Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kijaszkówiec

Gmina Czernikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-640 Czernikowo, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 287 50 01 , fax. 54 287 50 01
  • Data zamieszczenia: 2015-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernikowo
    ul. Słowackiego 12 12
    87-640 Czernikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 287 50 01, fax. 54 287 50 01
    REGON: 91086676100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kijaszkówiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę zgodnie z dokumentacją projektową odcinka drogi gminnej w miejscowości Kijaszkówiec. 2. Założenia projektowe: - klasa techniczna drogi: D - prędkość projektowa: 40 km/h - szerokość pasa ruchu: 2,0 m - szerokość pobocza: 0,50 m - spadek poprzeczny na odcinku prostym - daszkowy i jednostronny: 2% - spadek poprzeczny na łukach poziomych - jednostronny: 5% - spadek poprzeczy pobocza: 6% - przekrój drogowy - zjazdy indywidualne zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. 3. Przyjęte rozwiązania projektowe: Przebieg trasy przebudowywanego odcinka drogi dostosowano do istniejących działek. Na przebudowywanym odcinku drogi zaprojektowano nową pełną konstrukcję nawierzchni. Dodatkowo przewidziano przebudowę istniejących niedrożnych przepustów betonowych, oraz oczyszczenie wraz z wyprofilowaniem istniejących rowów. Szczegóły rozwiązań przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji projektowej. 4. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty ziemne, jezdnia i zjazdy, pobocza, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, przepusty, roboty wykończeniowe. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 6. Wykonawca oprócz robót określonych w dokumentacji technicznej w ramach zamówienia zobowiązany jest opracować projekt stałej organizacji ruchu dla przebudowywanego odcinka drogi, zgodny z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać w tym zakresie wymagane prawem uzgodnienia i opinie. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć na odbiór końcowy komplet dokumentów odbiorowych, na który składają się m.in.: - certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty na materiały, - protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych badań, sprawdzeń, - dziennik budowy wraz z oświadczeniem kierownika budowy zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane, - pełna dokumentacja powykonawcza zawierająca wszystkie zmiany (rysunki zamienne), wprowadzone w trakcie realizacji zadania, - kosztorys powykonawczy, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza robót (2 egz.). 8. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 72 miesiące zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert Termin gwarancji. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: - dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlany, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt umowy, - przedmiar robót - dokument pomocniczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernikowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach