Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2053 S Przystajń - Kluczna - Kamińsko w km od 5+540,00 do km 6+560,00

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2053 S Przystajń - Kluczna - Kamińsko w km od 5+540,00 do km 6+560,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 2053S Przystajń - Kluczna -Kamińsko w km od 5+540,00 do km 6+560,00 uszkodzonej w wyniku intensywnych opadów deszczu. Zakres przebudowy drogi na w/w odcinku obejmuje: -wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 i 6 cm na całej powierzchni drogi i skrzyżowania z transportem destruktu bitumicznego we wskazane miejsce przez inwestora na odległość 6 km, -wykonanie na całej szer. podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 9 cm (KR- 3-4 ), -ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm ( KR - 3-4 ), -skropienie międzywarstwowe emulsją szybko - rozpadową, -skropienie krawędzi jezdni na długości pobocza utwardzonego, -ścięcie zawyżonych poboczy, -utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym gr. 15 cm na szer. 1,00 m z obu stron jezdni, -dostosowanie istniejących zjazdów do posesji i na pola z kruszywa kamiennego łamanego, -wykonanie renowacji istniejących rowów przydrożnych z uzupełnieniem przepustów ?400 mm pod zjazdami i drogami dla prawidłowego odwodnienia korpusu drogowego, -wloty i wyloty przepustów umocnione płytami ażurowymi gr. 6 cm, -oczyszczenie istniejącego przepustu okularowego 2*1,2 m oraz odwodnienia w rejonie skrzyżowania, -wykonanie ścianek czołowych na przepustach drogowych i na przepuście okularowym, -rozbiórka istniejącego krawężnika i chodnika z kostki wraz z obrzeżem w ciągu drogi, -ułożenie nowego krawężnika na wyznaczonym odcinku wzdłuż drogi i na skrzyżowaniu wraz z wykonaniem chodnika z kostki brukowej nowej i z rozbiórki po uprzednim oczyszczeniu, -regulacja istniejącego uzbrojenia, -demontaż istniejącego wpustu ulicznego na skrzyżowaniu, -montaż studni rewizyjnej fi 1200 mm z osadnikiem na kanale fi 400 mm wraz z wpustami ulicznymi z odprowadzeniem wód opadowych przepustem z rur fi 300 mm do rowu przydrożnego z zakończeniem ściankowym, -montaż odwodnienia w rejonie skrzyżowania po stronie zachodniej z rur fi 400 z dwoma studniami rewizyjnymi fi 1200 mm (jedna studnia z osadnikiem 0,5 m) do studni podłączyć 3 szt. wpustów ulicznych, odprowadzenie wód opadowych do rowu wykonując ściankę czołową, -montaż wpustów ulicznych w ciągu drogi po stronie chodnika, -montaż barier sprężystych SP - 04 w rejonie istniejącego przepustu okularowego, -ścinanie i karczowanie zagajników i krzaków w istniejących rowach przydrożnych oraz likwidacja pni po wyciętych drzewach, -montaż ścieków korytkowych dla odwodnienia drogi, -zagospodarowanie terenu przyległego z rowami poprzez plantowanie i obsiane trawą. Celem wykonania wyceny powyższych robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia -do dnia d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłobucku, Nr 18 8248 0002 2001 0000 0101 0005. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Kłobucku, ul. Jana Pawła II 13 w kancelarii pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach