Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1602 W Wilczoruda – Michrów

Powiat Grójecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134 , fax. +48(48)6651147
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
    Piłsudskiego 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, fax. +48(48)6651147
    REGON: 67022314900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgrojec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1602 W Wilczoruda – Michrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ” Przebudowa drogi powiatowej nr 1602 W Wilczoruda-Michrów” Zadanie jest realizowane w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 Stan istniejący : droga 1602W posiada zniszczoną nawierzchnię bitumiczną o szer. 4,20 do 5,0 m, odcinkami rowy przydrożne, pobocza gruntowe. W ramach przebudowy drogi zostanie wykonane poszerzenie jezdni do szerokości 6,00 m na odcinku o długości 5287 mb oraz zostaną przebudowane dwa skrzyżowania z drogami gminnymi : drogą nr 160912W Kruszew-Załęże Duże i drogą 160913W Kruszew-Kocerany Jako robota towarzysząca w ramach kosztów niekwalifikowanych w miejscowości Kruszew zostanie wykonana na obiekcie mostowym kładka dla pieszych . Zakres robót: Przebudowa drogi 1602 W Wilczoruda – Michrów na odcinku długości 5,287 km Zakres : od km 0+013 do km 5+300 o długości 5287,00 mb. 1. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe - ścinka drzew; karczowanie pni; - karczowanie zagajników - wywożenie dłużyc i karpiny - roboty rozbiórkowe w wywozem materiału 2. Roboty ziemne - zdjęcie humusu - formowanie nasypów pod chodnik 3. Wykonanie podbudowy na poszerzeniu jezdni oraz chodnikach 4. Nawierzchnie - oczyszczenie i skropienie podbudowy lub nawierzchni bitumicznej - warstwa wyrównawcza z AC 16 W - warstwa wiążąca z AC 16 W - warstwa ścieralna z AC 11 S - chodnik z kostki brukowej 5. Elementy ulic - Ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej - Ustawienie oporników betonowych na ławie betonowej - ścieki uliczne z kostki brukowej 6. Oznakowanie - ustawienie znaków pionowych - ustawienie znaków aktywnych na przejściach dla pieszych - malowanie znaków poziomych 7. Roboty pozostałe : humusowanie z obsianiem 8. Elementy odwodnienia - budowa drenażu, wykopy liniowe - kanały z rur PCV , obsypka rurociągu - wpusty uliczne, studzienki rewizyjne - rowy drogowe, przepusty rurowe z rur PEHD z wywozem urobku Budowa kładki dla pieszych w miejscowości Kruszew 1. Wymagania ogólne - opracowanie oraz wdrożenie projektu tymczasowej organizacji ruchu - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza 2. Roboty drogowe - roboty ziemne - wykonanie podpory z płyt betonowych 3. Roboty mostowe - fundamenty – wzmocnienie podłoża - podpory - naprawa pionowych powierzchni przęseł zaprawami typu PCC - wykonanie konstrukcji stalowej ustroju nośnego - wykonanie otworów pod kotwy mocowania wsporników stalowych kładki - zakotwienie w płycie mostu stalowych blach czołowych - wykonanie dylatacji masą trwaleplastyczną - wykonanie powłokowej izolacji bitumicznej przyczółków 4. Wyposażenie - montaż balustrady stalowej szeczeblinjkowej na kładce - zabezpieczenie antykorozyjne balustrady 5. Roboty przyobiektowe - umocnienie stożków - wykonanie ławy betonowej dla umocnień stożków 6. Roboty nawierzchniowe i zabezpieczajace blachy pomostu - czyszczenie blach pomostu z gruntowaniem - zabezpieczenie blachy pomostu żywicą poliuretanowo-epoksydową Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projektach technicznych, przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych ( kosztorys na roboty drogowe i kosztorys na budowę kładki dla pieszych). Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac . Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Przebudowa drogi będzie prowadzona przy dopuszczonym ruchu drogowym. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany do opracowania i wdrożenia Projektu czasowej organizacji ruchu dla robót mostowych. Dla robót drogowych Wykonawca jest zobowiązany do wdrożenia Projektu czasowej organizacji ruchu w czasie wykonywania zamówienia. Teren prowadzonych robót musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Roboty wykonywane poza istniejącym pasem drogowym zostały wydzielone w zadaniu jako koszty niekwalifikowane. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie z dnia 04 września 2018 r. oraz zaświadczenie BiA.6743.858.2018 DB z dnia 11 września 2018 r. o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia Inwestora o zamiarze wykonania robót budowlanych. Zgłoszenie obejmuje wykonanie robót (w zakresie robót niekwalifikowanych - dotyczy robót na częściach peronów przystankowych) na działkach niestanowiących pasa drogowego. Na budowę kładki dla pieszych Wnioskodawca posiada pozwolenia na budowę - Decyzja nr 1197/2017 z dnia 07 grudnia 2017 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ 9.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 77.000,00 zł ( słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy złotych) 9.2 wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz.359 ze zm.) 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Grójcu ; ul. Jatkowa 3 : 85 9128 0002 2001 0000 0866 0036 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu 9.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 1 lutego 2019 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 310) będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). 6.13 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.14 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.13, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach