Przetargi.pl
Przebudowa drogi polegająca na odnowie dywanikowej nawierzchni: Zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 316 km 9+670 do 10+300 i km 10+376 do 10+500 w m. Łupice Zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 328 Nowe Miasteczko-Mycielin km 0+690 do 3+600

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3280300 , fax. 068 3280332
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3280300, fax. 068 3280332
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi polegająca na odnowie dywanikowej nawierzchni: Zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 316 km 9+670 do 10+300 i km 10+376 do 10+500 w m. Łupice Zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 328 Nowe Miasteczko-Mycielin km 0+690 do 3+600
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres inwestycji obejmuje ZADANIE NR 1 Zakres planowanych robót będzie polegał na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni na średnią głębokość 4cm, profilowaniu tłuczniem osiadłej konstrukcji nawierzchni wraz z zaklinowaniem masą mineralno-bitumiczną oraz ułożeniu nowej warstwy ścieralnej gr. 4cm z betonu asfaltowego AC11S. W km 9+670 do 10+300 roboty prowadzone będą na całej szerokości jezdni tj 6,00m, a w km 10+376 do 10+500 na połowie jezdni tj 3,00m. Przewidywany zakres robót: km 9+670 do 10+300 szer 6,00m, długość odcinka 630,00m, powierzchnia nawierzchni 3780,00m2, km 10+376 do10+500 szer 3,00m, długość odcinka 124,00m, powierzchnia nawierzchni 372,00m2 ZADANIE NR 2 Zakres planowanych robót: km 0+690 do 1+860 Zakres planowanych robót będzie polegał na profilowaniu masą mineralno asfaltową zapadniętej nawierzchni w ilości średnio 100 kg m2 oraz ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm. Pobocza zostaną uzupełnione mieszanką bazaltową 0-31,5 mm gr. średnio 5cm. km 1+860 do 3+600 Zakres planowanych robót będzie polegał na ułożeniu warstwy wzmacniająco - wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11S gr. średnio 5cm. Pobocza zostaną uzupełnione mieszanką bazaltową 0-31,5 mm gr. średnio 5cm. Przewidywany zakres robót km 0+690 do 1+860 szer 6,10m, długość odcinka 1 170,00m powierzchnia nawierzchni 7 137,00m2, km 1+860 do 3+600 szer 6,00m długość odcinka 1 740,00m powierzchnia nawierzchni 10 440,00m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1- 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł) Zadanie nr 2- 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach