Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1415F na odcinku od skrzyżowania z drogą nr 130 do skrzyżowania z drogą nr 002821F w m. Tarnów

Powiat Gorzowski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7330400, 95 7330438 , fax. 95 7330401
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7330400, 95 7330438, fax. 95 7330401
    REGON: 210967314
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl www.bip.powiatgorzowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1415F na odcinku od skrzyżowania z drogą nr 130 do skrzyżowania z drogą nr 002821F w m. Tarnów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (zadania) pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1415F na odcinku od skrzyżowania z drogą nr 130 do skrzyżowania z drogą nr 002821F w m. Tarnów. Łączna długość odcinka objętego przebudową wynosi 395,0m, w tym odcinek od km 0+009,38 do km 0+380,00 stanowi odcinek o pełnych parametrach technicznych. Szerokość jezdni drogi powiatowej wynosi 5,50m. Wzdłuż projektowanego odcinka drogi powiatowej zaprojektowano chodnik o szerokości 1,50m. Chodnik usytuowano w odległości od 1,5 do 2,25m od krawędzi jezdni. W ramach przebudowy drogi zaprojektowano zjazdy indywidualne do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej) oraz na teren działek przyległych (nawierzchnia bitumiczna) W ciągu trasy projektowanej przebudowy zlokalizowane są skrzyżowania z drogami gminnymi. W ramach przebudowy zaprojektowano skrzyżowania z drogami gminnymi w pasie drogi powiatowej. Przebudowa drogi obejmuje: - przebudowa nawierzchni wraz z korektą niwelety oraz spadków poprzecznych, - poszerzenie istniejącej jezdni, - budowa i przebudowa zjazdów, - budowa chodnika, - wykonanie poboczy wraz z zagospodarowaniem terenu w obrębie projektowanej przebudowy (zieleń niska). W ramach prac wykonane zostaną następujące elementy robót: - roboty przygotowawcze (rozbiórki, zdjęcie w-wy humusu), - roboty ziemne (nasyp), - podbudowy (korytowanie, w-wy podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizacja), - nawierzchnie (w-wa wyrównawcza, w-wa wiążąca, w-wa ścieralna z betonu asfaltowego), - elementy wykończeniowe (pobocza, humusowanie skarp, elementy odwodnienia - mulda). Szczegółowy zakres robót, wymagania oraz wskazówki dotyczące robót określone są w projekcie wykonawczym, ST, kosztorysie ofertowym oraz innych dokumentach załączonych do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 13 8372 0008 0000 2437 2000 0005. 4. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Momentem wniesienia wadium w pieniądzu jest godzina zaksięgowania na rachunku Zamawiającego a nie godzina obciążenia rachunku Wykonawcy. Zamawiający uzna wniesienie wadium przelewem za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie w siedzibie Zamawiającego lub złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Potwierdzenie wpłaty wadium. II. Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Powyższe oświadczenie składane jest niezwłocznie - w terminie 3 dni po uzyskaniu przez wykonawcę wiedzy o pozostałych wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, może zażądać od Wykonawcy także innych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach