oferty należy wkalkulować koszt opracowania projektu czasowej organizacji ruchu i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami. W/w projekt i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza będzie wymagana do przedłożenia Zamawiającemu, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. 3. Wycena kosztorysowa inwestycji robót składana jest przed podpisaniem umowy oraz harmonogram robót. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale do oferty zgodnie z zapisem SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach