Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sękowice, gmina Gubin, na działce nr 167/6

Gmina Gubin ogłasza przetarg

  • Adres: 66620 Gubin, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 591 640 , fax. 683 591 640
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
    ul. Obrońców Pokoju 20
    66620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 683 591 640, fax. 683 591 640
    REGON: 97077025000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminagubin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sękowice, gmina Gubin, na działce nr 167/6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sękowice, gmina Gubin, na działce nr 167/6, wraz z budową zbiornika odparowującego. 2. Wspólny Słownik Zamówień – Kod CPV 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.32.52-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dziale 2 i obejmuje: 1) Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy drogi; 2) Projekt budowlany budowy zbiornika odparowującego; 3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne; 4) Przedmiar robót. 4. Uwaga: Zakup kostki brukowej betonowej leży w gestii Zamawiającego. Wykonawca nie powinien wliczać kosztów zakupu niniejszego materiału w cenę oferty. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.): 1) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przynajmniej dwóch pracowników wykonujących prace budowlane (m. in. roboty ziemne), jako pracownicy fizyczni, kierownik budowy lub inne osoby wykonujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia. 2) W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie brygady wykonującej prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 3) Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania wskazanego w pkt 1, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub poprzez żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osób na umowę o pracę. W przypadku, gdy wynik kontroli wykaże brak zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została szczegółowo określona we wzorze umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2. Formularz cenowy - załącznik nr 3; 3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach