Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej nr 127 w leśnictwie Królewiec

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26220 Stąporków, ul. Niekłańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 374 17 83 , fax. 41 374 17 91
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków
    ul. Niekłańska 15
    26220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 374 17 83, fax. 41 374 17 91
    REGON: 29004267000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/staporkow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej nr 127 w leśnictwie Królewiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest generalne wykonawstwo w zakresie kompleksowej realizacji zadania polegającego na: "Przebudowie drogi leśnej nr 127 w leśnictwie Królewiec” obejmującej wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) Przebudowy drogi leśnej o nawierzchni z kruszywa łamanego o długości 1450,09m, szerokości 3,5m z poszerzeniami (mijankami) umożliwiającymi wymijanie się pojazdów jadących w przeciwnych kierunkach b) budowę 6 zjazdów długich na drogi oddziałowe i drogi leśne wewnętrzne o szerokości 3,5m z nawierzchni ulepszonej z kruszywa łamanego i krawędziach wyokrąglonych na przecięciu z krawędzią drogi łukiem kołowym o promieniu 11m c) budowa 1 zjazdu krótkiego na teren leśny o długości 12m od krawędzi drogi o nawierzchni ulepszonej z kruszywa łamanego i krawędziach wyokrąglonych na przecięciu się z krawędzią drogi łukiem kołowym o promieniu R=11m d) budowa 1 składnicy przyzrębowej o wymiarach zewnętrznych 50 x 12m + skos 1:1 e) budowa rowów przydrożnych obustronnych wzdłuż projektowanej drogi f) budowa 1 przepustu rurowego Ø500mm z rur PEHD na fundamencie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pod zjazdem 12m wraz z zabezpieczeniem wlotu i wylotu przepustu tj. skarpy, przeciwskarpy i dna rowu w obrębie przepustu przez obrukowanie kamieniem łupanym (tzw. dzikówką gr. 7-10cm ) na podsypce cementowo-piaskowej1:2 gr. 10cm na długości 4m wokół przepustu g) budowa jednego przepustu ∅600 z rury PEHD pod koroną drogi na fundamencie z kruszywa łamanego wraz z zabezpieczeniem wlotu i wylotu przez obrukowanie skarpy, przeciwskarpy i dna rowu wokół przepustu na długości 4m kamieniem łupanym (tzw. dzikówką gr. 7-10cm) na podsypce cem.-piaskowej 1:2 gr. 10cm h) budowa 1 przepustu łukowo kołowego o wymiarach 1,44x0,97m z rury stalowych na fundamencie z kruszywa łamanego pod koroną projektowanej drogi wraz z zabezpieczeniem skarpy w obrębie przepustu przez obrukowanie kamieniem łupanym (kamieniem rzędowym gr. min 17cm na podsypce cementowo-piaskowej1:2 grubości 10cm na długości 49m na lewostronnej skarpie drogowej i długości 35m prawostronnej skarpy. i) wykonanie rowu odprowadzającego wodę z terenu drogi na teren przyległy dł. 15m 3.2. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej: a) wytyczenie obiektów w terenie (w szczególności głównych osi obiektów budowlanych nadziemnych i podziemnych, stałych punktów wysokościowych – reperów), b) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – przekazania pliku w układzie współrzędnych PUWG 1992 (.shp) Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed dokonaniem zgłoszenia robót do odbioru końcowego i po jego akceptacji (w max. terminie 5 dni roboczych), złożenia jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej a dokumenty potwierdzające zgłoszenie należy załączyć do zawiadomienia zakończenia robót. Ponadto Wykonawca do zakończenia przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do zasobów Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii. c) Wykonania rozliczenia powierzchni, na której realizowano roboty budowlane wg działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych w zakresie koniecznym do wprowadzenia zmian wg kategorii użytkowania gruntów (ewidencja LP). 3.3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:  projekt wykonawczy;  projekt budowlany;  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;  informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;  projekt stałej organizacji ruchu;  dokumentację geotechniczną;  waloryzację przyrodniczą, b) Przedmiarze robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.4. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.5. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 3.6. Wszystkie prace i roboty budowlane, będące przedmiotem umowy zostaną wykonane przez Wykonawcę z dostarczonych przez niego materiałów i wyrobów budowlanych odpowiadających normom i wymaganiom wyrobów dopuszczonych do obrotu gospodarczego i stosowania w budownictwie oraz posiadających stosowne, obowiązujące polskie atesty i certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia do powszechnego użycia, a ponadto o jakości odpowiadającej normom zawartym w dokumentacji projektowej i STWiOR. 3.7. Pozostałe elementy po budowie należy usunąć z placu budowy, w tym wykarczowane pnie drzew, humus, nadmiar ziemi odspojonej, a także należy uporządkować teren budowy, przywrócić stan pierwotny dróg dojazdowych na plac budowy. 3.8. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)- należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach