Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1264K w km od 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z budową obiektu mostowego w miejscowości Rzędowice, Powiat Proszowicki.

Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, Jakubowice 75
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 862 013 , fax. 123 862 013
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice
    Jakubowice 75
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 123 862 013, fax. 123 862 013
    REGON: 35157064200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.proszowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1264K w km od 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z budową obiektu mostowego w miejscowości Rzędowice, Powiat Proszowicki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1264K w km od 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z budową obiektu mostowego w miejscowości Rzędowice, Powiat Proszowicki. Charakterystyka drogi i istniejącego mostu Istniejące zagospodarowanie w zakresie inwestycji stanowi obszar drogi powiatowej nr 1264K w miejscowości Rzędowice od km 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z mostem na potoku Ścieklec. Przeprowadza on drogę powiatową nad przeszkodą, którą stanowi potok Ścieklec. Droga powiatowa nr 1264K w zakresie inwestycji jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową o dwóch pasach ruchu o szer. 3,60-4,80 m klasy L. Istniejący obiekt to obiekt jednoprzęsłowy swobodnie podparty o konstrukcji stalowej belkowej z pomostem drewnianym. Ustrój nośny składa się z 4 belek dwuteowych 1550 w rozstawie osiowym 1,17 m długość ustroju nośnego ok 14,80m. Podpory obiektu stanowią płyty drogowe. Belki ustroju nośnego oparte są bezpośrednio na płytach. Charakterystyka ogólna Planowane przedsięwzięcie polega na rozbudowie odcinka drogi powiatowej nr 1264K na odcinku od km 2+947,00 do km 3+075,50 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Ścieklec. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1264K na dojazdach do obiektu wynika z korekty niwelety na dojazdach do obiektu mostowego, związanej z rozbiórką i budową nowego mostu oraz dostosowaniem parametrów drogi do klasy L. Projektuje się obiekt monolityczny, jednoprzęsłowy, wolnopodparty o konstrukcji płytowo-belkowej z dwoma sprężonymi dźwigarami głównymi opartymi na żelbetowych podporach. Zakres robót objętych zamówieniem: • Organizacja zaplecza technicznego i jego likwidacja; • Roboty ziemne – korytowanie pod konstrukcję nawierzchni, profilowanie skarp, wykopy pod fundamenty i podpory mostu, dojazdy, odwodnienia; • Wykonanie pali mostu nowego; • Montaż i demontaż rusztowań i deskowań – fundamenty, podpory, ustrój nośny, kapy; • Montaż zbrojenia – fundamenty, podpory, ustrój nośny, kapy, płyty przejściowe; • Betonowanie – fundamenty, podpory, ustrój nośny, kapy, płyty przejściowe; • Montaż elementów prefabrykowanych - przepusty; • Roboty izolacyjne – fundamenty, płyty przejściowe, płyta pomostowa, podpory; • Montaż łożysk – podpory; • Wykonanie dylatacji na obiekcie; • Roboty związane z demontażem i rozbiórką wyposażenia obiektu istniejącego – na pomoście i dojazdach; • Roboty związane z rozbiórką elementów dróg i rozbiórką istniejącej nawierzchni – dojazdy do obiektu, na pomoście obiektu; • Roboty związane z rozbiórką konstrukcji istniejącego obiektu; • Roboty związane z wykonaniem podbudowy jezdni – dojazdy do obiektu nowego; • Roboty związane z wykonaniem nawierzchni drogowej (układanie warstw nawierzchni, wałowanie) – dojazd do obiektu i pomost obiektu nowego. Warstwę ścieralną na moście i dojazdach należy wykonać z SMA 11 S; • Montaż elementów ulic: montaż krawężników, obrzeży, odwodnienia, itp.; • Montaż wyposażenia obiektu: montaż balustrad, krawężników, odwodnienia – pomost; • Rozbiórka i budowa umocowania – skarpy, koryto rzeki; • Sprężenie ustroju nośnego – obiekt; • Wykonanie oznakowania na czas przebudowy – dojazd do obiektu, objazd – wykonanie projektu po stronie Wykonawcy; • Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego – odcinki drogi na dojazdach, pomost obiektu. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:  Wykonawca zapewni bezpieczne użytkowanie istniejącego odcinka drogi od czasu podpisania umowy do czasu zakończenia robót budowlanych.  Wykonawca będzie odpowiedzialny za utrzymanie i bezpieczeństwo ruchu drogowego w tym pieszych na terenie budowy oraz na trasie objazdu.  Wykonawca zapewni ciągłość ruchu nad DP 1264K, w oparciu o wykonany we własnym zakresie i własnym kosztem projekt tymczasowej organizacji ruchu. Projekt ten Wykonawca uzgodni z wszelkimi instytucjami. W oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu Wykonawca wykona, będzie utrzymywał i zlikwiduje objazd.  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: - pozyskaniem niezbędnych opinii i decyzji dot. tymczasowej organizacji ruchu, - ewentualnym czasowym wykorzystaniem dróg objazdowych, - ewentualnymi roszczeniami odszkodowawczymi za zniszczenie dróg objazdowych i wykorzystywanych jako objazd przez transport związany z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, - ewentualną naprawą dróg lokalnych wykorzystywanych jako objazd, - ewentualnym pozyskaniem terenu na czas prowadzenia robót.  Wykonawca wykona docelową organizację ruchu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane docelową organizacją ruchu.  Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót powinna zapewnić możliwość przejazdu pojazdów o nośności minimum jak po istniejącym odcinku drogi. Wykonawca na czas robót utrzyma ciągłość ruchu dla pieszych o szerokości użytkowej min. 1,2m na realizowanym całym odcinku drogi powiatowej. Sposób umożliwienia ruchu pieszych leży w gestii wykonawcy, a koszty z tym związane należy uwzględnić w cenie ofertowej zamówienia w pozycjach nr 40 i 41 kosztorysu ofertowego. Wszelkie prace z tym związane wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i prawnymi oraz w przypadku konieczności pozyska na własny koszt i ryzyko wszelkie wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje.  Zgodnie z przepisami prawa § 8 ust. 6 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 23.09.2003 r. – Dz. U. nr 177 poz. 1729 z dn. 14.10.2003 r., wdrożona zastępcza tymczasowa organizacja ruchu drogowego na czas robót winna między innymi zabezpieczyć potrzeby społeczności lokalnej. W związku z tym projekt tymczasowej organizacji ruchu wymaga akceptacji lokalnych terenowych władz. W konsekwencji warunkiem zatwierdzenia do realizacji każdego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych konstrukcyjnych i drogowych jest dołączenie do projektu pozytywnych jego uzgodnień to jest między innymi ze strony władz gminnych.  Przedmiot zamówienia zgłoszony przez Wykonawcę do odbioru końcowego musi spełniać warunek jego gotowości technicznej, formalno-prawnej i użytkowej do celów którym ma służyć i winien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa, w tym Prawa Budowlanego oraz winien być wykonany zgodnie z umową. Koszty i starania w tym zakresie ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego zawartą z Zamawiającym umową.  Wszelkie odpady pochodzące z rozbiórki odcinka drogi a nie nadające się do dalszego użycia Wykonawca zagospodaruje i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Koszt ten uwzględniony będzie w cenie ofertowej. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.  Materiały pochodzące z rozbiórki, nadające się do dalszego użycia (dźwigary stalowe – belki dwuteowe) a niewykorzystane do innych robót, należą do Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo przed zagospodarowaniem materiałów ustali z Inspektorem nadzoru inwestorskiego rodzaj i ilość użytecznych materiałów z rozbiórki, które Wykonawca na własny koszt odwiezie do siedziby Zamawiającego.  Do odbioru końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletny Operat Kolaudacyjny w dwóch egzemplarzach, zawierający m.in.: umowę, ofertę, harmonogram, wykaz elementów rozliczeniowych, protokół przekazania placu budowy, recepty, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, rozliczenie finansowe, oświadczenia kierownika budowy zgodnie z Prawem Budowlanym, inwentaryzację powykonawczą geodezyjną (sytuacja, przekrój poprzeczny, profil podłużny).  Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy i objazdu. W przedmiarze robót zostały podane materiały, z których należy wykonać niniejsze zamówienie. Zamawiający dopuszcza użycie innych materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych. W takim przypadku, Wykonawca przedstawi dokumenty, z których wynikać będzie równoważność parametrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z siwz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach