Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Tatary- Łaziuki (gm. Tykocin)

Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin ogłasza przetarg

  • Adres: 16-080 Tykocin, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7181627 , fax. 85 7181627
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin
    ul. 11 Listopada 8
    16-080 Tykocin, woj. podlaskie
    tel. 85 7181627, fax. 85 7181627
    REGON: 050659177
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Tatary- Łaziuki (gm. Tykocin)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Tatary-Łaziuki (gm. Tykocin) od km 0+005 do 2+983,37 . W zakres zamówienia między innymi wchodzą :roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna), roboty wykończeniowe, wykonanie przepustów pod zjazdami, oznakowanie dróg ,elementy ulic (ustawienie krawężników oraz wykonanie chodników), inne roboty, przebudowa sieci teletechnicznych, inwentaryzacja powykonawcza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią : załącznik nr 8 – Przedmiar (dokument pomocniczy), Załącznik nr 9 – dokumentacja projektowa( projekt wykonawczy br. drogowa, projekt wykonawczy – br. telekomunikacyjna, badania geotechniczne, projektu stałej organizacji ruchu (zatytułowany jako aneks do projektu SOR), oraz załącznik nr 10 - Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót 2. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający stwierdza, że ich zastosowanie nie ma charakteru obligatoryjnego i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie podczas realizacji zamówienia innych wprowadzonych do obrotu materiałów lub urządzeń, w tym także materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem posiadania, przez nie odpowiednich dokumentów opisujących za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, które dopuszczają dane materiały (wyroby) do użytkowania i pozwalają jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście wprowadzone do obrotu lub do niego dopuszczone. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały (wyroby budowlane) spełniają wymagania określone (nie gorsze niż) w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych. 3.Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania , tj. pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane . Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca lub podwykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz liczby osób wraz ze wskazaniem wykonywanego zawodu lub czynności na budowie (bez podania danych osobowych) zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę . Wyżej wymienione czynności dokonywane będą po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia Kod CPV,45233140-2, 45233120-6, 45314000-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach