Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 1032F w miejscowości Miłaków - Etap I

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 586 800 , fax. 684 586 831
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 586 800, fax. 684 586 831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 1032F w miejscowości Miłaków - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 1032F w miejscowości Miłaków – etap I” jest realizowane oraz finansowane częściowo w ramach środków Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019 oraz budżetu Gminy Nowe Miasteczko i budżetu Powiatu Nowosolskiego. 1. Zakres opracowania. Zadanie to obejmować będzie swym zakresem przebudowę drogi powiatowej nr 1032F w miejscowości Miłaków - etap I, od km 0+000 do km 1+596,92. Zakres inwestycji obejmuje: - zdjęcie warstwy humusu gr. 20 cm wraz z wywiezieniem na składowisko Wykonawcy; - zdjęcie warstwy humusu gr. 20 cm do wykorzystania wraz z odwiezieniem na pryzmy; - rozebranie istniejącej konstrukcji zjazdów średnia grubość 30 cm; - rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni gr. 20-25 cm; - rozbiórka ogrodzenia i ponowny montaż wraz z dopasowaniem do nowego przebiegu; - wykonanie wykopów wraz z odwiezieniem urobku na składowisko Wykonawcy; - wykonanie wykopów ręcznie wraz z odwiezieniem urobku na składowisko Wykonawcy; - wykonanie nasypów; - wykonanie umocnienia nasypu za pomocą grodzic stalowych wraz zabezpieczeniem antykorozyjnym widocznych powierzchni stalowych (powierzchnia liczona w osi konstrukcji); - wykonanie kompletnej kanalizacji deszczowej w skład której wchodzą pozycję z kosztorysu ofertowego (między innymi – wykonanie betonowej studzienki deszczowej osadnikowej o średnicy 600 z żelbetowym pierścieniem odciążającym, wpustem krawężnikowo i wpustem ulicznym - jezdniowym kl. C-250 z wiaderkiem osadnikowym, przykanalikiem o średnicy 160 oraz umocnieniem wylotu, wykonanie betonowej studzienki deszczowej osadnikowej o średnicy 600 z żelbetowym pierścieniem odciążającym, wpustem krawężnikowo i wpustem ulicznym - jezdniowym kl. C-250 z wiaderkiem osadnikowym, przykanalikiem o średnicy 160 oraz podłączeniem do proj. kolektora deszczowego), wykonanie studni betonowych o średnicy 1200 z osadnikiem wg KPED 01.14, wykonanie umocnienia wylotów kanalizacji deszczowej brukiem kamiennym 9/11 na podłożu betonowym C8/10 o gr. 15 cm - ograniczonym obrzeżem betonowym 8/30 cm z ława betonową z oporem C12/15, wykonanie studni betonowych o średnicy 1200 i 2500 mm, ułożenie rur kanalizacyjnych o średnicy od 300 do 1000 zgodnie z rysunkami profili kanalizacji; - wykonanie kompletnego systemu drenażowego. Przedmiar obejmuje 1 mb przy wykonaniu całości prac związanych z wykonaniem drenażem. W skład kompletnego drenażu wchodzą: wykonanie rur drenarskich PVC-U z otworami 1,5x5,0 mm DN 113, wykonanie studzienek z tworzywa sztucznego PP o średnicy 315 mm z pokrywami żelbetowmi, wykonanie zasypki żwirowo - tłuczniowej o granulacji 4-45 mm w geowłókninie, wykonanie studzienki z tworzywa sztucznego PP o średnicy 315 z połączeniem do projektowanego systemu kanalizacji ( do stud. G2), wykonanie odprowadzenia drenu do odbiornika (wykonanie umocnienia wylotu); - wykonanie przepustów pod zjazdami oraz projektowaną drogą; - wykonanie studni chłonnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 i głębokości 2m wpełnionych materiałem filtracyjnym; - profilowanie i zagęszczenie podłoża z gr. kat. II-IV w miejscu jezdni, zjazdów oraz chodnika; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, na jezdni, na zjazdach z kostki oraz zjazdach bitumicznych i zatoce; - wykonanie poboczy oraz opaski z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm; - dostosowanie zjazdów projektowanych do istn. terenu poprzez wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o średniej grubości 20 cm; - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, Rm=2,5MPa, pielęgnacja podbudowy wraz z posypaniem piaskiem i polewaniem wodą, grubość 25 cm; - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, Rm=2,5MPa, pielęgnacja podbudowy wraz z posypaniem piaskiem i polewaniem wodą, grubość 15 cm (pod zatokami); - wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P gr. 9 cm na jezdni; - wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P gr. 6 cm na zjazdach bitumicznych; - wykonanie podbudowy z betonu B25 pod zatoką gr. 20 cm; - wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni gr. do 10 cm (śr.5cm); - wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 S o gr. 4 cm na jezdni i zjazdach bitumicznych; - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 3 cm na zjazdach i zatoce; - ułożenie krawężnika betonowego najazdowego (konstrukcja zjazdu oraz zatoki) 15x22 cm, wraz z wykonaniem oporu betonowego; - wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 5 cm; - ułożenie obrzeży betonowych (konstrukcja chodnika) 8x30 cm; - plantowanie, humusowanie grubości 10 cm z obsianiem trawą; - umocnienie skarp płytami ażurowmi o gr. 8cm na podsypce cem-piask. o gr. 5cm oraz wykonanie oporu (krawężnik betonowy 15/30 cm na ławie betonowej C16/20); - umocnienie skarp poprzez wykonanie muru z prefabrykowanych gazonów na ławie betonowej; - wykonanie balustrad stalowych wg. KDM BA.1.0. na głowicach przepustów; - wykonanie bariery U-12a szczeblinkowej; - wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu; - wykonanie oznakowania pionowego wraz z oświetleniem solarnym przejścia dla pieszych oraz wiaty zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu; - ułożenie krawężnika betonowego 30x15 cm na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 5cm i ławie betonowej z oporem wykonanej z betonu B15; - prace związane z zabezpieczeniem sieci na czas wykonywania robót, prace wynikające z uzgodnień z właścieielami sieci w tym montaż rur osłonowych, przestawienie słupów itp.; - roboty mostowe, polegające miedzy innymi na wykonaniu zbrojenia głowic przepustów i oczepu ścianki szczelnej, betonowanie głowic przepustów i oczepu ścianki szczelnej, wykonanie izolacji powierzchni odziemnych poprzez dwukrotne posmarowanie materiałem bitumicznym, powierzchniowe zabezpieczenie betonu po oczyszczeniu metodą strumieniowo ścierną - głowice przepustów i oczep ścianki szczelnej; 2. Dane techniczne. Parametry techniczne projektowanej drogi przedstawiają się następująco: - klasa techniczna Z, - kategoria ruchu KR2, - prędkość projektowa 40km/h - szerokość jezdni 2x3,00 m plus poszerzenia na łukach - szerokość chodnika 2,00 m Po wykonaniu prac budowlanych most będzie posiadał nośność klasy B zgodnie z „PN-85/S-10030. Obiekty mostowe. Obciążenia” Obiekt będzie posiadał następujące parametry techniczne: - całkowita długość obiektu ze skrzydłami 20,50 m - rozpiętość teoretyczna przęsła w osi konstrukcji 11,16 m, - szerokość całkowita pomostu 10,70 m, - szerokość całkowita jezdni 7,00 m (2x3,5m), - barieroporęcze U-14a o parametrach H2, min B, W4 - bariery ochronne U-14a o parametrach H2, min. B, W5 - liczba belek typu „Kujan 12” 16 szt., - warstwa ścieralna SMA11 gr. 4 cm, - warstwa wiążąca MA11 gr. 5 cm, - kategoria ruchu KR3, - krawężnik kamienny typ A, 18 x 20 cm, - klasa obciążeń klasa B zgodnie z [1] - konstrukcja prefabrykowane belki Kujan L = 12,0 m zespolone z żelbetową płytą pomostową, - posadowienie nowe przyczółki żelbetowe oparte na wierconych palach żelbetowych o przekroju kołowym średnicy 50 cm i długości 9,0 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 70 1560 0013 2004 8709 5000 0005 z dopiskiem „wadium w postępowaniu przetargowym, znak sprawy: PZD.3411.02.2019". Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wmiosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz z w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu złożył: - oświadczenie dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. - oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach