Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary – Banachy w km 5+959 do 12+170 w m. Wólka Tanewska, Dąbrówka i Kurzyna Mała wraz z przebudową drogi powiatowej Nr 1039R Jarocin – Ulanów w km 7+426 do 8+357 w m. Dąbrówka

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37400 Nisko, Pl. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 412 057 , fax. 158 412 700
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2
    37400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 158 412 057, fax. 158 412 700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary – Banachy w km 5+959 do 12+170 w m. Wólka Tanewska, Dąbrówka i Kurzyna Mała wraz z przebudową drogi powiatowej Nr 1039R Jarocin – Ulanów w km 7+426 do 8+357 w m. Dąbrówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary – Banachy w km 5+959 do 12+170 w m. Wólka Tanewska, Dąbrówka i Kurzyna Mała wraz z przebudową drogi powiatowej Nr 1039R Jarocin – Ulanów w km 7+426 do 8+357 w m. Dąbrówka”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakres prac droga Nr 1048R Zdziary - Banachy: 1)Roboty przygotowawcze. -wyznaczanie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, -rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych z uprzednimodkopaniem przepustów, 2) Roboty ziemne. -wykonanie wykopów mechanicznie z gruntu kat. I-IV z transportem urobku na odl. do 5 km ( renowacja rowów) grubość warstwy do 30 cm., 3) Podbudowy. -wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-IV, na całej szerokości ścieżki rowerowej, -wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-IV, na całej szerokości chodnika, -wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-IV obustronnie poszerzenie jezdni, -wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, chodnik i peron, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm, (chodnik i pero), -wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z wytworni o wytrzymałości Rm=1,5 MPa, grubość warstwy 15 cm, (ścieżka rowerowa), -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm (ścieżka rowerowa), -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 20-63 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość w-wy po zagęszczeniu 20 cm (poszerzenie jezdni), -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm (poszerzenie jezdni), -wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16P, gruboścć w-wy po zagęszczeniu 5 cm ( poszerzenie jezdni), - skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltowa, 4) Nawierzchnie. -ułożenie warstwy pośredniej z geosiatki o wytrzymałości powyżej 20 kN/m na całej powierzchni jezdni, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 22P warstwa wyrównawcza, śr. grubość 5 cm, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W warstwa wiążąca śr. gr. 4 cm, -nawierzchnia z mieszanki grysowo – mastyksowej SMA 11, warstwa ścieralna grubości 4 cm, -wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych, średnia grubość warstwy 4 cm z odwiezieniem ścinki do 20 km, 5) Pobocza. -umocnienie oraz uzupełnienie pobocza na szerokości 1,0 m gruntem (materiał kamienny) grubość warstwy 10 cm, 6) Zjazdy. -przebudowa przepustów pod zjazdami z rur PP spiralnie karbowanych o średnicy fi 400 mm na ławie fundamentowej z pospółki gr. 30 cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypki, -wykonanie ścianek czołowych przepustów pod zjazdami,\ -wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubośc warstwy 15 cm, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S, grubośc w-wy 4 cm po zagęszczeniu. 7) Przepusty. -przebudowa – wykonanie części przelotowej z rur jednootworowych PP (SN8) spiralnie karbowanych o średnicy 1000 mm na ławie fundamentowej z kruszywa gr. 50 cm, L = 10,0m. Wykonanie obsypki, zasypki piaskowo- żwirowej 0/32 mm, odbudowa warstw konstrukcyjnych: 50 cm podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. Wykonanie murków czołowych. -przebudowa – wykonanie części przelotowej z rur jednootworowych PP (SN8) spiralnie karbowanych o średnicy 800 mm na ławie fundamentowej z kruszywa gr. 20 cm, L1 = 10,0 m, L2 = 12,0 m. Wykonanie obsypki, zasypki piaskowo- żwirowej 0/32 mm, odbudowa warstw konstrukcyjnych: 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. Wykonanie murków czołowych. -wykonanie ścianek czołowych żelbetowych ze skrzydełkami na przepuście z rury stalowej spiralnie karbowanej typu HelCor PA o rozpiętości w świetle 1,89 m, wysokość w świetle 1,55 m. Stal zbrojeniowa – 100 kg/m3 betonu. 8) Elementy ulic i dróg. -ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 na ławie betonowej z oporem, -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej – bezfazowej o gr. 6 cm na podsypce Cementowo – piaskowej grubości 3-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem. -ustawienie krawężników granitowych ulicznych o wymiarach 20x35 na ławie z oporem. -wykonanie nawierzchni z kostki granitowej nieregularnej gr. 15 cm na podsypce cementowo- piaskowej, spoiny wypełnione zaprawa cementowa. 9) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. -oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, -ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm. -zakup i przymocowanie tablic do znaków drogowych o pow. do 0,3 m2. -zakup i przymocowanie znaków kierunku i miejscowości E-2a, -ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych H1 W4A. Zakres prac droga Nr 1039R Jarocin - Ulanów: Przebudowa drogi 1) Roboty przygotowawcze. -wyznaczanie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, 2) Roboty ziemne. -wykonanie wykopów mechanicznie z gruntu kat. I-IV z transportem urobku na odl. do 5 km ( renowacja rowów) grubość warstwy do 30 cm., 3) Kanalizacja deszczowa. -wymiana studni rewizyjnych o średnicy 1,0 m, głębokość do 2,0 m z włazem żeliwnym wraz z transportem materiałów,\ -wymiana studzienek ściekowych Dn 500 z wpustem wraz z zakupem i transportem materiałów, -wymiana przykanalików z rur PVC Dn 200 wraz z zakupem i transportem materiałów. 3) Podbudowy. -wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-IV, głębokość koryta 36 cm ( chodnik i peron), -wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-IV, na całej szerokości ścieżki rowerowej, gł. koryta 28,5 cm, - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-IV gł. koryta 35,0 cm (poszerzenie jezdni). - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, chodnik i peron, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm, (chodnik i pero), - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z wytworni o wytrzymałości Rm=1,5 MPa, grubość warstwy 15 cm, (ścieżka rowerowa), -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 20-63 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość w-wy po zagęszczeniu 20 cm (poszerzenie jezdni), -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm (poszerzenie jezdni), -wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16P, grubość w-wy po zagęszczeniu 5 cm ( poszerzenie jezdni), -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm. - skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltowa, 4) Nawierzchnie. -ułożenie warstwy pośredniej z geosiatki o wytrzymałości powyżej 20 kN/m na całej powierzchni jezdni, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W warstwa wiążąca śr. gr. 4 cm, -nawierzchnia – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość po zagęszczeniu 4,0 cm, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 3,5 cm (ścieżka rowerowa), 5) Pobocza. -umocnienie oraz uzupełnienie pobocza na szerokości 1,0 m gruntem (materiał kamienny) grubość warstwy 10 cm, 6) Zjazdy. -przebudowa przepustów pod zjazdami z rur PP spiralnie karbowanych o średnicy fi 400 mm na ławie fundamentowej z pospółki gr. 30 cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypki, -wykonanie ścianek czołowych przepustów pod zjazdami,\ -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość warstwy 15 cm, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S, grubość w-wy 4 cm po zagęszczeniu, 7) Przepusty. -przebudowa – wykonanie części przelotowej z rur jednootworowych PP (SN8) spiralnie karbowanych o średnicy 600 mm na ławie fundamentowej z kruszywa gr. 50 cm, L = 9,0m. Wykonanie obsypki, zasypki piaskowo- żwirowej 0/32 mm, odbudowa warstw konstrukcyjnych: 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. Wykonanie murków czołowych. 8) Elementy ulic i dróg. -ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 na ławie betonowej z oporem, -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej – bezfazowej o gr. 6 cm na podsypce Cementowo – piaskowej grubości 3-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem. -wykonanie regulacji wysokościowej krawężnika drogowego, obrzeża betonowego oraz przełożenie wysokościowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej na istniejącym chodniku do wysokości projektowanej nawierzchni ( kostka brukowa, krawężnik, obrzeże z rozbiórki istniejącego chodnika), beton – wykonawca robot. 9) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. -oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, -ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm. -zakup i przymocowanie tablic do znaków drogowych o pow. do 0,3 m2. -zakup i przymocowanie znaków kierunku i miejscowości E-2a, -zakup i montaż wyspy dzielące (azylu segmentowego= dla pieszych 3. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak m.in. prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. 4. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 6. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 7. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło został wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 8. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. 9. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). 10. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją techniczną, oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ 11. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108, z późn. zm.: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy. 11. 1 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 11 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 11.5 11.2 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 11, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 11 Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. W przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień. 11.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/ podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 11.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 11.2 lub 11.3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 2 pkt 1 lit. j. 11.5 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 11.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.02.2018 r. do godz. 10:45. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 77 9430 0006 0038 3464 2000 0004, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę oraz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia przez wykonawcę, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu. Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 1 dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych).Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Zestawienie materiałów równoważnych – w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach