Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1516E na odcinku Mierzyn - Antonielów w zakresie przebudowy nawierzchni

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 72 23 , fax. 44 732 71 74
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Aleje 3 Maja 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 72 23, fax. 44 732 71 74
    REGON: 59065458100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1516E na odcinku Mierzyn - Antonielów w zakresie przebudowy nawierzchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1516E na odcinku Mierzyn – Antonielów w zakresie przebudowy nawierzchni” należy wykonać utwardzenie tłuczniem istniejącej nawierzchni drogi na dwóch odcinkach: 1. Utwardzenie tłuczniem odcinka drogi od strony m. Mierzym – długość odcinka 0,400 km. Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 1003 obr. Mierzyn, gm. Rozprza. a) Roboty pomiarowe – 400 mb b) Mechaniczne wykonanie koryta wraz wywozem urobku – 400,00 m3 c) Zawałowanie istniejącej nawierzchni walcem wibracyjnym – 2 000,00 m2 d) Wykonanie I warstwy z kruszywa drogowego frakcji 0-63 mm o gr. 12 cm – 240,00 m3 e) Wykonanie II warstwy z kruszywa drogowego frakcji 0-31,5 mm o gr. 5 cm – 100,00 m3 f) Wykonanie III warstwy z kruszywa drogowego frakcji 0-16 mm o gr. 5 cm – 60,00 m3 g) Ręczne plantowanie poboczy o szerokości 0,5 m – 400,00 m2 2. Utwardzenie tłuczniem odcinka drogi w m. Antonielów – długość odcinka 0,500 km. Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 613 obr. Antonielów, gm. Łęki Szlacheckie. a) Roboty pomiarowe – 500 mb b) Mechaniczne wykonanie koryta wraz wywozem urobku – 500,00 m3 c) Zawałowanie istniejącej nawierzchni walcem wibracyjnym – 2 500,00 m2 d) Wykonanie I warstwy z kruszywa drogowego frakcji 0-63 mm o gr. 12 cm – 300,00 m3 e) Wykonanie II warstwy z kruszywa drogowego frakcji 0-31,5 mm o gr. 5 cm – 125,00 m3 f) Wykonanie III warstwy z kruszywa drogowego frakcji 0-16 mm o gr. 5 cm – 75,00 m3 g) Ręczne plantowanie poboczy o szerokości 0,5 m – 500,00 m2 Wymagania ogólne 1. Realizacja robót związanych z niniejszą inwestycją musi zawsze odpowiadać wszystkim przepisom techniczno-budowlanym oraz prawnym na dzień realizacji zadania inwestycyjnego, zarówno dotyczących całości inwestycji, jak i samych technologii wykonywania prac. Szczególną uwagę należy zwrócić na przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów oraz wymogów władz samorządowych i administracyjnych. 2. Zamawiający nie dopuszcza stosowanie kruszywa innego niż dolomit Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004 oraz PN-S-06102:1997 oraz powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnianie tych norm, które na żądanie Zamawiającego należy dostarczyć. 3. Z uwagi na rozbieżności w terenie, przed przystąpieniem do robót drogowych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia pasa drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (zgodne ze wzorem - załącznik nr 1 do SIWZ). 2) W przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 4) W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 5) W przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach