Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1018R Agatówka- Stalowa Wola, ul. Ogrodowa – etap I”

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stalowowolski.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1018R Agatówka- Stalowa Wola, ul. Ogrodowa – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę całej drogi powiatowej Nr 1018R. Przedmiotem niniejszego postępowania jest I etap przebudowy tj. odcinek od km 0 + 011,02 do km 1 + 557,98 , o długości 1547 m. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1018R Agatówka-Stalowa Wola, ul. Ogrodowa ( I etap), na odcinku od km 0 + 011,02 do km 1 + 557,98 , tj. na odcinku o długości 1547 m. 2. Zakres prac obejmuje przebudowę drogi powiatowej klasy Z. W ramach przebudowy zostaną rozebrane warstwy konstrukcyjne nawierzchni i wykonane nowe. W wyniku przebudowy powstanie droga o przekroju jednojezdniowym dwupasowym, jezdnia o nawierzchni asfaltowej o szer. 2 x 2,75 m. Na przebudowywanym odcinku będzie przekrój z jednostronnym chodnikiem szer. 2,0 m z kostki brukowej i poboczami uzupełnionymi kruszywem po drugiej stronie szer. 1,0 m oraz z jednostronnym chodnikiem szer. 2,0 m z kostki brukowej oraz opaską z kostki szer. 0,5 m z drugiej strony. W ramach zadania zostanie przebudowane jedno skrzyżowanie z drogą publiczną – droga gminną. Wykonanych zostanie również 6 przystanków autobusowych z peronami dla pieszych oraz kanalizacja deszczowa i rów odwadniający w celu odwodnienia drogi. W ramach zadania zostanie wykonane również oznakowanie poziome i pionowe drogi. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywaną drogę. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia drogi. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego. 5. Materiały uzyskane z rozbiórek: 1) humus pozyskany z terenu budowy do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę, 2) rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zarządu Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, 3) materiały z rozbiórki nawierzchni i podbudowy do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę. 4) materiały brukarskie przedstawiające wartość użytkową należy oczyścić, posegregować, ułożyć na palety- palety zabezpiecza wykonawca, ofoliować i dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km 5) inne materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną dostarczone w miejsce wskazane przez Inspektora nadzoru na odległość do 10 km 6) materiały z wycinki drzew stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca pomniejszy koszt pozycji ścianie drzew o wartość pozyskanego materiału. 6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie, zieleń drogowa, - roboty w zakresie kanalizacji deszczowej. 7.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.7. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 7. czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób , rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 7.3. Z tytułu niepełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę (Podwykonawcę) kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy ( § 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 7. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie robót drogowych i kanalizacji deszczowej. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 9. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli nr: 21 9430 0006 0001 0041 2000 0086 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669) 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 01.03.2019 r. o godz. 11:00 Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium -„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1018R Agatówka – Stalowa Wola, ul. Ogrodowa – etap I”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25.ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy ( załącznik nr 1 ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) kosztorys ofertowy – uproszczony, 3) dowód wniesienia wadium 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 2 do SIWZ, 5) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 3 do SIWZ 6) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( jeżeli dotyczy), 7) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy ( jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty) , a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy Pzp warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawców łącznie, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców oddzielnie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach