Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej 3427L Sahryń – Modryń od km 0+005 do km 3+001 w miejscowości Sahryń

Powiat Hrubieszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 965 069 , fax. 846 963 856
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Hrubieszowski
    ul. Narutowicza 34
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 965 069, fax. 846 963 856
    REGON: 95036886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej 3427L Sahryń – Modryń od km 0+005 do km 3+001 w miejscowości Sahryń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu pn. „Przebudowa drogi powiatowej 3427L Sahryń – Modryń od km 0+005 do km 3+001 w miejscowości Sahryń”. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – 2,996 km; 2) frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno przy użyciu frezarki, frezowanie na gł. 4 cm – włącznie do istniejącej nawierzchni – 50 m2; 3) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) za pomocą spycharek, g. warstwy do 15 cm- 5500 m2; 4) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębrnymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km, koparka 0,60 m3; kategoria gruntu III-IV – 690 m3; 5) nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi, drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria gr. I-IV, samochód 5-10 t – 690 m3; 6) wyrównanie istniejącej podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu do 10 cm – 1750 m3; 7) skropienie nawierzchni asfaltem, krot. 2 – 17 200 m2; 8) nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa wiążąca), mieszanka asfaltowa AC 16W 50/70, gr. po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa, samochód 5 – 10 t – 17 200 m2; 9) nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa AC 16W 50/70, gr. po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa, samochód 5 – 10 t – 16 650 m2; 10) koryta wykonywane na poszerzeniach jezdni lub chodników, gł. koryta 30 cm, kat. gr. II –IV, krot. 1,33 – 1650 m2; 11) warstwy odsączające (mechaniczne zagęszczenie), wykonanie mechaniczne, gr. po zagęszczeniu 10 cm – 1650 m2; 12) podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem C 5/6 – gr. 15 cm – 1600 m2; 13) podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm – 1520 m2; 14) pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych , Fi 70 mm – 11 szt; 15) pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 – 11 szt; 16) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukowa i na przystankach malowanie ręczne – 6,84 m2; 17) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowanie mechaniczne – malowanie w kolorach białym i czerwonym – 23 m2; 18) oznakowanie aktywne przejść dla pieszych: 2x D-6 + APEO 10 sztuk – 1 kpl; 19) nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa górna, po uwałowaniu 15 cm – zjazdy istniejące, regulacja wysokościowa – 770 m2; 20) nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa górna, po uwałowaniu 15 cm – pobocza utwardzone – 4550 m2; 21) plantowanie (obrobienie na czysto), skarpy i dno wykopów wykonywanych ręcznie, kategoria gr. I – III – 3500 m2; 22) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: dokumentacja projektowa;projekt zmiany stałej organizacji ruchu;specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);przedmiar robót. Przedmiar robót załączony do SIWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach