Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w ul. Wiejskiej w Przysusze.

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752823, , fax. 48 6752106
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752823, , fax. 48 6752106
    REGON: 67022337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w ul. Wiejskiej w Przysusze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Nazwa zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w ul. Wiejskiej w Przysusze. 3.2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz przebudowa i dobudowa chodnika i zjazdów z kostki betonowej. 3.2.1. Lokalizacja inwestycji: Droga gminna położona w centrum miasta Przysucha, powiat przysuski, województwo mazowieckie, na działkach o numerze ewidencyjnym 671; 912; 767 (0001 Przysucha). 3.2.2. Stan istniejący zagospodarowania terenu: Ulica Wiejska posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,0 – 6,5m ograniczoną krawężnikami betonowymi rozszerzającą się przy włączeniu do ul. Warszawskiej (droga gminna) oraz do drogi krajowej nr 12. Szerokość chodnika zmienna – uzależniona od szerokości pasa drogowego. Droga odwadniana jest powierzchniowo. Wody opadowe spływają w kierunku ul. Warszawskiej, gdzie przejmowane są przez wpusty uliczne usytuowane przy drodze krajowej. W granicach pasa drogowego, występują urządzenia infrastruktury technicznej nie związane z infrastrukturą drogową tzn.: kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, elektryczna, teletechniczna oraz słupy oświetleniowe. Ulica zlokalizowana jest na terenie zabudowanym, oświetlona, w bezpośrednim otoczeniu ulicy budynki mieszkalne jednorodzinne. 3.2.3. Stan projektowany: Długość przebudowywanej drogi – 983,50m, szerokość jej pozostaje bez zmian i wynosi od 6,0m do 6,5m (przy włączeniu do ul. Warszawskiej 8,3m). Droga gminna klasy Z. Kategoria ruchu KR1. Projektowana przebudowa rozpoczyna się przy wykonanym wlocie do ul. Warszawskiej (droga gminna) a kończy przy wlocie do drogi krajowej nr 12. Droga tworzy skrzyżowania zwykłe z ul. Brzozową (km 0+210) oraz Placem Żeromskiego (km 0+104). Obsługa działek przyległych poprzez istniejące zjazdy. Wzdłuż drogi obustronne chodniki przylegające do jezdni. Konstrukcja nawierzchni ulicy Istniejącą nawierzchnię bitumiczną na całej długości należy sfrezować. Na istniejącej podbudowie należy wykonać następujące warstwy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W gr. średnio 4cm, na lokalnym poszerzeniu (na odcinku od km 0+762 do km 0+788 strona prawa) należy wykonać konstrukcję: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 4cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. 20cm. Chodniki: Istniejące chodniki pozostają bez zmian. Strona prawa na odcinku od km 0+210 do km 0+983,50 zostanie wybudowany chodnik przylegający do krawężnika. Szerokość chodnika: 1,5m – na odcinku od km 0+210 do km 0+825, 2,0m – na odcinku od km 0+825 do km 0+983,50,lokalnie szerokość chodnika zmienna uzależniona od szerokości dostępnego pasa drogowego. Strona lewa: na odcinku od km 0+882 do km 0+929 istniejący chodnik należy poszerzyć do 1,5m. Na odcinku od km 0+933 do km 0+983,50 zostanie wybudowany nowy chodnik o szerokości 1,5m przylegający do krawężnika usytuowanego w nowej lokalizacji. Konstrukcja nowego chodnika: kostka betonowa grubości 6cm, podsypka cementowo - piaskowa grubości 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego grubości 10cm. Zjazdy - usytuowane w ciągu istniejącego chodnika pozostają bez zmian. Strona prawa: na odcinku od km 0+210 do km 0+983,50 zostaną wybudowane nowe zjazdy, szerokość zjazdów zmienna, przy jezdni zjazdy zakończone skosami 1:1. Strona lewa: na odcinku od km 0+882 do km 0+933 nawierzchnię istniejących zjazdów należy przedłużyć do granic pasa drogowego, na odcinku od km 0+933 do km 0+983,50 w miejsce istniejących zostaną wybudowane nowe zjazdy. Zjazdy zakończone skosami 1:1. Szerokość zjazdów 4,0m. Krawężniki na zjazdach należy zaniżyć, tak aby ich światło wynosiło 2cm. Konstrukcja nowych zjazdów: kostka betonowa grubości 8cm, podsypka cementowo - piaskowa grubości 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego grubości 15cm, od zewnętrznej strony zjazdy ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30x100cm ustawionymi na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5cm. Istniejące studnie kanalizacyjne, teletechniczne oraz zasuwy wodociągowe i gazowe należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych. W przypadku braku lub uszkodzenia istniejących pierścieni odciążających, ram lub włazów należy wymienić je nowe Zestawienie powierzchni: Powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego – 6274m2, powierzchnia nowego chodnika z kostki betonowej – 887m2, powierzchnia zjazdów z kostki betonowej – 527m2, powierzchnia zieleńców - 18 m2.. Oznakowanie drogi należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. 3.2.4. Zakres robót objętych zamówieniem w szczególności obejmuje: wykonanie robót pomiarowych, roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta pod konstrukcję chodnika, zjazdów, lokalnego poszerzenia drogi oraz wlotów dróg bocznych, roboty rozbiórkowe: dotyczące w szczególności: frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 4 – 5cm, rozbiórki nawierzchnię wlotów bocznych wraz z podbudową. Wykonanie wyrównania oraz nawierzchni z betonu asfaltowego, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie chodnika z kostki betonowej, wykonanie zieleńców, regulacja wysokościowa urządzeń uzbrojenia podziemnego, oznakowanie pionowe i poziome drogi. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki techniczne jego wykonania i odbioru określają poniższe dokumenty, stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia będące załącznikami do niniejszej SIWZ: 3.3.1. Projekt wykonawczy materiały do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 3.3.2. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. 3.3.3. Projekt stałej organizacji ruchu. 3.4. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 3.4.1. Organizacja, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 3.4.2. Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia terenu (np. kabli energetycznych lub telefonicznych, sieci wodociągowej, kanalizacyjnej). 3.4.3. Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i uzgodnienia jej z zarządcą drogi. 3.4.4. Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3.4.5. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 3.4.6. Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy. 3.5. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia: 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę. 45233000-9 - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 3.6. Przysucha, powiat przysuski, województwo mazowieckie, działki o numerze ewidencyjnych: 671; 912; 767 (0001 Przysucha). 3.7. Termin wykonania zamówienia: 30.10.2019 r. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Gotowość do odbioru potwierdza oświadczeniem inspektor nadzoru inwestorskiego stwierdzając ostateczne zakończenie wszystkich robót, kompletność dokumentacji, jej sprawdzenie i zatwierdzenie. 3.8. Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3.9. Zatrudnienie na umowę o pracę. 3.9.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 3.9.2. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: - roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta pod konstrukcję chodnika, zjazdów, lokalnego poszerzenia drogi oraz wlotów dróg bocznych, roboty rozbiórkowe: dotyczące w szczególności: rozbiórki nawierzchnię wlotów bocznych wraz z podbudową, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie chodnika z kostki betonowej, wykonanie zieleńców, regulacja wysokościowa urządzeń uzbrojenia podziemnego. 3.9.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ 3.10. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia: 3.10.1. Przedmiar robót załączony do SIWZ należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. 3.10.2. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikaty z Polskimi Normami lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane i spełniać warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.10.3. Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. 3.10.4. Zachować należy szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych w rejonie uzbrojenia terenu w sieć elektryczną, telefoniczną, wodociągową, sanitarną. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowany odcinek uzbrojenia terenu Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie w trybie pilnym Zamawiającego i dokonać niezbędnych prac zabezpieczających. 3.10.5. Materiały z rozbiórki istniejącej nawierzchni nie przewidziane dokumentacją projektową do wykorzystania do ewentualnego wykorzystania przy realizacji przedmiotu zamówienia stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą. 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 1.3. Oryginał dokumentu wadialnego - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 1.4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Załącznik nr 9 do SIWZ. 1.5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Załącznik nr 7 do SIWZ. 1) W przypadku podpisywania ofert przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach