Przetargi.pl
„Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Karw Nadleśnictwie Czerniejewo – Część II etapu o długości 1100 mb”

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Czerniejewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62250 Czerniejewo,
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 273 041, , fax. 614 273 188
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Czerniejewo
    62250 Czerniejewo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 273 041, , fax. 614 273 188
    REGON: 63001135500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czerniejewo.poznan.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Karw Nadleśnictwie Czerniejewo – Część II etapu o długości 1100 mb”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Karw Nadleśnictwie Czerniejewo – Część II etapu o długości 1100mb” 2.Lokalizacja inwestycji: Droga leśna usytuowana jest w kompleksie leśnym między m. Jezierce, Czachurki i Wierzyce na granicy powiatu poznańskiego i gnieźnieńskiego. Rozpoczyna się 250 mb od skrzyżowania drogi powiatowej Czerniejewo – Wierzyce jako droga gminna Gminy Łubowo (200mb od drogi powiatowej do połączenia z drogą leśną) przy słupku po prawej stronie drogi 1/37 i biegnie przez oddziały leśne, aż do drogi wewnętrznej leśnej (141d, 142b) łączącej Leśnictwo Karw z Leśnictwem Jezierce (słupek oddziałowy 1/151-1/152). Odcinek pokazany na rys. nr 2 Plan sytuacyjny to odcinek o długości 3105 mb z podziałem na III etapy robót. W projekcie budowlanym wskazano 3 Etapy Inwestycji: (Przedmiotem niniejszego zamówienia jest część etapu II). •I Etap. km 0+000,00 do km 0+925,00 l=925,00m od słupka 1/37 poprzez słupek 1/99-1/138 (skrzyżowanie) do słupka oddziałowego 1/138 przy Chacie Pod Lipami po lewej stronie, •II Etap km 0+000,00 do 1+350,00 l=1350,00m od słupka 1/99-1/138 (skrzyżowanie) do drogi głównej między oddziałami 140c-149h, •III Etap km 0+000,00 do km 0+825,00 l=825,00m skrzyżowanie między oddziałami 140c-149h prosto do słupka oddziałowego 1/151/1/152. Droga leśna jest drogą wewnętrzną, niepubliczną, na długości 430mb (Etap IA) wyremontowaną w roku 2013 z wykonaną nawierzchnią tłuczniową z tłucznia twardego, w pozostałych odcinkach drogą gruntową z odcinkami w średnim stanie, z koleinami od przejazdu transportu leśnego. 3.Szczegółowe określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy drogi leśnej w leśnictwie Karw części II etapu o długości 1100 mb z pominięciem etapu I i III. Kilometraż przedmiotowej części II etapu rozpoczyna się na skrzyżowaniu drogi I etapu km 0+426,00 przyjętego jako PPT km 0+000,00 a kończy w km 1+100,00. W km 0+147,00 przepust do remontu. Skrzyżowania i rozjazdy części II etapu: 0+000,00 skrzyżowanie obustronne, 0+147,00 skrzyżowanie prawostronne, 0+454,00 skrzyżowanie lewostronne, 0+540,00 skrzyżowanie prawostronne, 0+733,00 skrzyżowanie lewostronne, 0+777,00 skrzyżowanie lewostronne, 0+920,00 skrzyżowanie obustronne, 1+015,00 skrzyżowanie obustronne, 1+100,00 skrzyżowanie obustronne, Kilometraż mijanek części II etapu: Km 0+162,00 mijanka prawostronna, Km 0+501,00 mijanka prawostronna, Km 0+624,00 mijanka lewostronna, Km 0+843,00 mijanka prawostronna, 4.Zakres robót obejmuje: a)Przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne tj.: m.in.: mechaniczne ścinanie pobocza z darnią, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża; b)Fundamentowanie drogi nawierzchnią tłuczniową obejmujące m.in.: położenie warstwy odsączającej w korycie i zagęszczenie mechaniczne, położenie warstwy dolnej podbudowy z tłucznia betonowego, położenie nawierzchni z tłucznia KŁSM, ręczne plantowanie i uzupełnianie pobocza z mechanicznym zagęszczeniem; c)Fundamentowanie drogi - dodatkowe wzmocnienie podbudowy obejmujące położenie dodatkowej warstwy górnej podbudowy z tłucznia betonowego; d)Wykopy rowów oraz plantowanie skarp i dna rowu; e)Roboty budowlane w zakresie napraw przepustów tj.: m.in.: rozebranie przepustu z rur betonowych, wykonanie wykopów koparkami, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podłoża pod przepust i ścianki czołowe, położenie rury przepustowej, zasypanie przepustu piaskiem, zagęszczenie nasypów ubijakami, obłożenie wylotu kolektora oraz skarp ścianką czołową przepustu; 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty budowlane drogowe pod kierownictwem Kierownika budowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, że wynagrodzenie takiej osoby nie jest niższe niż określone w obowiązujących przepisach. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik oraz rozdziale 26 SIWZ. 6.Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj. a)kosztorysie ofertowym, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ; b)przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 2b do SIWZ; c)ogólnych specyfikacjach technicznych, które stanowią załącznik nr 3a do SIWZ, d)szczegółowych specyfikacjach technicznych (w zakresie w jakim dokumenty te znajdują zastosowanie do wskazanego odcinka drogi), które stanowią załącznik nr 3b do SIWZ; e)projekcie budowlanym (w zakresie w jakim dokumenty te znajdują zastosowanie do wskazanego odcinka drogi), który stanowi załącznik nr 3c do SIWZ. Uwaga ! Zamawiający informuje, że ilekroć w przekazanej dokumentacji mowa jest o Dzienniku Budowy pod tym pojęciem należy rozumieć Książkę budowy. Do książki budowy stosuje się odpowiednio zapisy dotyczące dziennika budowy. 7.Oznaczenia wg CPV: 45233142 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233320-8 Fundamentowanie dróg 45232453-2 Roboty budowlane w zakresie naprawy przepustów 8.Warunki wykonywania zamówienia: Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. 9.Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 10.Wymagania dodatkowe – w ramach umowy oraz ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)realizacji robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru inwestorskiego, 2)zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, 3)prawidłowego prowadzenie dokumentacji budowy, 4)wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 5)zorganizowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, 6)zapewnienie właściwe warunki bhp i ppoż., 7)dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, 8)na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót, 9)jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę (np. uszkodzenie nawierzchni drogi dojazdowej) to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia. 10)wymagania dotyczące robót budowlanych: a)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także jej pozostałymi załącznikami. b)wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów. c)podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. d)wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. e)odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji – gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. f)odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji – gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. 11.Warunki rękojmi i gwarancji: a)Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy. b)Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. c)Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. d)Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót. e)Zamawiający wymaga wydłużenia okresu rękojmi o okres trwania gwarancji. 12.Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 13.W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 4.500,00 zł. (słownie cztery tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: ING BANK ŚLĄSKI 67 1050 1520 1000 0090 3065 8687 z dopiskiem: „Wadium przetargowe” „Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Karw Nadleśnictwie Czerniejewo – Część II etapu o długości 1100mb”. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 11). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . Zwrot wadium a)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a)Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b)Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale 13 oraz punkcie 11.16. c)informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty. Stosownie do dyspozycji art. 36 b ust. 1 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. d)oświadczenie (wstępne oświadczenie informacyjne) , o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3. e)w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich zobowiązanie tych podmiotów f)oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium okres gwarancji na formularzu oferty. g)oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium termin płatności na formularzu oferty. h)pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. i)jeżeli wykonawca oferuje rozwiązania równoważne przedkłada dokumenty o których mowa w pkt 3 (opis przedmiotu zamówienia) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach