Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1056R ul. PCK i ul. Rzeszowska w Nisku

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37400 Nisko, Pl. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 412 057 , fax. 158 412 700
  • Data zamieszczenia: 2017-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2
    37400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 158 412 057, fax. 158 412 700
    REGON: 83040919800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1056R ul. PCK i ul. Rzeszowska w Nisku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1056R ul. PCK i ul. Rzeszowska w Nisku”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze. -wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, - karczowanie pni drzew, -zdjęcie warstwy humusu -rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów. 2.Roboty ziemne. -wykonanie koryta pod ciąg pieszo - rowerowy, -wykonanie koryta pod chodnik, -wykonanie koryta pod peron, -wykonanie koryta pod pobocze utwardzone, -wykonanie koryta pod zatokę postojowa, -wykonanie koryta pod wyspę dzielącą. 3. Podbudowy. -wykonanie warstwy odsączającej z piasku, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, -wykonanie podbudowy z betonu cementowego C12/15 (B-15) , -wykonanie skropienia mechanicznego warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową. 4. Nawierzchnie. -nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca, -nawierzchnia z mieszanki grysowo – mastyksowej SMA5 – warstwa ścieralna, -frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno. 5.Zjazdy. -wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podloza, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, -wykonanie podbudowy z kruszywa, - ustawienie obrzeży betonowych, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. 6.Kanalizacja Kanalizacja deszczowa. -rozebranie studzienek ściekowych z kręgów betonowych - rozebranie istniejących wpustów ulicznych, - rozebranie istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC, - wykopy o ścianach pionowych pod studnie rewizyjne, studzienki ściekowe, przykanaliki oraz kolektor z wydobyciem urobku mechanicznie, - wykonanie dolnej warstwy podsypki pod odcinki kolektora kd 300 – ława tłuczniowo - piaskowa, - wykonanie górnej warstwy podsypki pod kolektor kd 300 – podsypka piaskowa, - wykonanie warstwy podsypki pod przykanaliki, - wykonanie kanału z rur PE Dn 300, - wykonanie przykanalików z rur PVC Dn 150, - wykonanie studni żelbetowych rewizyjnych Dn 1000 z włazem żeliwnym, - wykonanie studzienek ściekowych Dn500 z wpustem, - wykonanie warstwy obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem, - wykonanie prób szczelności całości kanalizacji. Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej. - rozebranie włazów studzienek ściekowych z kręgów betonowych, - przebudowa studni rewizyjnych o średnicy 1200 mm polegająca na wymianie: włazu żeliwnego, pierścienia dystansowego i pierścienia odciążającego. Regulacja elementów urządzeń podziemnych. - regulacja pionowa istniejących zaworów wodociągowych lub gazowych, - regulacja pionowa istniejących pokryw studzienek teletechnicznych, - regulacja wysokościowa istniejących pokryw studzienek kanalizacji sanitarnej. 7.Elementy ulic i dróg.. -ustawienie krawężników betonowych, -ustawienie obrzeży betonowych, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na ciągu pieszo – rowerowym, chodniku, poboczu utwardzonym, zatoce postojowej, wyspie i peronie. 8. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. -oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi, - wykonanie wyspy dzielącej, tzw. Azylu segmentowego dla pieszych, -ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych, - ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych nad ścieżką rowerową, - zakup i przymocowanie tablic do znaków drogowych. 3. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 4. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak m.in. prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. 5. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło został wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 7. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. 8. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). 9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane(Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 10. W każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 11. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.: roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, roboty polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej. 11. 1 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 11 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 11.5 11.2 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 11, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 11 Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. W przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień. 11.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/ podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 11.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 11.2 lub 11.3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 2 pkt 1 lit. j. 11.5 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 11.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach