Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Minikowie, ulicy Lelewela w Nakle nad Notecią oraz budowa drogi dojazdowej z ulicy Leśnej do Osiedla Sobieskiego w Paterku - etap I

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Minikowie, ulicy Lelewela w Nakle nad Notecią oraz budowa drogi dojazdowej z ulicy Leśnej do Osiedla Sobieskiego w Paterku - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Minikowie, ulicy Lelewela w Nakle nad Notecią oraz budowa drogi dojazdowej z ulicy Leśnej do Osiedla Sobieskiego w Paterku - etap I. Zamawiający zamówienie podzielił na części: 1) Przebudowa drogi gminnej w Minikowie. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Minikowie; dł. 280,0 mb; nr działki 873 obręb Ślesin i obejmuje wykonanie: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe polegające na: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym, cięcie piłą nawierzchni bitumicznych, rozebranie nawierzchni ul. Parkowej z trylinki na podsypce piaskowej, rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej z podbudową z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym (zjazdy i zatoka postojowa), rozebranie nawierzchni betonowej na zjazdach do posesji, rozebranie nawierzchni chodnikowej z kostki betonowej, rozebranie krawężników betonowych na podsypce cem-piask., rozebranie obrzeży betonowych, rozebranie ław podkrawężnikowych z betonu, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległość do 1 km we wskazane miejsce - nawierzchnia z trylinki, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległość do 5 km, rozebranie słupków od znaków drogowych, zdjęcie tarcz znaków drogowych; b) roboty ziemne polegające na: wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odległość 6 km z wyrównaniem skarp na odkładzie, wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 6 km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu, humusowanie z obsianiem powierzchni skarp gr. ziemi urodzajnej 5 cm z dowozem z odległości 5 km, wykonanie trawników siewem c) wykonanie podbudowy polegające na: koryto wykonywane mechanicznie w gruncie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 15 cm - ulica Parkowa, zjazdy do ODR oraz powierzchnia postojowa, wykonanie podbudowy z betonu C8/10 gr. 15 cm d) wykonanie nawierzchni polegające na: wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej przy użyciu w całości materiału z rozbiórki po jego oczyszczeniu, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej niefazowanej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - ciek przykrawężnikowy e) krawężniki i obrzeża: wykonanie ławy betonowej z oporem z betonu C8/10 pod krawężniki zwykłe i wjazdowe, wykonanie ławy betonowej zwykłej z betonu C8/10 pod oporniki, ustawienie krawężników zwykłych i wjazdowych na podsypce cementowo - piaskowej, ustawienie oporników na podsypce cementowo - piaskowej na ławie zwykłej, ustawienie obrzeży 8 x 30 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową przy użyciu w całości materiału z rozbiórki po jego oczyszczeniu f) organizacja ruchu: ustawienie słupów z rur stalowych fi 70 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami, Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych, zakazu, informacyjnych oraz tabliczek g) regulacja i zabezpieczenie elementów sieci obcych polegająca na: regulacji pionowej studzienek telekomunikacyjnych, zabezpieczenie sieci kablowych rurami dwudzielnymi fi 110 h) pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórki ( trelinka) stanowią własność Zamawiającego i będą składowane przez Wykonawcę na placu ODR w Minikowie. 2) Przebudowa ulicy Lelewela w Nakle nad Notecią. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Lelewela w Nakle nad Notecią; droga gminna nr 090829C, dł. 152,0 mb; nr działki 238 - obręb geodezyjny Naklo nad Notecią i obejmuje wykonanie: a) roboty pomiarowe polegające na: roboty pomiarowe w terenie równinnym wraz z obsługa geodezyjna, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (mapa numeryczna format .dxf lub .dwg + mapa papierowa); b) roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze polegające na: rozbiórka nawierzchni bitumicznej średniej gr. 5 cm (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie wykonawcy), rozbiórka krawężnika betonowego 15 x 30 cm mechaniczna (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie wykonawcy), rozbiórka nawierzchni z płytek betonowych 35 x 35 gr. 5 cm (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie wykonawcy), ręczna rozbiórka kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie wykonawcy), Rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych sześciokątnych -trylinki gr.15 cm (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie wykonawcy), rozbiórka obrzeży 8 x 25 cm - (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie wykonawcy); c) roboty ziemne: wykop- ziemia do wbudowania w nasyp, wykop - ziemia do wywiezienia i utylizacji (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie wykonawcy), nasyp- ziemia pozyskana z dokopu; d) jezdnia: profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcje jezdni, wzmocnienie podłoża mieszanką związana cementem C1.5/2.0 gr. 15 cm (nie dopuszcza się wykonania metoda na miejscu), podbudowa z betonu C12/15 gr. 15 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piask. Gr. 3 cm (kostka szara); e) zatoki postojowe: profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcje jezdni, wzmocnienie podłoża mieszanka związaną cementem C1.5/2.0 gr. 15 cm (nie dopuszcza się wykonania metoda na miejscu), podbudowa z betonu C12/15 gr. 15 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piask. Gr. 3 cm (kostka grafitowa); f) wjazdy z kostki brukowej betonowej: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1.5/2.0 gr. 15 cm (nie dopuszcza się wykonania metoda na miejscu), podbudowa z betonu C12/15 gr. 15 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piask. gr. 3 cm (kostka grafitowa); g) krawężniki i obrzeża: obrzeże 8 x 100 x 25 na ławie betonowej C12/15, ława pod krawężnik C12/15, ustawienie krawężnika 15 x 22 x 100, podsypka cem - piask 3 cm, ustawienie krawężnika 15 x 30 x 100 podsypka cem - piask 3 cm; h) chodnik z kostki brukowej: profilowanie i zagęszczenie koryta pod konstrukcje chodnika, w-wa odsączająca z piasku gr. 15 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cem-piask. gr. 5 cm (kostka szara); i) roboty wykończeniowe: humusowanie gr. 5 cm z obsianiem trawą, budowa studni kanalizacji deszczowej śr . 500 mm gł.2.5 m - zwieńczenie studni kanalizacji deszczowej wpust typ ciężki, montaż pokrywy żelbetowej śr. 70 cm, gr. 14 cm - zaślepienie istniejących studzienek wpustowych, wykopy liniowe szer. 0.8 m do gł. 1,0 m - podłączenie studzienek wpustowych do istniejącej kanalizacji deszczowej, podłoża z materiałów przepuszczalnych pod rurociągi gr. 15 cm - materiał z ukopu, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm, zasypywanie wykopów liniowych - materiał z ukopu, regulacja włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wymiana istniejących włazów żeliwnych (w jezdni) na włazy betonowe z kołnierzem betonowym prefabrykowanym z betonu C45/55, regulacja zaworów wodnych, gazowych, hydrantów; j) oznakowanie pionowe, poziome, elementy brd: znaki pionowe - tarcze - Projekt Stałej Organizacji Ruchu, zanki pionowe - słupki 2.5 calowe 3) Budowa drogi dojazdowej z ulicy Leśnej do Osiedla Sobieskiego w Paterku - etap I. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi dojazdowej z ulicy Leśnej do Osiedla Sobieskiego w Paterku - etap I; dł. 66,1 mb - tylko odc. II; powierzchnia 378 m2 i obejmuje wykonanie: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; b) Roboty rozbiórkowe polegające na: rozebranie ław pod krawężniki, przy ławie: z betonu, rozebranie obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki samochodem samowyładowczym na odległość 2 km, z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym; c) Układanie w wykopie rur ochronnych z PCW; d) Roboty ziemne polegające na: roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t na odległość do 8 km: grunt kat. I-II, roboty ziemne ręczne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t na odległość do 8 km: grunt kat. I-II, wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami zgarniakowymi o pojemności łyżki 0,25 m3, w gruncie kategorii: I-II zużycie na miejscu, formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3,0 m, z dostarczonej ziemi kategorii I-III, spycharkami gąsienicowymi o mocy: 74 KW (100 KM); e) Krawężniki: rowki pod krawężnik i ławy krawężnika o wymiarach: 40x40 cm - grunt kat. I-II, ławy pod krawężnik: betonowe ( C12/15) z oporem, krawężniki wtopione o wymiarach: 15x22x100 cm - na podsypce cementowo-piaskowej, krawężniki betonowe wystające, o wymiarach: 15x30 cm - na podsypce cementowo-piaskowej; f) Nawierzchnia jezdni: warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi - zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - kategoria gruntu: I-II, podbudowy betonowe (C8/10) bez dylatacji, o grubości warstwy po zagęszczeniu: 20 cm, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na 4cm podsypce cementowo-piaskowej; g) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III; h) Odwodnienie: rurociągi z rur ciśnieniowych PCW łączonych na uszczelki gumowe, przy średnicy zewnętrznej rur: do 225 mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów, średnicy 500 mm: z osadnikiem bez syfonu, ustawienie studni rewizyjnej z kręgów betonowych, w gotowym wykopie, o głębokości 2,0 m - średnica kręgów: 1000 mm; i) Organizacja ruchu: słupki do znaków drogowych: z rur stalowych o średnicy 70 mm, przymocowanie niepodświetlonych znaków drogowych znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne: tablice średnie; j) Roboty wykończeniowe: regulacja pionowa: wymiana włazów kanałowych z ułożeniem płyt odciążających , regulacja pionowa: zaworów wodociągowych; k) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; l) Przebudowa sieci telekomunikacyjnych: budowa kanalizacji 1-otworowej, poziomowanie ramy studni kablowej, zabezpieczenie istniejącej 1-otworowej kanalizacji kablowej rurą dwudzielną AROT 160PS Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną z części, na dwie części lub na całość przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1) projekty budowlane, 2) przedmiary robót, 3) projekty stałej organizacji ruchu, 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) kosztorysy ofertowe. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzjach administracyjnych. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty budowlane, przedmiary robót, projekty stałej organizacji ruchu, kosztorysy ofertowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie Zamawiający wskazuje i zastrzega, iż Wykonawca nie jest uprawniony do jakichkolwiek jednostronnych interpretacji jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności zawartych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjach administracyjnych, a wszelkie tego rodzaju wieloznaczności lub niejednoznaczności winien niezwłocznie zgłaszać Inspektorom Nadzoru, do których kompetencji należy wiążące dla Wykonawcy wyjaśnienie tych wieloznaczności lub niejednoznaczności. 4. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji; 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały przez okres 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego; 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełnioną kartę gwarancyjną w dniu końcowego odbioru robót; 4) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady wygasają po upływie 36 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego; 5) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po okresie określonym w pkt. 2) i 4), jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 5. Rozwiązania równoważne 1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania; 2) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej; 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości); 4) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych i przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez co należy rozumieć projekty budowlane, przedmiary robót, projekty stałej organizacji ruchu, kosztorysy ofertowe), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, p.poż., oraz poleceniami Inspektorów Nadzoru a także Nadzoru Autorskiego (w przypadku ustanowienia); 2) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektorów Nadzoru) na ich wbudowanie; 3) Opracowanie szczegółowego planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. Dz. U. Nr. 120 poz. 1126); 4) Opracowanie Planu Realizacji Inwestycji. Treść PRI Wykonawca uzgodni w sposób pisemny z Inspektorami Nadzoru; 5) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone na podstawie odbioru końcowego, jeżeli odbiór nastąpi bez istotnych wad i każdy obiekt wchodzący w skład całego zadania będzie spełniał wymagania projektowe oraz Zamawiający uzyska wszelkie niezbędne decyzje przewidziane prawem budowlanym; 6) Wykonawca przygotuje wymagane prawem dokumenty oraz wniosek do Powiatowego Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów, dla których istnieje konieczność uzyskania takiej decyzji, zgodnie z wymaganiami zawartymi w art. 57 ustawy Prawo budowlane; 7) Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska wszelkie decyzje, niezbędne celem przystąpienia do użytkowania Obiektu. Zamawiający udzieli odpowiedniego pełnomocnictwa Wykonawcy, uprawniającego go do występowania w imieniu Zamawiającego przed odpowiednimi organami; 8) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych, muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE; 9) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie; 10) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości); 11) zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie; 12) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty, w tym dokumentację powykonawczą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej; 13) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej oraz na nośniku cyfrowym operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: a) dziennik budowy; b) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, zgodnie z postanowieniami art. 57 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; c) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome; d) dokumentację powykonawczą; e) powykonawczą inwentaryzację geodezyjną; f) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń; g) instrukcje obsługi wszystkich urządzeń ruchomych i nieruchomych; h) protokoły z badania materiałów i urządzeń; i) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionego operatu. 14) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni każdorazowo do kontroli przez Inspektora Nadzoru; 15) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i zastosowanej technologii odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów; 16) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a) Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych; b) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi; 17) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych Podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: a) warunkiem podzlecenia wykonania robót Podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy Wykonawcą, a Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji projektowej określającej zakres robót zlecanych Podwykonawcy; b) jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie; c) uwagi Zamawiającego do projektu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy, maksymalnie w ciągu 14 dni; d) za wykonane roboty przez Podwykonawcę pełna odpowiedzialność odszkodowawcza spoczywa na Wykonawcy; e) Wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania Podwykonawcy; f) Podwykonawca nie może powierzyć zleconej roboty kolejnemu Podwykonawcy. g) zapłata należnego wynagrodzenia dla Podwykonawców będzie dokonywana na podstawie cesji wierzytelności na rzecz Podwykonawców wynikającej ze stosownej umowy między Wykonawcą i Podwykonawcą. 7. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy : 1) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa, przepisami szczegółowymi oraz decyzjami dotyczącymi przedmiotu niniejszego zamówienia zezwoleń, decyzji, postanowień, ich pełna realizacja z poniesieniem wynikających z nich opłat i kosztów włącznie; 2) aktualizacja wszelkich uzgodnień projektu budowlanego - wykonawczego i poniesienie kosztów z tym związanych; 3) po stronie Wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej a ich poniesienie będzie niezbędne do należytego wykonania umowy - uwzględnić należy w kosztach ogólnych budowy), po uzyskaniu zgody Inspektora Nadzoru: a) uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., elektroenergetyczne) oraz wobec sanepidu i ochrony środowiska, o ile takie wystąpią; b) poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych; 4) wykonanie powykonawczej dokumentacji (naniesienie zmian powykonawczych w projektach budowlano-wykonawczych); 5) dostosowanie się do Wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w SST DM-00.00.00; 6) usunięcie po zakończeniu robót zaplecza i urządzeń zaplecza Wykonawcy, uporządkowanie placu budowy; 7) przygotowanie wszystkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa dokumentów; 8. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia 1) wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną kosztorysową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z ust. 1 niniejszego rozdziału; 2) podstawą ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną (zawierający zestawienie kosztów materiałów) na podstawie przedmiaru i dokumentacji projektowej wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ, STWiORB; 3) Zamawiający przewiduje comiesięczne rozliczenia za wykonane części robót lub roboty kontynuowane. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie Harmonogram rzeczowo - finansowy, stanowiący załącznik do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą oraz protokół odbioru częściowego, zaopiniowany przez Inspektora Nadzoru (w zależności od rodzaju wykonanych robót ) oraz zatwierdzony przez Zamawiającego; 4) wybrany Wykonawca po zawarciem umowy opracuje Harmonogram rzeczowo - finansowy, o stopniu szczegółowości wynikającym z dokumentacji projektowej i poszczególnych robót. Dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmianę Harmonogramu rzeczowo-finansowego, po uzyskaniu pozytywnej pisemnej opinii Inspektorów Nadzoru za zgodą Zamawiającego; 5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki; 6) Zamawiający nie przewiduje faktury pro-forma. 9. Dostępność dokumentacji projektowej 1) dokumentacja projektowa, STWiORB dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, a dla zainteresowanych Wykonawców za pośrednictwem poczty na płycie DVD; 2) płyta DVD ze SIWZ oraz dokumentacją projektową, przedmiarami robót, STWiORB zostanie nieodpłatnie przesłana do zainteresowanego Wykonawcy niezwłocznie po złożeniu wniosku faksem; 3) kompletna dokumentacja projektowa w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego u Lotara Ziomka w dniach roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach