Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1000 S w miejscowości Nowy Broniszew, gmina Mykanów

Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42217 Częstochowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 785 467 , fax. 343 785 468
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 9
    42217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 785 467, fax. 343 785 468
    REGON: 15140600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1000 S w miejscowości Nowy Broniszew, gmina Mykanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1000 S w miejscowości Nowy Broniszew, gmina Mykanów. Zakres inwestycji: Droga ogólnodostępna z funkcją w sieci drogowej - powiatowa, o przyjętej klasie droga zbiorcza „Z”: Długość drogi 2680m; jezdnia asfaltowa szer. 6,00 m; lewostronny chodnik (strona północna) o szerokości 2,00 m; prawostronne pobocze (strona południowa) szerokości 1,00 m; zjazdy w miejscach śladów zjazdów istniejących na szerokości chodnika z kostki w kolorze czerwonym, na dalszym odcinku do granicy pasa drogowego utwardzenie kruszywem; odwodnienie drogi powiatowej nr 1000 S poprzez drenaż filtracyjny, drenaż francuski lokalizowany pod muldą odwadniającą, odcinkowy ściek przykrawężnikowy oraz wpusty uliczne i studnie rewizyjne. W rejonie drogi powiatowej nr 1000 S znajdują się następujące urządzenia towarzyszące: wodociąg wraz z przyłączami, gazociąg wraz z przyłączami, kable teletechniczne, kable energetyczne, oświetlenie ulicy z linią napowietrzna. Wykonawca robót we własnym zakresie dokona rozeznania odnośnie przebiegu uzbrojenia występującego w obrębie remontowanej drogi. W celu uściślenia przebiegu i stwierdzenia czy występują rury ochronne na przebiegach poprzecznych pod projektowaną jezdnia należy wykonać przekopy kontrolne pod nadzorem użytkownika. Konstrukcja nawierzchni. Zestawienie powierzchni: jezdnia bitumiczna: ok. 16074 m2; pobocze z kruszywa: ok. 2070 m2; chodniki (w tym najazdowe), perony: ok. 3149 m2; zjazdy z kostki bet.: ok. 1210 m2; zjazdy z kruszywa: ok. 1275 m2; zieleńce: ok. 3707 m2. Jezdnia drogi powiatowej: warstwa ścieralna – AC 11 S 50/70 - 4 cm; warstwa wiążąca – AC 16 W 50/70 - 5 cm; podbudowa bitumiczna – AC 22 P 35/50 - 7 cm; podbudowa pomocnicza – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 20 cm; stabilizacja istn. podłoża spoiwem hydraulicznym Rm=2,5 MPa z doziarnieniem kruszywem łamanym 0/31,5 - 20 cm. Jezdnia od strony chodnika ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 posadowionym bezpośrednio na świeżym, niestężonym betonie na ławie betonowej z oporem z betonu C16/20 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle – 10 cm. Jezdnia po stronie prawej bez obramowania (za wyjątkiem zjazdów, które w stanie istniejącym posiadają nawierzchnię twardą ulepszoną). Ściek przykrawężnikowy: klinkier drogowy 22x10x8 cm – 2 rzędy - 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm; ława betonowa - 22 cm; chodnik i perony: kostka betonowa koloru szarego- ,,Holland” - 8 cm; podsypka cementowo - piaskowa - 3 cm; podbudowa - kruszywo łamane stab. mech. 0/31,5mm wg normy PN-S-06102 15 cm; warstwa odsączająca – piasek U>5 - 10 cm; Chodnik od strony jezdni ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 posadowionym bezpośrednio na świeżym, niestężonym betonie na ławie betonowej z oporem z betonu C16/20 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle – 10 cm. Chodnik od strony zieleńca ograniczony obrzeżem betonowym 8x30 posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Wysokość obrzeża w świetle – 2 cm. Zjazdy. Konstrukcja zjazdów w ciągu chodnika: kostka betonowa koloru czerwonego - 8 cm; podsypka cementowo - piaskowa -- 3 cm; podbudowa - kruszywo łamane 0/31,5 stab. mech. wg normy PN-S-06102 20 cm; warstwa odsączająca – piasek U>5 - 15 cm. Zjazd od strony jezdni ograniczony krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 posadowionym bezpośrednio na świeżym, niestężonym betonie na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle – 2cm. Konstrukcja zjazdów w ciągu pobocza: Nawierzchnia - kruszywo łamane 0/31,5 stab. mech. wg normy PN-S-06102 - 20 cm. Pobocze. Nawierzchnia - kruszywo łamane 0/31,5 stab. mech. wg normy PN-S-06102 20 cm. Spadki poprzeczne: Jezdnia – spadek daszkowy lub jednostronny 2,00%, Chodnik– spadek jednostronny 2,00% w kierunku jezdni. Pobocze – spadek od jezdni 6%. Spadki podłużne: dostosowane do istniejących warunków terenowych. Przewidziano nieznaczne korekty wysokościowe niwelety w celu dostosowania spadków do wartości normatywnych, jednakże głównym czynnikiem determinującym jest istniejący profil podłużny drogi oraz przyjęta technologia robót. Roboty ziemne: Roboty ziemne przy budowie jezdni, chodnika i zjazdów są robotami korytowymi. Występujące roboty ziemne związane są z wykonaniem wykopów pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Roboty ziemne można wykonać mechanicznie, a w rejonie urządzeń podziemnych należy wykonać ręcznie. Roboty ziemne należy prowadzić po wykonaniu rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni oraz po rozebraniu podbudowy z materiału kamiennego, który należy złożyć na odkład do późniejszego wykorzystania. Przyjęta technologia robót zakłada, iż rozbiórka istniejącej podbudowy odbywać się będzie metodą „pod niweletę”, tj. do uzyskania poziomu dolnej powierzchni warstw konstrukcyjnych projektowanej podbudowy. Należy pozostawić warstwę istniejącej podbudowy z materiału kamiennego o średniej grubości 4 cm, która będzie podlegać stabilizacji wraz podłożem. Inne materiały (nie sypkie) nadające sie do ponownego wbudowania należy ułożyć na paletach i przewieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Asfaltobeton z rozbiórki należy zutylizować. Odzyskany materiał z podbudowy po doziarnieniu kruszywem łamanym 0/31,5 posłuży do wykonania stabilizacji podłoża z wykorzystaniem spoiwa hydraulicznego (cement, bądź inne spoiwo za uzyskaniem pisemnej zgody Inspektora Nadzoru oraz projektanta). Stabilizacja do Rm=2,5 MPa. Grunt z wykopów należy w części wykorzystać pod nasypy, a nadmiar wywieźć poza teren budowy w miejsce wskazane przez Inwestora. Nasyp układać i zagęszczać warstwami grubości 20 cm. Zagęszczenie każdej warstwy nasypu kontrolować zgodnie z wymaganiami normy PN-84/B-04481. Oceny przydatności materiałów na nasyp powinien dokonać geotechnik nadzorujący roboty ziemne. Dla nasypów pod jezdnię minimalna wartość wskaźnika zagęszczenia Is>1,00 wg normalnej próby PROCTORA. Odwodnienie: Sposób odwodnienia przewiduje zastosowanie różnych urządzeń. Lewy pas ruchu, przy którym projektowany jest chodnik, odwadniany będzie za pomocą wpustów deszczowych, żelbetowych studzienek rewizyjnych oraz drenażu podchodnikowego Ø250 w otulinie z geowłókniny oraz zasypce ze żwiru filtracyjnego. Należy stosować studnie rewizyjne żelbetowe Ø1200. Studnie muszą być wyposażone w przejścia szczelne z uszczelkami gumowymi umożliwiające korekty nachylenia podłączanych rurociągów w zakresie min. 0-3°. Kręgi należy wyposażyć w żeliwne stopnie wg PN-EN 13101 – stopnie muszą być wbetonowane w kręgi. Włazy żeliwne z pokrywami typu zatrzaskowego wg PN-EN 124:2000 o klasie nośności D400. Zaprojektowano 40 studni żelbetowych oznaczonych symbolami od dr.01 do dr.40, przy czym studnie dr.29, dr.30, dr.37, dr.39 oraz dr.40 należy wykonać jako studnie z monolitycznym osadnikiem prefabrykowanym o głębokości 1,0 m (licząc od dna najniższego przewodu włączanego do studni). Rzędne studni opisano w części graficznej opracowania. Na planie sytuacyjnym podano następujące oznaczenia: numer studni oraz – w kolejności – rzędną włazu, rzędną włączenia przykanalików i rzędną włączenia przewodu drenażu. Studnie z osadnikiem posiadają także określoną rzędną dna osadnika. Studnie bez osadnika należy wykonać jako bezdenne. Ponadto należy wykonać przepust pod koroną drogi łączący studnię dr.25 z odtwarzanym fragmentem rowu otwartego po południowej stronie jezdni. Przewód wykonać z rury PPLD Ø400 układanej na ławie z pospółki. Wylot przepustu należy umocnić poprzez obrukowanie kostką granitową surowo łupaną 9/11 układaną na mrozoodpornej zaprawie cementowej (spoinowanie również przy użyciu zaprawy). Przewidziano wykonanie 36 wpustów ulicznych oznaczonych symbolami od wp.01 do wp.36. Rzędne krat, przykanalików oraz dna studzienek ściekowych podano w części graficznej opracowania. Zaprojektowano studzienki ściekowe z kręgów betonowych Ø500 z osadnikiem monolitycznym o głębokości 1,0 m. Należy stosować kraty wpustowe żeliwne typu zatrzaskowego wg PN-EN 124:2000 o klasie nośności D400. Studzienki ściekowe wpustów należy podłączyć za pomocą przykanalików PVC-U Ø200x5,9 SDR 8 litych. W studzienkach ściekowych muszą występować fabrycznie wykonane przejścia szczelne z uszczelkami gumowymi umożliwiające regulację nachylenia podłączanego przewodu w zakresie min. 0-3°. Rzędne przyłączeń zgodnie z częścią graficzną opracowania. Wody ze studzienek będą rozsączane w gruncie przez drenaż podchodnikowy. Nadmiar wód opadowych odpłynie do odbiorników zewnętrznych – np. rowu melioracyjnego w km 1+642 oraz rowami przydrożnymi w ciągu DP 1000 S poza granice opracowania. Po południowej stronie jezdni, wzdłuż pobocza, projektuje się muldę odwadniającą w śladzie istniejącego szczątkowego rowu. Mulda ma zapewnić liniową koncentrację wód opadowych. Pod muldą wykonany zostanie drenaż francuski, który będzie retencjonował i rozsączał wody opadowe w gruncie. Nadmiar wód zostanie zagospodarowany zgodnie z ww. opisem. Szczegóły konstrukcyjne urządzeń zgodnie z częścią graficzną opracowania. Drenaże północny oraz południowy zostaną połączone przykanalikami z rur PVC-U Ø200x5,9 SDR 8 litych układanych pod nawierzchnią jezdni w celu uzyskania równomiernego rozsączenia wód opadowych w pasie drogowym. Przykanaliki będą zamontowane średnio co 100-150 m od studni połączeniowych ze spadkiem w kierunku drenażu południowego. Wylot do drenażu południowego należy zabezpieczyć siatką z tworzywa oraz geowłókniną, aby uniknąć zamulania drenażu francuskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część V SIWZ. – dokumentacja. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 jednolity tekst ), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2018r. poz. 1025 jednolity tekst ) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 jednolity tekst). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi związanymi z budową, przebudową lub remontem dróg, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. UWAGA! Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art.29 ust.3 i art.30 ust.1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiORB oraz będą zgodne pod względem: a. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), b. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.), c. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, d. standardów emisyjnych. Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji i STWiORB W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany będzie również do: Wykonania, wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót. Zlecenia wykonania nadzorów branżowych wynikających z uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej: Wykonania zgodnie z § 3 art. 3 i 4 umowy operat kolaudacyjny. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, by gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 60 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego ostatecznego odbioru robót. Planuje się dofinansowanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania w ramach pozyskanych środków z Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 5 548 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Zaleca się przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Wizytacja nie jest obowiązkowa, Wykonawca może odbyć ją, we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), Formy wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Sposób i miejsce składania wadium Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BGŻ, Nr 71 2030 0045 1110 0000 0185 2400, z adnotacją: "Wadium – nr sprawy: PZD.3450.3.2019". Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. od 2 do 5 należy złożyć w formie oryginału w Siedzibie Zamawiającego w Powiatowym Zarządzie Dróg Powiatowych w pokoju nr 248, przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać, że jest gwarancja bezzwrotną (Nie trzeba zwracać oryginału gwarancji do ubezpieczyciela jedynie w przypadku zawartym w ustawie PZP art. 46 ust. 4a) i nieodwołalną oraz bezwarunkową, wykonalna na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe postanowienia stosuje się również do poręczeń wskazanych w siwz Termin składania wadium Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 25.02.2019r. do godz. 9:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2. pkt.2 ustawy, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust.4. zostanie uznana za odrzuconą. Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów na leżących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsze. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; a.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” ( wzór załączony do niniejszej siwz – załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3. Dowód wniesienia wadium - kserokopia. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Oświadczenie, że wykonawca wypełnienia obowiązki w zakresie informacyjnym przewidzianym w art. 13 lub 14 RODO ( wzór załączony do siwz – załącznik nr 9 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach