Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2145K „Poskwitów - Niedźwiedź” w miejscowości Zaborze, Ratajów i Niedźwiedź

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-086 Batowice, Karola Wojtyły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    Karola Wojtyły 106
    32-086 Batowice, woj. małopolskie
    tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2145K „Poskwitów - Niedźwiedź” w miejscowości Zaborze, Ratajów i Niedźwiedź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji (projektu) w formie zaprojektuj i wybuduj pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2145K „Poskwitów - Niedźwiedź” w miejscowości Zaborze, Ratajów i Niedźwiedź”. 2. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 7. Infrastruktura transportowa, Działanie 7.1 Infrastruktura drogowa, Poddziałanie 7.1.3 Drogi subregionalne – SPR. 3. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych - Działania podejmowane w projekcie/inwestycji: 1) przebudowa istniejącej nawierzchni z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji jako podbudowy nowej ~3512 mb, z zachowaniem istniejącej szerokości jezdni około 20876 m2; 2) odtworzenie poboczy o szerokości 1,0 m z destruktu asfaltowego ~2x3512 mb; 3) odbudowa lokalna nawierzchni – 1413 mb, około 2485 m2; 4) odtworzenie poboczy o szerokości 0,75 m z destruktu asfaltowego ~2x1413 mb; 5) przebudowa odwodnienia drogi ~2x3512 mb, w postaci rowów otwartych (lokalnie np. z powodu braku miejsca w terenie dopuszcza się kanalizację) wraz z odprowadzeniem do odbiorników; 6) wykonanie odcinka przejściowego nawierzchni do skrzyżowania z drogą krajową nr 7 około 686 m2; 7) przebudowa zjazdów wraz z przepustami – w stanie istniejącym: wykonane z kostki betonowej 14 szt., wykonane z kruszywa łamanego - 49 szt,, asfaltu – 15 szt. wraz z obniżeniem krawężnika dla ułatwienia wjazdu oraz dla osób niepełnosprawnych; 8) wykonanie odcinków zarurowanych pod zjazdami, parkingami i peronami przystankowymi szt. 9; 9) wykonanie peronów przystankowych – 6 szt. o wym. 2x20 m: po stronie prawej: przystanek w km 3+833 (peron przystankowy w km 3+818 - 3+838), przystanek w km 5+130 (peron przystankowy w km 5+115 - 5+135), przystanek w km 6+168 (peron przystankowy w km 6+157 - 6+177), po stronie lewej: przystanek w km 6+197 (peron przystankowy w km 6+192 – 6+212), przystanek w km 5+209 (peron przystankowy w km 5+204 – 5+224), przystanek w km 3+864 (peron przystankowy w km 3+859 – 3+879) wraz z obniżeniem krawężnika dla osób niepełnosprawnych; 10) przebudowa istniejącego parkingu w km 6+777,00 - km 6+849,50~454 m2; 11) budowa zatoki postojowej do parkowania wzdłużnego w km 3+525,00 - km 3+639,00 ~ 272 m2. 4. Przedmiot zamówienia znajduje się na terenie gminy Słomniki w województwie małopolskim. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje zwłaszcza następujące zakresy: 1) prace projektowe: Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zlecenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz zbudować i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub dokonać zgłoszenia o zakończeniu robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Rozwiązania muszą spełniać wymagania Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. Wnioski o wydanie decyzji administracyjnych przed złożeniem do organu muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Powyższa akceptacja nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za opracowany dokument.; 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę oraz wykonanie wszelkich niezbędnych robót towarzyszących i świadczeń nie będącymi robotami budowlanymi, a niezbędnymi do ich wykonania, oraz zapewnieniem w niezbędnym zakresie nadzoru przyrodniczego; 3) w przypadku koniecznym zapewnienie nadzoru archeologicznego, przeprowadzenie niezbędnych prac i badań w tym zakresie oraz zabezpieczenie zabytków małej architektury. 6. Roboty budowlane będą w części realizowane na funkcjonujących obiektach-drogach, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości ich funkcjonowania w okresie prowadzonych robót budowlanych oraz zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikami obiektów. Organizacja robót musi uwzględniać bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pieszego - użytkownikom drogi. 7. Zadanie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg i chodników powiatowych, 3) koszty związane z zapleczem budowy, 4) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, zabezpieczeniem terenu budowy, 5) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 6) dokumentację powykonawczą – 3 kpl., 7) zapewnienie udziału kierownictwa budowy (kierownika budowy lub kierowników robót) w naradach koordynacyjnych, planowanych przynajmniej raz na miesiąc, 8) w przypadku opóźnień w realizacji poszczególnych zadań lub etapów (zgodnie z harmonogramem) Zamawiający może zażądać od wykonawcy szczegółowego uzasadnienia oraz opracowania programu naprawczego, 9) inne prace - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zakresu inwestycji stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20000,00 zł (dwadzieścia tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach