Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2254L Borzechów - Niedrzwica Kościelna na odcinku położonym na terenie na terenie gminy Niedrzwica Duża od km 3+505,74 do km 5+874,25.

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2254L Borzechów - Niedrzwica Kościelna na odcinku położonym na terenie na terenie gminy Niedrzwica Duża od km 3+505,74 do km 5+874,25.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: SIWZ i załącznik do SIWZ tj. w szczególności: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, kosztorys inwestorski ślepy, SST. 2.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania do 31.11.2016 r. chodnika oraz zjazdów po stronie chodnika na działki przyległe do przebudowywanej drogi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.Wykonawca może w roku 2016 wykonać większy zakres prac składających się na przedmiot zamówienia jednakże Zamawiający za prace wykonane w 2016 roku, ze względów budżetowych, może zapłacić wynagrodzenie jedynie do kwoty 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysiecy złotych 00/100). Jeżeli suma kosztów związanych z budową chodnika i zjazdów po stronie chodnika na działki przyległe do przebudowywanej drogi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia okaże się większa niż 200 000,00 zł, Zamawiający zapłaci w 2016 roku maksymalnie 200 000,00 zł. 4.Wykonawca wystawi fakturę za prace wykonane w 2016 roku do 23.12.2016 r. 5.Zadanie współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. 6.Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie wynagrodzenie kosztorysowe na podstawie art. 630 § 1 zdanie pierwsze Kodeksu cywilnego. Zastosowanie będą miały także art. 630 §2 i 631 Kodeksu cywilnego. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Cenę za wykonanie zadania należy przedstawić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie i odpowiednim zakresem robót podanych w przedmiarze robót. Kosztorys ofertowy należy przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy - w przypadku niezłożenia, kosztorysu lub złożenia kosztorysu zawierającego błędy Zamawiający może uznać że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Dane z kosztorysu będą podstawą do rozliczeń za wykonywany przedmiot umowy, w tym do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, czy zaniechanych. Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Płatność za wykonane prace nastąpi po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego całości robót na podstawie protokołu odbioru robót - zgodnie z rozliczeniem ilości robót wg cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. Rozliczenie zadania nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych zgodnie z podanymi przez oferenta w kosztorysach ofertowych będących załącznikami do oferty przetargowej. 7.W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy zawierający asortymenty robót. Przedłożony harmonogram musi być zgodny z wymaganiami przez Zamawiającego terminami wykonania zamówienia i uwzględniać okres niezbędny do odbioru robót. Harmonogram musi uwzględniać prace, o których mowa w punkcie 3 niniejszego rozdziału. 8.Zamawiający przekaże plac budowy na wniosek Wykonawcy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek poinformowania Zamawiającego o gotowości do przejęcia placu budowy od Zamawiającego. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca odpowiada za teren robót. 9.Zimowe utrzymanie drogi będącej przemiotem niniejszego zamówienia nalezy do Zamaiwającego - na czas odśnieżania Wykonawca ma obowiązek wpuszczenia na plac budowy służb Zamawiającego odpowiedzialnych za odśnieżanie. 10.Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego. Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. O konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych Wykonawca poinformuje niezwłocznie pisemnie Zamawiającego podając zakres robót. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych należy przed rozpoczęciem ich realizacji sporządzić tzw. protokół konieczności wykonania tych robót. 11.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: a)doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego b)rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich c)usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy d)organizacją placu budowy w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną; e) koszt wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz koszt opracowania projektu organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót 12.Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy nalepki z następującymi informacjami: -data produkcji znaku, -nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku, -okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. min. 7 lat), -nazwa właściciela - Gmina Niedrzwica Duża . -nr drogi 2254 L Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm2. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nie odblaskowej. Znaki i słupki z demontażu Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 13.Koszt obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. 14.Wykonawca po zakończeniu prac przedłoży dokumentację powykonawczą - operat koadulacyjny. 15.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich instytucjach projekty tymczasowej organizacji ruchu i wystąpi do odpowiednich zarządców dróg o zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w celu wystąpienia do zarządców dróg o zajęcie pasa drogowego. na czas prowadzenia robót 16.Ziemię z urobku pozostałą po robotach ziemnych i materiały z rozbiórki Wykonawca wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Koszty transportu i zagospodarowania należy uwzględnić przy wycenie oferty przetargowej. Materiał powstały z frezowania nawierzchni asfaltowej Wykonawca przewiezie i złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na odl. do 5 km. Koszt transportu frezy leży po stronie Wykonawcy. Freza asfaltowa należeć będzie do Zamawiającego. 17.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. 18.Wykonawca zorganizuje w plac budowy sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych o konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 5 dni wcześniej. 19.W celu prawidłowej wyceny zadania zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem, na którym realizowane będą roboty 20.Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca przedłoży na nie atesty i certyfikaty oraz po wykonaniu prac przedłoży niezbędne badania laboratoryjne w zakresie realizacji zadania zgodnie z zapisami ujętymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 21.W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic oraz właścicieli posesji za zniszczenie ich mienia przez transport budowy jak i prowadzone roboty, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę umowną. 22.Wykonawca zobowiązany jest do: a)utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały b)wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. c)doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich d)usuwania kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy e)organizacją placu budowy, f)we własnym zakresie i na własny koszt poinformować wszelkich zarządców sieci podziemnych o rozpoczęciu prac i uzgodni z nimi sposób zabezpieczenia tych sieci jeżeli będzie konieczny. Koszt ewentualnego zabezpieczenia leży po stronie Wykonawcy. g)utrzymania w czystości dróg publicznych (po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały) oraz dojazdów do posesji w granicach pasa drogowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) . Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1pieniądzu; 2.2poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3gwarancjach bankowych; 2.4gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.9.2016 4.Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9.Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach