Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 1366F II etap - odcinek Aleja Piastów w Strzelcach Krajeńskich

Powiat Strzelecko-Drezdenecki ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7632380 , fax. 095 7631126
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
    ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 7
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7632380, fax. 095 7631126
    REGON: 21096735000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 1366F II etap - odcinek Aleja Piastów w Strzelcach Krajeńskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1366F II etap - odcinek Aleja Piastów w Strzelcach Krajeńskich, polegająca na przebudowie nawierzchni jezdni asfaltowych i nawierzchni brukowych, zjazdów, dojść do posesji oraz budowie ścieżki rowerowej, chodnika z kostki betonowej oraz wysp spowalniających ruch. Obiekt drogowy objęty projektem znajduje się w Strzelcach Krajeńskich przy Alei Piastów na działkach nr 528/1, 528/2, 528/3. Opracowanie obejmuje swym zasięgiem Aleję Piastów na większej części jej długości z pominięciem jej południowego, skrajnego odcinka. Projekt rozpoczyna się na południowej granicy działki nr 528/1, kończy się na północnej granicy działki nr 528/3 w miejscu połączenia z Aleją Wolności (DW 156). Droga powiatowa nr 1366 łączy się z pięcioma ulicami (drogami gminnymi): ul. Wodociągową, ul. Kwiatową, ul. Nową i ul. Polną i ul. Ogrodową. Istniejąca droga ma nawierzchnię asfaltową na odcinku na dł. ok. 540 m od strony południowej do miejsca połączenia z ul. Kwiatową (punkt przecięcia z nieczynnym torowiskiem kolejowym) nawierzchnię brukową na pozostałej części. Jej szerokość wacha się od 6 m do 8,5 m. Ulice łączące się z Al. Piastów posiadają nawierzchnię asfaltową oprócz ul. Kwiatowej, która jest drogą o nawierzchni z kostki betonowej. Stan nawierzchni opisywanej ulicy oceniany jest jako zły ze względu na liczne spękania i nierówności. Przy jezdni znajdują się chodniki i zjazdy z kostki betonowej. Oprócz tego przy połączeniu z ulicą Wodociągową usytuowany jest parking o nawierzchni z kostki betonowej. W okolicy znajdują się: budynki wielorodzinne, budynki jednorodzinne, Urząd Miejski, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, punkty usługowo-handlowe. W sąsiedztwie projektowanych obiektów znajdują się: urządzenia energetyczne, urządzenia teletechniczne, kanalizacja deszczowa, wodociąg, gaz. W celu uporządkowania odprowadzania wód opadowych z przebudowywanej Alei Piastów w m. Strzelce Krajeńskie zaprojektowana została budowa kanalizacji deszczowej. Wody opadowe odprowadzane będą projektowanymi kolektorami deszczowym o średnicach DN/OD 500mm, 400mm, 315mm do istniejącej studni kanalizacji deszczowej znajdującej się na dz. nr 528/3 w rejonie skrzyżowania Alei Wolności i Alei Piastów. W związku ze zbyt małą średnicą istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej, zaprojektowany został (w studni oznaczonej na projekcie zagospodarowania terenu symbolem RP) regulator przepływu, który ma za zadanie zdławienie przepływu wód opadowych. Regulatory, dobierane indywidualnie do charakteru zlewni. Wykorzystując zdolności retencyjne sieci kanalizacyjnych, zapobiegają zalaniu terenów zurbanizowanych. Projektowana sieć ułożona będzie w pasie drogi powiatowej nr 1366F. Łączna długość projektowanego kolektora wynosi L=634,6 m - właściwość Starosty. Na działce nr 528/3 oraz 528/1 w rejonie projektowanego chodnika Al. Piastów przewidziane jest przestawienie słupów oświetleniowych z uwagi na zmianę zarysu chodnika. Teren w obrębie posadowienia słupów oświetleniowych oraz ułożenia brakujących odcinków linii kablowej oświetleniowej jest uzbrojony w linie kablowe i inne urządzenia podziemne. Projektowanie zagospodarowania działki: linia kablowa oświetleniowa istniejąca z niewielkimi projektowanymi odcinkami z uwagi na konieczność przestawienia słupów, istniejące, przestawione słupy oświetlenia drogowego typu So-9m łącznie z wysięgnikiem o dł. ramienia 1,5 m i oprawami sodowymi SGS102/100 W, wymiana części (stalowych malowanych) słupów oświetleniowych na stalowe ocynkowane słupy oświetleniowe typu So-9m łącznie z wysięgnikiem o ramieniu dł. 1,5 m i oprawami sodowymi SGS102/100 W, wymiana słupa betonowego na stalowy ocynkowany o parametrach jw. Teren, na którym przewidziana jest budowa nie znajduje się w strefie założenia urbanistycznego miejscowości o metryce średniowiecznej, dlatego inwestor nie jest zobowiązany do przeprowadzenia prac archeologicznych podczas trwania inwestycji. W celu uporządkowania gospodarki ściekowej w m. Strzelce Krajeńskie, została przewidziana budowa nowego kolektora kanalizacji sanitarnej. Projektowany odcinek sieci kanalizacyjnej zlokalizowany będzie wzdłuż drogi powiatowej 1366F - odcinek Aleja Piastów. Po wybudowaniu nowego kolektora kanalizacji sanitarnej ścieki sanitarne odprowadzane będą kolektorem wykonanym z rur kamionkowych, kielichowych łączonych na uszczelkę gumową o średnicach ?300mm. Projektowany odcinek sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowany będzie na dz. nr 528/1, 528/2, 528/3. Projektowany kolektor sanitarny należy obustronnie połączyć z istniejącą siecią kanalizacji sanitarnej. Łączna długość projektowanego kolektora wynosi: L=631m oraz rurociągi z rur: PVC-U ?200mm - 76m; PVC-U ?160mm - 80m i studnie rewizyjne z kręgów betonowych: ?1000mm - 4szt.; ?1200mm - 21szt. UWAGA: Na etapie wykonywania robót budowlanych należy dostosować rzędne projektowanych studni betonowych do rzędnych projektowanej drogi. W związku z brakiem możliwości wyłączenia z eksploatacji istniejącego kanału ogólnospławnego, należy zapewnić na etapie prac remontowych ciągłość przepływu ścieków sanitarnych (przepompowywanie ścieków). Wszystkie studnie należy wyposażyć w płytę odciążającą. Po wykonaniu całości Inwestycji należy wyłączyć z użytkowania tymczasowe połączenie kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej znajdujące się na działce nr 571. Projektowany odcinek sieci wodociągowej zlokalizowany będzie na dz. nr 528/1, 528/2, 528/3,580. Długości projektowanego odcinka sieci wodociągowej z rur: PE, PEHD ?125mm - 5m; PE100 ?100mm - 824m; PE100 ?90mm - 33m; przyłącza z rur: PE ?63mm - 28m; PE ?32mm - 92m. Dla potrzeb awaryjnego odcięcia fragmentów sieci zaprojektowano zasuwy żeliwne ?100mm - 2 kpl. i hydranty pożarowe ?80mm - 5 kpl. Uwagi: Rzędne skrzynek ulicznych do zasuw dostosować do rzędnych terenu projektowanego. Rzędne pokryw studni dostosować do rzędnych terenu projektowanego. Wykonawca zobowiązany jest by w trakcie wykonywania robót, w dniu 12 czerwca 2016 roku umożliwić dwustronny przejazd samochodów osobowych przez skrzyżowanie ulic: Al. Piastów z ul. Ogrodową, w godzinach od 10:00 do 15:00. Odcinek ten musi być wówczas wyłączony z robót i doprowadzony do stanu umożliwiającego dwustronny bezkolizyjny przejazd samochodów osobowych. Szczegółowy zakres robót do wykonania został opisany w dokumentacjach technicznych, specyfikacjach technicznych oraz decyzjach i pozwoleniach, które to dokumenty stanowią Załączniki nr: 10-22 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca wskaże w swojej ofercie te części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 7 SIWZ. UWAGA Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty budowlane, usługi i dostawy wykonane przez Podwykonawców. Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona. Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załączników należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym treścią SIWZ. W myśl art. 30 ust. 5 wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o paramentach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści STWiOR oraz dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia p4rzez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Forma wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać m.in. następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku, spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, ubezpieczyciela, podmiotu, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 z późniejszymi zmianami) lub instytucji ubezpieczeniowej, udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, dokładne przytoczenie nazwy (przedmiotu) niniejszego postępowania nadanej przez Zamawiającego, precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, kwotę gwarancji i/lub poręczenia, termin ważności gwarancji i/lub poręczenia, zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta (Zamawiającego), zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Zobowiązanego, jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W celu umożliwienia dokonania zwrotu wadium przez Zamawiającego w przypadkach przewidzianych w art. 46 Ustawy PZP, oryginał dokumentu wadium winien być dołączony do oferty w odrębnej kopercie. Miejsce, termin i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Powiat Strzelecko-Drezdenecki ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie Bank Gospodarki Żywnościowej konto nr 73 2030 0045 1110 0000 0231 6800. (podać numer rachunku bankowego Zamawiającego i nazwę banku). Jako tytuł przelewu należy podać: RG.272.4.2016 Wadium dla postępowania przetargowego na zadanie pn.: Przebudowa drogi nr 1366F II etap - odcinek Aleja Piastów w Strzelcach Krajeńskich. Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia wykonania przelewu. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być załączone do oferty w formie umożliwiającej jego wyegzekwowanie przez Zamawiającego. Zaleca się złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Dokument potwierdzający wniesienie wadium musi być załączony do oferty lub dostarczony Zamawiającemu osobno, najpóźniej do terminu składania ofert. Miejsce dostarczenia oryginału dokumentu: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, I piętro pok. nr 103. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy PZP. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia i gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach