Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 117312E w m. Dębina

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438423391
  • Data zamieszczenia: 2023-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 438423391
    REGON: 730934677
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osjakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 117312E w m. Dębina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę drogi gminnej nr 117312E w m. Dębina w gminie Osjaków, na odcinku 0,62 km, zlokalizowanej na działce drogowej oznaczonej w ewidencji gruntów nr 74 w obrębie ewid. Dębina, gm. Osjaków w ramach określonej w budżecie Gminy Osjaków inwestycji pod nazwą: „Przebudowa drogi nr 117312E w m. Dębina”, na podstawie: 1/ Projektu budowlanego (zwanego dalej „projektem budowlanym”), stanowiącego załącznik do zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Wieluniu z dnia 10.10.2023 r.; 2/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);3/ przedmiaru robót - pełniącego funkcję pomocniczą;stanowiących łącznie - załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ. Zakres robót budowlanych obejmuje:• wykonanie robót przygotowawczych,• odhumusowanie stref przykrawędziowych nawierzchni,• wykonanie warstwy wyrównawczej na krawędzi z kruszywa łamanego – grub.0÷20 cm,• wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej; grubości 4,0 cm, • skropienia międzywarstwowe,• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - grubości 4,0 cm,• przebudowę zjazdów istniejących – sztuk 20,• czyszczenie istniejących rowów,• profilowanie ziemnych poboczy,• oznakowania drogi.Roboty przedmiotowego odcinka drogi, należy wykonać:1/ zgodnie z warunkami określonymi w Decyzji - o zakresie i rodzaju badań archeologicznych, Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, znak: WUOZ-ZA.5161.1208.2023.AM z dnia 4 października 2023 r.2/ na podstawie sporządzonego przez wykonawcę i uzgodnionego projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa (załącznik nr 1 do SWZ), stanowiąca integralną część SWZ oraz projekt umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy (informacyjny) i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Oferowana przez wykonawcę cena zamówienia stanowi cenę ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100,-).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy nr 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080, dla podmiotów zagranicznych: SWIFT CODE GBWCPLPP 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080, w Nadwarciańskim Banku Spółdzielczym w Działoszynie z dopiskiem „Wadium – nr postępowania RIZ.271.12.2023”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Osjaków.7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i dołączone do oferty.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – wymaga się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:wymaga się, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy,-);d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto,2) dysponuje osobami odpowiedzialnymi za zarządzanie wszystkimi aspektami realizacji inwestycji, w tym posiadających wymagane uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zamówienia, o niżej określonych kwalifikacjach:co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:a) drogowej - co najmniej w zakresie ograniczonym,w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 682, z późn. zm.), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach