Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Zawieścice

Nadleśnictwo Góra Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5435359 w. 39 , fax. 655 432 162
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Góra Śląska
    Podwale 31
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 65 5435359 w. 39, fax. 655 432 162
    REGON: 41000810000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_gora_slaska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Zawieścice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie drogi leśnej pożarowej o długości około 2,038 km w Leśnictwie Zawieście. Zakres prac: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy + nawierzchnie, rowy i przepusty – zgodnie z dokumentacją techniczną przygotowaną przez P.P.H „AWIS”, ul. Wierzbowa 24, 65 – 376 Zielona Góra przedmiarami robót oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Zakres wykonanych robót obejmuje m.in.: Roboty przygotowawcze • Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 10-15 cm – 41 sztuk; • Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 16-25 cm – 70 sztuk; • Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35 cm – 63 sztuk; • Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 36-45 cm – 59 sztuk; • Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 46-55 cm – 25 sztuk; • Wywożenie karpiny na odległość do 2 km – 64,50 mp; • Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 20 cm za pomocą spycharek grubość warstwy 20 cm – 19 511,53 m2; • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym – 2,038 km. Roboty ziemne • Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III z transportem samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (wykopy z bilansu mas) – 4 010,00 m3; • Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. I – II – 641,37 m3; • Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie (kat. gr I – II – wykonanie poboczy z ziemi leżącej na odkładzie gr. 30 cm (pobocza) – 0,00 m3. Podbudowy + Nawierzchnia • Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geotkaniny o szer. 5,0 m. Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geotkaniny o szer. 5,0 m (gramatura 150) – 1 837,20 m2; • Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie – 6 cm grubość po zgęszczeniu. Warstwa filtracyjna z piasku lub żwiru (gr 15 cm). Wykonanie wraz z dostawą materiału w miejsce wybudowania (loco budowa) (D+M+Z+P) – 1 837,20 m2; • Warstwa odcinająca zagęszczenie mechaniczne – za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu. Warstwa filtracyjna z piasku lub żwiru. Wykonanie wraz z dostawą materiału w miejsce wbudowania (loco budowa) (D+M+Z+P) – 2 223,01 m2; • Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geotkaniny o szer. 5,0 m geotkanina Geleon PP 25 lub równoważnej. Wykonanie wraz z dostawą materiału w miejsce wbudowania (loco budowa) ( droga + mijanki + zjazdy) – 11 582,19 m2; • Nawierzchnie tłuczniowe, warstwa dolna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie. Wykonanie wraz z dostawą materiału w miejsce wbudowania (loco budowa) (droga + mijanki + zjazdy) – 11 174,73 m2; • Nawierzchnie tłuczniowe, warstwa dolna gr. 10 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie. Wykonanie wraz z dostawą materiału w miejsce wbudowania (loco budowa) (droga + mijanki + zjazdy) – 10 124,11 m2. Rowy • Wykopy rowów i kanałów meliorac. oraz wykopy przy regulacji rzek wykon. Koparkami zgarniakowymi 0,4 m3 na odkład w gruncie kat. I – II – 1 695,40 m3; • Przemieszczanie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 cm w gruncie kat. I – II – 1 695,40 m3; • Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych w gruncie kat. I – II dodatek za każde rozpoczęte 10 m w przedziale ponad 10 do 30 m – 1 695,40 m3. Przepusty • Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład w gruncie kat. I – II – 37,50 m3; • Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 15 cm – 3,75 m3; • Kanały z rur przepustowych dwuściennych PHDE o śr. nominalnej 600 mm – 25,00 m; • Mechaniczne zasypywanie rowów o głębokości do 1,0 m i szer. dna do 1,0 m w gruncie kat. I – II – 14,83 m • Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów – za 1,00 m3 ziemi wzdłuż 1,00 m krawędzi wykopu – kat. gr. I – II – nadmiar gruntu po wykonaniu przepustów – 10,17 m3; • Brukowanie skarp, przekopów i nasypów na podsypce z piasku lub pospółki z zalaniem szczelin zaprawą cementową – obudowa wlotów i wylotów przepustów śr. 600 mm – 16,98 m2; • Nawierzchnia żwirowa – dolna warstwa jezdni rozścielana ręcznie – grubość po zagęszczeniu 10 cm pobocza z pospółki – 4 238,51 m2; • Nawierzchnia żwirowa – dolna warstwa jezdni rozścielana ręcznie – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu pobocza z pospółki – 4 238,51 m2; • Nawierzchnia żwirowa – górna warstwa jezdni rozścielana ręcznie – grubość po zagęszczeniu 8 cm – 4 238,51 m2; • Nawierzchnia żwirowa – górna warstwa jezdni rozścielana ręcznie – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu – 4 238,51 m2. Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarze (załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) ilości i wielkości są orientacyjne. Wynagrodzenie w niniejszym postępowaniu ma charakter kosztorysowy Materiał do wbudowania kruszywo granitowe. Szczegółowy opis robót zawarty jest w: 1. Projekcie budowlanym - załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. Przedmiarach robót – załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonywania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na placu budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym w art. 38 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawców będzie uznany za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót budowlanych, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za zabezpieczenie placu budowy oraz infrastruktury, w jaką wyposażona jest nieruchomość, od chwili rozpoczęcia robót, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. W tym celu zamawiający żąda, aby na etapie składania oferty Wykonawca określił cześć zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcą. Podczas realizacji robót budowlanych obowiązywać będzie następująca hierarchia dokumentów: 1. Projekt budowlany, 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3. Kosztorys ofertowy, 4. Złożona oferta wraz z załącznikami. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.), szczegółowe regulacje powyższego wymogu zawiera umowa. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1. Pracownik niższego szczebla technicznego – organizacja i realizacja robót budowlanych. 2. Pracownik fizyczny – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 81 1090 1261 0000 0001 2319 5083, tytułem: „Wadium droga leśna Zawieście”. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy złożyć w pokoju nr 3 (dział administracyjno – gospodarczy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3. kwotę gwarancji/poręczenia; 4. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art.. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach