Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1127F w m. Chocicz od km 1+525 do km 2+471

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1127F w m. Chocicz od km 1+525 do km 2+471
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 1127F w m. Chocicz od km 1+525 do km 2+471”. Przedsięwzięcie realizowane na działkach oznaczonych nr ewidencyjnymi: 508/1 i 579 obręb Chocicz, gmina Lubsko, powiat żarski, województwo lubuskie. 3. 2. Opis zadania Zadanie obejmuje przebudowę istniejącej jezdni (z kostki kamiennej ) o szerokości 3,50m-5,20m do 5,50m na całej długości ze zwężeniami na początku i na końcu opracowania w celu dowiązania się do szerokości istniejącej drogi. Początek opracowania przyjęto w km 1+525,00 (0+000,00) na początku miejscowości Chocicz (połączenie jezdni asfaltowej z kostką kamienną). Wzdłuż drogi powiatowej zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej typu behaton koloru czerwonego. Wjazd na działkę nr 88 oraz plac utwardzony przy sklepie zaprojektowano z kruszywa łamanego 0/31,5mm. Wzdłuż drogi powiatowej zaprojektowano chodnik z kostki betonowej typu behaton koloru szarego prowadzący do przystanków autobusowych oraz posesji mieszkalnych. Istniejące rowy należy oczyścić, wyprofilować i wyregulować do odpowiednich rzędnych w celu odprowadzenia wód opadowych. Istniejące przepusty uszkodzone należy wymienić na nowe z rur karbowanych PEHD. Istniejącą wiatę autobusową należy przestawić zgodnie z rysunkiem nr 1.2. Koniec opracowania przyjęto w km 2+471,00 (0+946,00) na końcu miejscowości Chocicz (połączenie kostki kamiennej z jezdnią asfaltową) Wody opadowe z przebudowywanej jezdni będą odprowadzana za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych powierzchniowo do istniejących wpustów deszczowych, a następnie do kanalizacji deszczowej, oraz do istniejących oczyszczonych i wyprofilowanych rowów przydrożnych oraz w pasy zieleni. Wszystkie istniejące gałęzie drzew i krzewów, które będą ograniczać widoczność oraz zagrażać bezpieczeństwu należy podciąć. Wszystkie napotkane istniejące korzenie podczas prac budowlanych w szczególności robót ziemnych należy podciąć, wykarczować. Na obszarze inwestycji lokalizowano istniejące uzbrojenia terenu - kable telekomunikacyjny i energetyczne, słupy oświetleniowe, sieć wodociągową i sieć kanalizacji deszczowej. Nie wyklucza się istnienia nienaniesionych linii oraz urządzeń. W przypadku napotkania na niezinwentaryzowane uzbrojenie terenu należy powiadomić właściwy organ oraz zachować szczególną ostrożność. Po stronie wykonawcy leży dowiezienie na teren budowy - 550 m² kostki kamiennej 18/20 zmagazynowanej w m. Mokra. 3. 2.1. Podstawowe parametry techniczne :  długość drogi - 946,00m (1+525,00 - 2+471,00);  numer drogi powiatowej - 1127F;  klasa drogi - lokalna (L);  kategoria ruchu - KR2;  szerokość jezdni - 2x2,75m;  nacisk na oś - 100 KN  rodzaj nawierzchni - kostka kamienna; 3.2.2. Rodzaj technologii - Konstrukcja nawierzchni jezdni :  warstwa ścieralna z kostki kamiennej - gr. około 20 cm (materiał Inwestora –częściowo pochodzący z rozbiórki przebudowywanej drogi oraz materiał zgromadzony w m. Mokra);  podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 5 cm;  podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C16/20 - gr. 20 cm; - wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją jezdni : wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,0; E2=100 MPa;  warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa - gr. 10 cm; Przejścia dla pieszych wykonać z kostki kamiennej 9/11 koloru ciemno szarego. 3.2.3. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej :  warstwa ścieralna z kostki betonowej typu "behaton" kolor czerwony - gr. 8 cm;  podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 5 cm;  podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 20 cm - wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją zjazdów : wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,0; E2=100 MPa;  warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa o gr. 10 cm; 3.2.4 Konstrukcja zjazdów z kruszywa łamanego  warstwa ścieralna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o gr. 15 cm; - wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją placów : Is ≥ 1,0; 3.2.5. Konstrukcja nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego:  warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4 cm;  warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W o średniej gr. 5 cm;  istniejąca jezdnia asfaltowa; W celu dowiązania wysokościowego może być konieczność wykonania frezowania nawierzchni. 3.2.6. Konstrukcja nawierzchni chodnika:  warstwa ścieralna z kostki betonowej typu "behaton" kolor szary o gr. 8 cm ;  podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o gr. 5 cm; wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją chodników: wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,0 3.2.7. Konstrukcja nawierzchni chodnika (przejazd);  warstwa ścieralna z kostki betonowej typu "behaton" kolor szary o gr. 8 cm ;  podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o gr. 5 cm;  podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 20 cm - wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją zjazdów : wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,0; E2=100 MPa;  warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa o gr. 10 cm; 3.2.8. Pobocze:  kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm o gr. 10 cm; 3.2.9. Zieleń:  humus o gr. 10 cm wraz z siewem mieszanką traw niskich – nawiązanie wraz z profilowaniem terenu przyległego bezpośrednio do realizowanej inwestycji. 3.2. 10. Obramowania/elementy betonowe: Jezdnia została ograniczona krawężnikiem betonowym prostym o wym. 15x30x100m (na długości chodnika) oraz krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15x22x100cm. Chodnik oraz zjazdy do posesji należy obramować obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100cm. Wszystkie elementy betonowe należy ustawić na ławie betonowej z betonu C12/15 zgodnie z rysunkiem szczegóły konstrukcyjne. 3.2.11. Przepusty : Wszystkie istniejące przepusty pod drogą i zjazdami należy rozebrać i na ich miejsce wybudować nowe przepusty Ø 400mm z rur spiralnie karbowanych PEHD. Przepust wykonać zgodnie z rysunkiem nr 5, a ścianki przepustu wykonać zgodnie z Katalogiem Powtarzalnych Elementów Drogowych kartą 03.95. Zasypka pod projektowane przepusty zagęszczona wokół rury do wskaźnika zagęszczenia ID=0,98. Rzędne wlotu i wylotu przepustów wykonać zgodnie z tabelą. Nr przepustu /Średnica [mm] /Długość [m] /Rzędna wlotu [m] /Rzędna wylotu [m] 1. 400 /9 /70,25 /70,18 2. 400/ 8 /70,05 /70,00 3. 400/ 6/ 69,85/ 69,80 4. 400 /7 /70,15/ 75,10 5.400/ 6/ 70,35 /70,32 6. 400/ 8 /70,15 /70,10 3.2.12 Latarnia uliczna hybrydowa: Latarnia uliczna hybrydowa posiadająca dwa systemy solarno-wiatrowy - zaprojektowano 6 sztuk przy przejściach dla pieszych; podstawowe parametry : ­ wysokość słupa ok. 8 m; ­ materiał - ocynkowana stal; ­ czas pracy lampy - min 10h/dzień; ­ oprawa wykonana z aluminium i hartowanego szkła; ­ źródło światła - PULM LED 30W; ­ akumulator - 1 sztuka min 200 Ah/12V; ­ moc panela - min 2 x 190W; ­ turbina wiatrowa o mocy 250W i prędkości ładowania 2,5 m/s; ­ kontroler zabezpieczenia przed przeładowaniem i rozładowaniem; ­ włącznik zmierzchowo-programowalny; 3.2.13 Wiata autobusowa oraz ogrodzenie a) istniejącą wiatę autobusową należy przestawić zgodnie z lokalizacją wskazaną w dokumentacji technicznej. b) istniejące ogrodzenie przy świetlicy wiejskiej ( działka nr 88) na długości 150 m należy rozebrać, przestawić zgodnie z lokalizacją w dokumentacji technicznej, elementy uszkodzone wymienić. 3.2.14. Roboty ziemne: Roboty ziemne związane z wykonywaniem koryta pod projektowaną jezdnię, zjazdy, chodnik należy wykonać przy użyciu sprzętu mechanicznego i częściowo ręcznie. W pierwszej kolejności należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni wraz z podbudową następnie należy usunąć humus/nasyp niebudowlany o średniej gr. 20-30 cm. Następnie należy przystąpić do zasadniczych robót ziemnych wykopów do odpowiedniej głębokości. Po wykonaniu wykopu należy zagęścić podłoże do wskaźnika zagęszczenia Is ≥1,0 następnie należy wyprofilować podłoże i wykonać całą konstrukcję nawierzchni. 3.3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa się w sposób następujący: lp Opis Jedn. miary ilość 1. Roboty rozbiórkowe elementów dróg, chodników, przepustów, istniejących elementów wraz z transportem w miejsce wskazane przez Inwestora lub do utylizacji kpl 1 2. Roboty ziemne m³ 170 3. Elementy odwodnienia : Regulacja pionowa istniejących studni, zaworów szt. 18 Regulacja pionowa wpustów deszczowych szt. 6 Przepusty rurowe z rur PEHD fi 600 wraz z wykonaniem robót ziemnych, ław, podsypek, zasypek, ścianek przepustu, Przep. 6 4. Podbudowy: Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm – jezdnia, krotność = 2 m² 5100 Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta – jezdnia, krotność = 4 m² 1060 Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - chodnik m² 1750 Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm – zjazdy. Krotność = 1.5 m² 720 Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - zjazdy, place m² 295 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m² 9500 Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa - grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm - jezdnia, zjazdy m² 6980 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm – zjazdy, chodnik m² 820 Podbudowa betonowa z betonu C16/20 - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm m² 6160 5. Nawierzchnie Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 10 cm - pobocze m² 450 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 15 cm - zjazdy, place m² 295 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - chodnik m² 1750 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej -zjazdy m² 720 Nawierzchnia z kostki kamiennej o wym. 18/20 cm na podsypce cementowo-piaskowej - jezdnia (kostka kamienna Inwestora ) m² 5600 Nawierzchnia z kostki kamiennej o wym. 9/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej - przejście dla pieszych m² 33 Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubość po zagęszczeniu średnio 5 cm m² 125 Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość po zagęszczeniu 4 cm m² 125 6. Roboty wykończeniowe Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu wraz z częściową zmianą przebiegu m 320 Przestawienie ogrodzenia (rozebranie, ponowne ustawienie, wymiana uszkodzonych elementów) m. 150 Przestawienie wiaty autobusowej Sz. 1 7. Elementy ulic: Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 m. 1500 Krawężniki betonowe prosty o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 m 900 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej m 1450 8. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm Szt. 12 Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 Szt. 12 Ustawienie znaku aktywnego D-6 Sign Flash Szt. 6 9. Zieleń drogowa: Humusowanie terenów z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm m² 2500 10. Inne: ustawienie latarni hybrydowej Szt. 6 11. Dowóz materiału na nawierzchnię (kostki kamiennej 18/20) z m. Mokra m² 550 Przy szacowaniu wartości robót należy uwzględnić dowóz materiału z m. Mokra oraz montaż 6 szt latarni hybrydowych – pozycje te nie są ujęte w kosztorysie ślepym. Zakres rzeczowy określa również dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ , w skład której wchodzi tabela elementów rozliczeniowych oraz dokumentacja techniczna. W przypadku kolizji zakresu robót lub wykonania należy dokonać uzgodnień z Inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz Inwestorem w oparciu o poniższe dokumenty: 1. jako podstawowy – opis przedmiotu zamówienia - SIWZ 2. treść umowy 3. dokumentacja projektowa tabela elementów rozliczeniowych oraz dokumentacja techniczna 3.4. Technologia wykonania robót budowlanych zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 3.5. Zestawienie powierzchni:  nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej 5 600,00 m2  nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego 125,00 m2  nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej 720,00 m2  nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego 65,00 m2  nawierzchnia z kruszywa łamanego 230,00 m2  nawierzchnia chodnika 1 650,00 m2  nawierzchnia chodnika (przejazd) 100,00 m2  pobocze 450,00 m2  zieleń 2 500,00 m2 Razem : 11 440,00 m2 3.5.1. Na czas robót należy opracować tymczasową organizację ruchu. 3.5.2. Oznakowanie pionowe i poziome należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym Projektem Stałej Organizacji Ruchu. Przed przystąpieniem do zasadniczych robót drogowych należy całą geometrię wynieść w teren i porównać zgodność terenu z projektem; 3.6. Zamawiający przewiduje zatrudnienie Inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.7. Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. w godzinach od 7.00 – 14.00 pok. 209. 3.8. Wszystkie nieścisłości i błędy ujawnione SIWZ na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz w Przedmiarze robót Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Dla prawidłowego wykonania zamówienia wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie. Nie dopuszcza się na etapie wykonania zadania powoływania się na niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym, opisem SIWZ i dokumentacją techniczną i projektową, która służy jako materiał pomocniczy do ustalenia ceny ryczałtowej. 3.9. Jeżeli w dokumentacji tj. części opisowej projektu, na rysunkach, w specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkt dostarczany przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.10. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogram rzeczowo – finansowy przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót oraz uwzględniający zakończenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25 000.00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 10.4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub też nie zastosuje się do wezwania Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust 4a Pzp. 10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10.8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1127F w m. Chocicz od km 1+525 do km 2+471” 10.9. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia, w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej dla zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 b) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c) Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą. d) parafowany wzór umowy wg. załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach