Urząd Gminy Wieniawa ogłasza przetarg
- Adres: 26-432 Wieniawa, ul. Kochanowskiego 88
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6730001 , fax. 048 6730244
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieniawa
ul. Kochanowskiego 88 88
26-432 Wieniawa, woj. mazowieckie
tel. 048 6730001, fax. 048 6730244
REGON: 00054738800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Wola Brudnowska - Brudnów o długości 2100 m - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej Wola Brudnowska - Brudnów o długości 2100 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2. Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych; 6. Dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty; 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. Udzieli gwarancji jakości na okres minimum 3 lat..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy, do oferty należy dołączyć oświadczenie, w którym zostanie wskazany pełnomocnik (lider) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej zgodny przedmiarem robót; 5. Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej potwierdzone przez przedstawiciela inwestora 6. Informacja na temat rodzaju i zakresu robót, które wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom; 7. Parafowany i wypełniony przez oferenta projekt umowy; 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Oświadczenie o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy z kopią uprawnień budowlanych i kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do izby samorządowej; 10. Wykaz wykonanych (zakończonych ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że zostały wykonane z należytą starannością; 11. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Podana w wykazie informacja musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu , tj. wskazanie kierownika budowy i kierowników robót branżowych . Do wykazu należy dołączyć - dla wymienionych osób - kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 13. Informację z banków w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 14. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 15. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 16. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 17. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieniawawa.gmina.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Pomiechówek, oddz. 119~f, 118~b~c, 117~b
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ul. Pułaskiego w Halinowie i Długiej Kościelnej na odcinku od ul. Piłsudskiego w Halinowie do ul. Kochanowskiego w Długiej Kościelnej
Dodano: 2016-07-15 - PRZEBUDOWA ULICY LETNIEJ W MIEJSCOWOŚCI DĘBE WIELKIE, GMINA DĘBE WIELKIE
Dodano: 2016-06-01 - Budowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 2205W oraz w ciągu drogi powiatowej 2202W w Halinowie na ul. Powstania Styczniowego na odc. od skrzyżowania z ul. Kubusia Puchatka do skrzyżowania z ul. Mickiewicza
Dodano: 2015-08-28 - Przebudowa mostu przez rzekę Długa w miejscowości Długa Kościelna w ciągu drogi nr 2202W Stary Konik - Chobot w km 3+074 wraz z dojazdami
Dodano: 2015-08-25 - Przebudowa mostu przez rzekę Długa w miejscowości Długa Kościelna w ciągu drogi nr 2202W Stary Konik - Chobot w km 3+074 wraz z dojazdami
Dodano: 2015-08-07 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Dębe Wielkie
Dodano: 2015-06-29 - Przebudowa drogi w m. Skórzec ul. Szkolna
Dodano: 2015-03-09 - Przebudowa ulicy Janowskiej w Siedlcach na odcinkach od skrzyżowania z ulicą Starowiejską do skrzyżowania z ul. św Faustyny Kowalskiej (ulicą Wiązową) oraz od skrzyżowania z ulicą Kasztanową do granic miasta
Dodano: 2015-03-04 - Budowa ulicy Olszowej w Halinowie
Dodano: 2015-01-22