Przetargi.pl
Przebudowa drogi położonej na działce 151/31 przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 515 010 , fax. 523 516 021
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4
    88150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 515 010, fax. 523 516 021
    REGON: 9235077700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/?app=przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi położonej na działce 151/31 przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania przebudowy drogi położonej na działce 151/31 oraz 151/32 przy ulicy Poznańskiej w Kruszwicy” (województwo kujawsko-pomorskie, powiat inowrocławski, gmina Kruszwica ). Działki objęte opracowaniem: 151/31, 151/32 obręb ewidencyjny Kruszwica Obręb 1 oraz 264, 282 – obręb ewidencyjny Kruszwica Obręb 2. Odcinek objęty opracowaniem posiada długość 134,59 m. Projektowana inwestycja przewiduje: - wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - wykonanie remontu skrzyżowania z drogą powiatową - wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą W obecnej chwili działki objęte opracowaniem stanowią pas drogi gminnej o nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej (podwójne powierzchniowe utrwalenie). Ruch pieszych odbywa się po istniejącej jezdni, nie ma wydzielonych ciągów pieszych. Na omawianym obszarze występuje zabudowa wielorodzinna. Na terenie objętym opracowaniem zlokalizowana jest sieć energetyczna, teletechniczna, gazowa, wodociągowa oraz kanalizacji sanitarnej. Sieć ciepłownicza jest wyłączona z użytku. Grunty występujące w dokumentowanym podłożu zaliczono do mineralnych rodzimych, nieskalistych, spoistych. W dokumentowanym podłożu wydzielono cztery warstwy geotechniczne: Warstwa IA - namuły piaszczyste (warstwa, którą należy wymienić) Warstwa IIA - piaski drobne Warstwa IIIA – piaski gliniaste i gliny piaszczyste Podczas odwiertów nie stwierdzono występowania wody gruntowej. Istniejąca jezdnia posiada konstrukcję o grubości ponad 70 cm. Uwzględniając rozpoznane warunki gruntowo – wodne oraz wytyczne Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02. 03.1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 124) stwierdza się dobre warunki wodne, grupa nośności podłoża G4. Parametry projektowanej ulicy: - klasa ulicy: D - prędkość projektowa: 30 km/h - kategoria ruchu – KR1 - szerokość jezdni – 5m - szerokość poboczy – 0,75 m, spadek 6% i 2% - spadek poprzeczny jezdni- jednostronny 2% oraz 1 % - nawierzchnia jezdni – mieszanka mineralno – bitumiczna W zakres branży drogowej związanej z omawianym zadaniem wchodzi: - wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów - wykonanie humusowania terenu z obsianiem trawą Zakres objęty opracowaniem obejmuje istniejący pas drogowy drogi wewnętrznej przy ulicy Poznańskiej, projektowany obiekt jest w całości zlokalizowany w pasie drogowym drogi gminnej. Wysokościowe usytuowanie obiektu zaprojektowano przy następujących założeniach: - dostosowanie wysokościowe do istniejących elementów zagospodarowania terenu - zapewnienie prawidłowych warunków odwodnienia Zaprojektowano pochylenie poprzeczne 2 % od km 0+015,00 do km 0+100,00, pochylenie 1 % od km 0+115 do km 0+134,59 ( w celu dowiązania się do istniejącego zagospodarowania terenu). Od km 0+000,00 do km 0+015,00 oraz od km 0+100,00 do km 0+115,00 zaprojektowano rampy drogowe. Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR 1 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2010 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR 1 gr. 5 cm zgodna z WT-2, 2010 - podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 20 cm zgodna z WT-4 2010 - warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 22 cm - istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0, E2 min. 35 MPa. Założono, że częściowo zostanie wykorzystana istniejąca konstrukcja jezdni, która będzie stanowiła podłoże dla nowo projektowanych warstw nawierzchni (istniejąca konstrukcja o grubości ponad 70 cm). Konstrukcja zjazdów do posesji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR 2 gr. 5 cm zgodna z WT-2 2010 - podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm zgodna z WT-4 2010 - warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 15 cm - istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0 Konstrukcja dojścia o nawierzchni z kostki betonowej : - kostka betonowa (szara) gr. 6 cm układana na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm - podbudowa z betonu C8/10 gr. 10 cm - warstwa odcinająca z piasku o gr. 15 cm - istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do Is=1,0 Pobocza należy wykonać z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm. Należy wykonać również remont skrzyżowania z drogą powiatową polegający na wykonaniu frezowania istniejącej warstwy ścieralnej oraz ułożeniu nowej warstwy z betonu asfaltowego AC 11 S KR4 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2010. Odwodnienie projektowanych nawierzchni będzie odbywało się poprzez spływ wód opadowych od zaprojektowanej muldy chłonno - odparowującej o głębokości 40 cm, (pochylenie skarpy oraz przeciwskarpy – 1:1,5, szerokość dna 0,4 m) oraz poprzez spływ wody na przyległy teren. Zaprojektowano również wymianę przepustu przy skrzyżowaniu z drogą powiatową. Należy zastosować rurę karbowaną PEHD SN8 o śr. 40 cm, którą należy włączyć do istniejącej studni kanalizacji deszczowej. Ściankę czołową przepustu należy wykonać z brukowca ułożonego na warstwie 15 cm betonu klasy C12/15, skarpę należy wykonać z pochyleniem 1:1,5. Istniejącą infrastrukturę teletechniczną należy zabezpieczyć rurą osłonową dwudzielną typu A110 PS (zgodnie z uzgodnieniem branżowym). Prace wykonać według obowiązujących norm i przepisów oraz zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z uzgodnieniami wydanymi przez gestorów uzbrojenia podziemnego, w przypadku natrafienia na urządzenie przeprowadzić jego regulacje do rzędnych projektowanej nawierzchni. Wykonawca robót przed zakupem wszystkich materiałów przeznaczonych do wbudowania zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej akceptacji inwestora dotyczącej typu materiałów i wzornictwa. Wszystkie użyte materiały budowlane winny spełniać wymogi aktualnych norm oraz posiadać aktualne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlano - wykonawczy „Przebudowa drogi położonej na działce 151/31 oraz 151/32 przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy” opracowany przez R – DROG Projektowanie i nadzór Rafał Młynarczyk z siedzibą przy ul. I. Daszyńskiego 28/34 w Inowrocławiu. b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne „Przebudowa drogi położonej na działce 151/31 oraz 151/32 przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy” opracowany przez R – DROG Projektowanie i nadzór Rafał Młynarczyk z siedzibą przy ul. I. Daszyńskiego 28/34 w Inowrocławiu. 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlano – wykonawczy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w oparciu o dokumentację techniczną. c) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. Projekt należy uzgodnić z Burmistrzem Kruszwicy, Zarządem Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, Komendą Powiatową Policji w Inowrocławiu oraz uzyskać zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem tj. Starostę Inowrocławskiego. d) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia. f) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym tzn: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością prowadzili roboty budowlane. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. g) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. h) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. i) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji np. kostka brukowa, kratki kanalizacyjne, krawężniki, humus, hydranty należy dostarczyć na składowisko Zamawiającego. j) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i przekazania Zamawiającemu po zakończeniu robót powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej zrealizowanego obiektu. k) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy – prace drogowe jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. l) Wykonawca przed rozpoczęciem robot budowalnych będzie zobowiązany do uzyskania od Zmawiającego akceptacji planowanych do wbudowania materiałów zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym oraz szczegółowymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót. m) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 18 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.09.2018r. do godz. 10:00. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35 ( wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 35), a ksero dokumentu dołączyć do oferty 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- / Przebudowa drogi położonej na działce 151/31 przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy / b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach