Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki – Szczęsnowicze Knyszewicze na terenie Gminy Szudziałowo w Powiecie Sokólskim

POWIAT SOKÓLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857110876 , fax. 857112008
  • Data zamieszczenia: 2023-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT SOKÓLSKI
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857110876, fax. 857112008
    REGON: 050658628
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki – Szczęsnowicze Knyszewicze na terenie Gminy Szudziałowo w Powiecie Sokólskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki – Szczęsnowicze Knyszewicze na terenie Gminy Szudziałowo w Powiecie Sokólskim, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegającego na:a. wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej 1268B Babiki – Szczęsnowicze - Knyszewicze na terenie Gminy Szudziałowo w Powiecie Sokólskim (wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych)b. przebudowie drogi powiatowej 1268B Babiki – Szczęsnowicze - Knyszewicze na terenie Gminy Szudziałowo w Powiecie Sokólskim.2) Zamawiający, stosownie do treści art. 95 ustaw Pzp wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.3) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia – Załącznik nr 4.1 do SWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia; sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób; uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.4) Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy - stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.5) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 4.1 do SWZ1) Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki – Szczęsnowicze Knyszewicze na terenie Gminy Szudziałowo w Powiecie Sokólskim”.2) Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dotyczą w szczególności: reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i zgłoszeniem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem; sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych; organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę; zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP; sprawdzenie i zaopiniowanie harmonogramu robót, zaopiniowanie programu zapewnienia jakości (PZJ). prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robot i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę; akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST; akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia; kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz; egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy; sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczenie do użytku; sprawdzanie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie; przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po ich sprawdzeniu oraz skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego; sprawdzenie częściowego i ostatecznego rozliczenia robót i potwierdzenie go do wypłaty; udział w pracach komisji odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego; ilość pobytów na budowie oraz ilość pobytów w siedzibie Zamawiającego według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania; uczestniczenie w koordynacyjnych spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, nie częściej niż raz w tygodniu przez okres realizacji Inwestycji; strony ustalają, że Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego; wszelkie odstępstwa od dokumentacji na realizację robót wymagają akceptacji Zamawiającego; godziny pracy Inspektora Nadzoru winny być dostosowane do godzin pracy Wykonawcy robót; rozliczenia Umowy w przypadku jej wypowiedzenia; Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do sprawdzenia wszystkich niezbędnych dokumentów do odbioru ostatecznego i dopuszczenia do użytkowania obiektu; nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenie ich wykonania.3) Zamawiający, stosownie do treści art. 95 ustaw Pzp wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.4) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia – Załącznik nr 4.2 do SWZ.Powyższe wymagania określają w szczególności: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia; sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób; uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.5) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 4.2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach