Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1615 O relacji Trzebina – Krzyżkowice – Granica Państwa na odcinku od km 0+000 od skrzyżowania z DK 41 w miejscowości Trzebina, do skrzyżowania z DP 1250 O w km 5+805 wraz z budową nowego mostu o nr JNI 01011347 w miejscowości Trzebina

Powiat Prudnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 48200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 381 700 , fax. 77 543 22 15
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
    ul. Kościuszki 76
    48200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 381 700, fax. 77 543 22 15
    REGON: 53141260000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1615 O relacji Trzebina – Krzyżkowice – Granica Państwa na odcinku od km 0+000 od skrzyżowania z DK 41 w miejscowości Trzebina, do skrzyżowania z DP 1250 O w km 5+805 wraz z budową nowego mostu o nr JNI 01011347 w miejscowości Trzebina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej nr 1615 O relacji Trzebina – Krzyżkowice – Granica Państwa na odcinku od km 0+000 od skrzyżowania z DK 41 w miejscowości Trzebina, do skrzyżowania z DP 1250 O w km 5+805 wraz z budową nowego mostu o nr JNI 01011347 w miejscowości Trzebina, w ramach projektu p.n.: „Poprawa płynności ruchu w subregionie południowym poprzez budowę i przebudowę kluczowych dróg prowadzących do stref inwestycyjnych i granicy państwa” w współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. 1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie w systemie „zaprojektuj – wybuduj” polegające na: a) opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień, oraz opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy, b) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, obejmujących przebudowę drogi powiatowej Nr 1615 O, relacji Trzebina – Krzyżkowice – Granica Państwa, na odcinku od km 0+000 od skrzyżowania z DK41 w miejscowości Trzebina do skrzyżowania z DP Nr 1250 O, w km 5+805, wraz z budową nowego mostu o Nr JNI 01011347 w miejscowości Trzebina, a w szczególności: • przebudowę jezdni drogi powiatowej Nr 1615 O, w celu jej dostosowania do wymaganych parametrów technicznych, w tym: korekta szerokości jezdni, łuków drogi, spadków, wyniesienia skrzyżowania, itp., • przebudowę włączenia drogi powiatowej Nr 1615 O do DK41 oraz DP1250 O wraz z przebudową skrzyżowań dróg usytuowanych na trasie przebudowywanej drogi powiatowej, • budowę i przebudowę poboczy drogi powiatowej wraz z ich utwardzeniem, • odmulenie i profilowanie istniejących rowów przydrożnych, • przebudowę i budowę rowów przydrożnych, • remont, przebudowę i budowę przepustów na zjazdach, • remont, przebudowę i budowę przepustów drogowych, wraz z realizacją przepustów stanowiących korytarz dla poruszania się małych zwierząt, • przebudowę mostu drogowego w miejscowości Trzebina, zlokalizowanego w ciągu przebudowywanej drogi powiatowej, • przebudowa umocnień potoku Trzebinka, przepływającego przez miejscowość Trzebina, • przebudowę i budowę zjazdów, • przebudowę i budowę chodników, • przebudowę i budowę zatok autobusowych, • przebudowę i budowę sieci kanalizacji deszczowej oraz przykanalików wpustów ulicznych, • przebudowę linii elektroenergetycznych, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego drogi powiatowej, • przebudowę i rozbudowę linii oświetlenia drogowego, • przebudowę linii telekomunikacyjnych, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego drogi powiatowej oraz budowę kanału technologicznego, • realizację oznakowania drogowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym: mierników prędkości, punktowych elementów odblaskowych, aktywnego oznakowanie o stałej i zmiennej treści, wyniesionych przejść dla pieszych, • wycinkę drzew kolidujących z zagospodarowaniem pasa drogowego wraz z realizacją nowych nasadzeń. Łączna długość drogi powiatowej Nr 1615 O przewidzianej do przebudowy wynosi - 5801,47m – 73,18m = 5728,29m. Droga powiatowa o długości 73,18m, w miejscowości Skrzypiec, stanowi element obiektu mostowego wraz z dojazdem, który został przebudowany, w związku z powyższym odcinek ten został wyłączony z przebudowy. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa opolskiego, powiatu prudnickiego, gminy Lubrza, miejscowości Trzebina, Skrzypiec, Dytmarów. 2) Charakterystyczne parametry projektowanej drogi powiatowej: Droga: • klasa drogi: Z, • kategoria ruchu: KR2, • dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 115 kN/oś, • prędkość projektowa: 40 km/h w terenie zabudowanym i 70 km/h poza terenem zabudowanym, • ilość jezdni: jednojezdniowa, dwukierunkowa, • szerokość jezdni: 5,5 m, wraz z poszerzeniami na łukach poziomych, • szerokość chodnika: 1,5m, • szerokość poboczy: 1,0m, • łączna długość przebudowywanego odcinka drogi: 5801,47 m – 73,18 m = 5728,29 m Obiekt mostowy: • szerokość jezdni: 6,0m, • szerokość chodnika: 1,5m (chodniki obustronne), 3) Opracowanie dokumentacji projektowej – projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy, wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD z klauzulą natychmiastowej wykonalności lub zgody właściwego organu na przebudowę drogi oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej winien opracować: • Projekt Budowlany, • Projekt Wykonawczy, • Opinię geotechniczną ( w razie konieczności dokumentację geologiczno-inżynierską) • Projekty Branżowe uwzględniające konieczność budowy ( kanału technologicznego) i przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej w pasie drogowym kolidującej z przedmiotową inwestycją, • Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, • Projekt stałej organizacji ruchu, • Projekt oświetlenia, • Inwentaryzację zieleni i projekt nasadzeń, • Przedmiar robót, • Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, • Pozyskać decyzje zezwalające na wykonanie wszystkich robót objętych projektem. Dla przedmiotowej inwestycji pozyskana została Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej uwzględni wymagania wynikające z niżej wyszczególnionych dokumentów: • niniejszego Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, • pozyskanych przez Wykonawcę decyzji i uzgodnień. 4) Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, z uwzględnieniem wymogów wynikających z decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, obejmujących w szczególności: • zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja) • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, • ewentualna pielęgnacja drzew ograniczających skrajnię drogową, • roboty ziemne, poszerzenie korpusu drogi, korekty łuków drogi, • przebudowa jezdni (wzmocnienie/wymiana konstrukcji nawierzchni), • rozbudowa i przebudowa skrzyżowań z drogami bocznymi, w tym wyniesienie skrzyżowań z drogami gminnymi kostką kamienną, • rozbiórka i budowa obiekt mostowego stałego, budowa i rozbiórka mostu tymczasowego, • przebudowa, odbudowa przepustów drogowych przepływowych, wraz z budową nowych przepustów, • budowa odwodnienia drogi (rowy, ścieki, kanalizacja) wraz z odprowadzeniem wód do odbiorników i wszelkimi niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi (urządzeniami podczyszczającymi, regulującymi przepływ itp.), • budowa i przebudowa murów oporowych, • zabezpieczenie skarp, • budowa, przebudowa, rozbudowa: chodników, wyniesionych przejść dla pieszych, zatok postojowych, zatok autobusowych, • przebudowa i budowa poboczy, • przebudowa, budowa zjazdów indywidualnych i publicznych, • zabezpieczenie i przebudowa urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci ( w tym: sieci elektroenergetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, i telekomunikacyjnych), • budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, • demontaż istniejących urządzeń bezpieczeństwa ruchu, montaż nowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu, • stała organizacja ruchu, w szczególności: oznakowanie pionowe i poziome - grubowarstwowe chemoutwardzalne, punktowe elementy odblaskowe, • w razie konieczności – zabezpieczenie lub przeniesienie zabytków małej architektury (kapliczki, krzyże itp.), zapewnienie nadzoru archeologicznego i przeprowadzenie badań archeologicznych, • w razie konieczności – zapewnienie nadzoru przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, • roboty wykończeniowe i porządkowe, • pełnienie nadzoru autorskiego, • sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, • przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub do zgłoszenia zakończenia robót – w terminie realizacji umowy, oraz wszelkie inne prace nie wymienione powyżej a wynikające z dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Prudniku Nr Nr 34 8905 0000 2000 0000 0202 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) Zobowiązanie podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach