Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1537C Trzciniec-Ciele-Kruszyn Krajeński na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 223 do drogi krajowej nr 5, 10 w m. Ciele

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3/428
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5835422 , fax. 052 5835452
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    ul. Konarskiego 1-3/428 1-3/428
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5835422, fax. 052 5835452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1537C Trzciniec-Ciele-Kruszyn Krajeński na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 223 do drogi krajowej nr 5, 10 w m. Ciele
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: - regeneracja nawierzchni bitumicznej, podwójne powierzchniowe utrwalenie - 1375m2; - odnowa istniejącej nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 13585 m2; - nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca - 12552 m2; - zjazdy na drogi boczne - 295 m2; -zjazdy z kostki betonowej - 46 m2; - ustawienie krawężników i obrzeży - 236 m; - chodnik z kostki brukowej - 81 m2; - ścieżka rowerowa o nawierzchni bitumicznej - 4270 m2; - ułożenie rur ochronnych - 24 m; - wykonanie wpustu typu ulicznego - 2 szt; - wykonanie studni chłonnej - 2 szt; - zieleń - trawniki - 2100 m2; - znaki drogowe pionowe - 23 szt.; - znaki drogowe poziome - 134,88 m2; - roboty ziemne (w tym wycinka 673 drzew z wykarczowaniem); w ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia; - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem. - wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie kompletności złożonych wraz z ofertą wymienionych w SIWZ załączników, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego - wykaz prac z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru oraz załączenie dokumentów (dla conajmniej 3 wykazanych zadań o wartości robót brutto minimum 1.000.000 zł dla każdego z wykonanych zadań) potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane wykazanie minimum: - kierownik robót - 1 osoba, członek PIIB /załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi kierownika robót drogowych, kserokopia dokumentu potwierdzającego członkostwo PIIB/, - 2 pracowników posiadających aktualne uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym; 7. Wyposażenie techniczne - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; Wymagane wykazanie co najmniej: rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., walec stalowy - 1szt., walec ogumiony - 1 szt., spycharka - 1szt., ładowarka kołowa - 2szt., Wytwórnia Mas Bitumicznych (WMB) - 1 szt. - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje WMB bądź warunek dotyczący czasu transportu mieszanki nie jest spełniony, należy załączyć dokument potwierdzający zapewnienie dostaw mieszanki mineralno-asfaltowej przy jednoczesnym spełnieniu wymogu czasu transportu mieszanki od załadunku do wbudowania (tj. 2 godziny) ważne co najmniej do dnia 30.08.2010r. 8. oświadczenie o spełnianiu art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy prawo zamówień publicznych oraz dotyczące art. 24 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bydgoski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach