Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1635N w msc. Szuć - dł. 0,810 km w lok. 1+260 ÷ 2+070

Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. K. Mrongowiusza 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6231495 w. 41 , fax. 089 6240736
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie
    ul. K. Mrongowiusza 2 2
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6231495 w. 41, fax. 089 6240736
    REGON: 51075118300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szczytno-zdp.bip.wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1635N w msc. Szuć - dł. 0,810 km w lok. 1+260 ÷ 2+070
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1635N relacji Jedwabno - Szuć w msc. Szuć w lokalizacji od km 1+260 do km 2+070 na terenie gminy Jedwabno, woj. warmińsko - mazurskie. Długość odcinka objętego zasięgiem przebudowy wynosi 0,810 km. 2. Roboty realizowane będą na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Szczytnie w dniu 07.09.2015 r. 3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, ustaleń SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 4. Opis stanu istniejącego: Na całym odcinku droga posiada przekrój drogowy z jezdnią bitumiczną o szerokości około 4,0 m - 5,0 m, z poboczami gruntowymi o szerokości ok. 1,0 m i częściowo obustronnymi rowami. Analizowany odcinek jest drogą powiatową jednopasmową, dwukierunkową o małym natężeniu ruchu. Brak jest istniejącego zadrzewienia, a kolizje stwarzają jedynie stare skarpy, które należy usunąć. Droga posiada skoleinową i uszkodzoną nawierzchnię, w większości smoło - beton, na którym licznie wykonywany remont spowodował deformację nawierzchni. 5. W ramach planowanej przebudowy drogi nie przewiduję się wycinki drzew i krzewów oraz przebudowy istniejących przepustów. 6. Stan projektowany: Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej wraz ze skrzyżowaniem w msc. Szuć. Przyjęto wykonanie przebudowy drogi z zastosowaniem technologii: - karczowanie karp, - mechaniczne wykonanie koryta pod jezdnię głębokości 20 cm, - mechaniczne wykonanie koryta pod chodnik głębokości 10 cm, - ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego pod jezdnię - warstwa dolna frakcja 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20 cm, - ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach o gr. 15 cm, - ułożenie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie pod chodnik o gr. 10 cm, - ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm z wykonaniem pasa zieleni szerokości 0,5 m - strona prawa, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 przy chodnikach i 15x22 na zjazdach na ławie betonowej z betonu C12/15, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo - piaskowej przy chodniku, - mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 75 kg/m?, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 4 cm; - wykonanie pobocza o nawierzchni żwirowej o szerokości do 1,25 cm metra i średniej grubości 10 cm, - ustawienie znaków pionowych, - oznakowanie poziome na jezdni i przejściach. 7. Rozwiązanie wysokościowe: Nawierzchnia drogi została dowiązana do istniejącego terenu po lewej i po prawej stronie na wysokości działek mieszkalnych zlokalizowanych w ciągu drogi. Zastosowano przekrój daszkowy z pochyleniem poprzecznym 2% na drodze o szerokości 5,5 m - 7,0 m oraz pobocze żwirowe o pochyleniu od 2% do 5%. Zaprojektowane rozwiązania wysokościowe zabezpieczają prawidłowe odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni drogi. 8. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej: Zaprojektowano nawierzchnię drogi o przekroju: - nawierzchnia z kruszywa łamanego - warstwa dolna - gr. 20 cm, - warstwa wiążąca na poszerzeniu z masy mineralno - asfaltowej - gr. 5 cm, - warstwa wyrównawcza z masy mineralno - asfaltowej - 75 kg/m?, - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej - gr. 4 cm. 9. Konstrukcja chodnika: - nawierzchnia z kostki betonowej - gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa - gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego - gr. 10 cm. 10. Opis wykonywania robót: - karczowanie karp, - mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni oraz dostarczenie kruszywa łamanego (mieszkanka optymalna 0-31,5 mm), - rozłożenie kruszywa łamanego jednolitą warstwą za pomocą równiarki oraz wyprofilowanie do spadku poprzecznego zgodnego z projektem wynoszącego 2%, grubość warstwy po zagęszczeniu powinna wynosić 20 cm na drodze, - zagęszczenie kruszywa o optymalnej wilgotności za pomocą walców, zagęszczenie należy wykonywać w kierunku od krawędzi jezdni do osi jezdni, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m?, - ustawienie krawężników betonowych pod chodnik i wyspy rozdzielające, - ustawienie obrzeży przy chodniku, - mechaniczne ułożenie warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m?, - mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej, - mechaniczne wykonanie koryta pod zjazdy, - rozłożenie kruszywa łamanego na zjazdach, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na chodniku i azylu dla pieszych, - ułożenie nawierzchni warstwy ścieralnej z masy bitumicznej na zjazdach, - ustawienie oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego, - wykonanie pobocza z materiału uzyskanego z korytowania, - wykonanie przełożenie kabla telekomunikacyjnego, - wymiana słupa energetycznego. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: - w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 1a do SIWZ), - w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), - w przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ), - oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - (załącznik nr 11 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach