Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1765 S od km 0+000 – skrzyżowanie ul. 17-go Stycznia z drogą wojewódzką 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej oraz od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej

Powiat Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zawiercie.powiat.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1765 S od km 0+000 – skrzyżowanie ul. 17-go Stycznia z drogą wojewódzką 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej oraz od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie drogi powiatowej nr 1765 S od km 0+000 – skrzyżowanie ul. 17-go Stycznia z drogą wojewódzką 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej oraz od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty w zakresie przygotowania inwestycji, b) prace rozbiórkowe (frezowanie istniejącej konstrukcji jezdni, istniejących krawężników, chodników, obrzeży, zjazdów), c) karczowanie istniejących zakrzewień, d) prace przygotowawcze, e) przebudowę drogi jednojezdniowej dwupasowej dwukierunkowej klasy L o kategorii ruchu KR2 o szerokości 5,5 m w miejscu budowy chodnika oraz 5,0 m w pozostałym zakresie, f) budowę i przebudowę chodników o szerokości 1,50 m, g) odtworzenie istniejącego pobocza o szerokości 0,75 m, h) remont zjazdów indywidualnych w formie przejazdu przez chodnik, i) roboty wykończeniowe, j) oznakowanie poziome, k) oznakowanie pionowe, oraz pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót. W zakresie Projektu budowlanego „Przebudowa drogi powiatowej nr 1765S od km 0+000 skrzyżowanie ul.17-go Stycznia z drogą wojewódzką nr 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej Uwaga 1 – rys. nr D-07: podbudowa tłuczniowa na chodniku wskazana została o gr. 15 cm. Podbudowę tłuczniową na chodniku należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót – poz. 4.2 o gr. 20 cm Uwaga 2 – rys. nr D-07 oraz opis techniczny na str. 9: kostka betonowa na chodnikach wskazana została o gr. 6 cm szara. Należy zastosować kostkę betonową na chodnikach o gr. 8 cm szarą zgodnie z przedmiarem robót – poz. 5.1 Uwaga 3 – rys. nr D-07: pobocza z destruktu asfaltowego wskazane zostały o gr. 10 cm. Należy wykonać pobocza z destruktu asfaltowego o gr. 20 cm zgodnie z przedmiarem robót – poz. 5.7 Uwaga 4 – rys. nr D-07 oraz opis na str. 10: pobocza z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej wskazane zostały o gr. 15 cm. Należy wykonać pobocza z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej o gr. 20 cm zgodnie z przedmiarem robót – poz. 4.2 W zakresie Projektu wykonawczego „Przebudowa drogi powiatowej nr 1765S od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej”. Uwaga 1 – rys. nr 5: kostka betonowa na poboczu wskazana została o gr. 6 cm szara. Należy zastosować kostkę betonową o gr. 8 cm szarą na poboczu zgodnie z przedmiarem robót – poz. 2.4.1 Uwaga 2 – rys. nr 5: kliniec – 16 mm o gr. 10 cm i tłuczeń 16–63 mm o gr. 10 cm. Należy wykonać pobocza z destruktu asfaltowego o gr. 20 cm zgodnie z przedmiarem robót – poz. 1.3.6 i 2.4.7 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają: a) dokumentacja projektowa b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych c) przedmiary robót d) projekt stałej organizacji ruchu e) projekt umowy które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 4. Rozwiązania równoważne: a) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w tym w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wskazał znaki towarowe, producenta, dostawcę, patenty, miejsce pochodzenia, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. d) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. e) Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 5. Gwarancja i rękojmia: a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zadeklarowany okres gwarancji stanowić będzie pozacenowe kryterium oceny ofert – szczegółowo opisane w rozdziale XXII SIWZ. b) Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia na okres 5 lat zgodnie z przepisami §1 art. 568 Kodeksu cywilnego. 6. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (osoby pracujące na stanowiskach robotniczych tzw. pracownicy fizyczni), polegające na wykonaniu: robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych i ziemnych, robót w zakresie nawierzchni, robót w zakresie kanalizacji ściekowej, nawierzchni chodników i zjazdów, nawierzchni jezdni, robót w zakresie ukształtowania terenów zielonych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 4 ust. 11 – 13 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia, został sporządzony zgodnie z postanowieniami art. 29 ust. 5 oraz zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych poprzez obniżenie krawężników na zejściach z poszczególnych odcinków chodnika. 9. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień leży po stronie Wykonawcy. 10. Przewiduje się unieważnienie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący numer konta: BNP Paribas Bank Polska nr konta: 63 1600 1462 1896 9821 9000 0004 z dopiskiem: Przebudowa drogi powiatowej nr 1765 S od km 0+000 – skrzyżowanie ul. 17-go Stycznia z drogą wojewódzką 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej oraz od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej. Uwaga! Wadium wniesione w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w kopercie, która zawiera ofertę. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 pkt. 1) niniejszego rozdziału SIWZ. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem ust. 6 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, c) zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.cuw-zawiercie.4bip.pl informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Uwaga - Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ na etapie składania ofert Wykonawca nie powziął informacji o pozostałych uczestnikach postępowania - czyli nie posiada jeszcze wiedzy w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiarów robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej – jeśli dotyczy. 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 5) Dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z ust. 5 rozdziału XVI SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. Oferta oraz wymagane oświadczenia składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach