Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 910866904
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki gmina Włocławek. Przebudowa drogi gminnej podzielona jest na dwa zakresy: 1) I Zakres obejmuje przebudowę drogi o długości 119,45 m od km 0+014 do km 0+133,5, która polega na ułożeniu dywanika asfaltowego na podbudowie tłuczniowej wraz ze zjazdami oraz wykonaniu poboczy nad przepustem z płyt ażurowych, pozostałych poboczy z mieszanki tłuczniowej kruszywa twardego pochodzenia magmowego oraz odwodnienia; 2) II Zakres obejmuje przebudowę drogi o długości 81,55 m od km 0+133,45 do km 0+215,00 i polega na ułożeniu dywanika asfaltowego na podbudowie tłuczniowej z wykorzystaniem istniejącego tłucznia na jezdni i zjazdach. Zamawiający na wykonanie tego etapu przebudowy drogi gminnej zapewnia Wykonawcom dostawę 183 ton kruszywa drogowego łamanego, wapienno – żwirowego o wymiarach 0/31,5 mm. Wykonawcy przy dokonywaniu obliczenia ceny oferty powinien uwzględnić fakt zapewnienia przez Zamawiającego 183 ton kruszywa. 3.3. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ , sztuka budowlaną i ogólną charakterystyką robót. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 3.4. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w dokumentacji projektowej. 3.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy” (Dz. U. z 2018 r. poz. 917),: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem dotyczących: - wykonywania robót rozbiórkowych, ziemnych i przygotowawczych metodą mechaniczną (operatorzy, kierowcy sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia), - wykonywania robót ziemnych metodą ręczną (pracownicy wykonujący roboty podstawowe przy wykonywaniu robót ziemnych), - rozbiórki istniejących nawierzchni, układania nawierzchni i roboty brukarskie (pracownicy wykonujący roboty przy wykonywaniu robót związanych z układaniem nawierzchni i robotami brukarskimi). 3.6. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w pkt 3.5. czynności będzie polegało na: 1) na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 1 do SIWZ; 2) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia przekazania placu budowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących ww czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ; 3) na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. 3.7. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 3.6 SIWZ Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości określonej w § 15 wzoru umowy. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości określonej w § 15 wzoru umowy. 3.8. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi na wykonane roboty drogowe, zastosowane materiały na okres co najmniej 60 miesięcy liczony od terminu końcowego odbioru robót i nie dłuższy niż 72 miesiące. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. 3.10. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z następujących źródeł: 1) środki własne Zamawiającego, 2) ze środków pochodzących z budżetu Funduszu UE w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020 –finansowanie dotyczy I zakresu przebudowy. 3.11. Szczegółowy zakres robót budowlanych (opis przedmiotu zamówienia) został zamieszczony w opisie technicznym zawartym w projekcie budowlanym przebudowy drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki, w przedmiarze robót, będących załącznikami do SIWZ i zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek- www.bip.gmina.wloclawek.pl – link Przetargi własne urzędu oraz w siedzibie Zamawiającego. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta na czas oznaczony. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 10 października 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy ); 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach