Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Długie gm. Kiernozia

Gmina Kiernozia ogłasza przetarg

  • Adres: 99-412 Kiernozia, ul. Sobocka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 242 779 080 , fax. 242 779 080
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kiernozia
    ul. Sobocka 1 A
    99-412 Kiernozia, woj. łódzkie
    tel. 242 779 080, fax. 242 779 080
    REGON: 611015684
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiernozia.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Długie gm. Kiernozia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy drogi gminnej w miejscowości Długie gm. Kiernozia o długości 1 120,50 mb w zakresie nawierzchni jezdni. Zakres zamówienia obejmuje: - wykorytowanie, profilowanie i zagęszczenie istniejących nawierzchni - wykonanie warstwy odsączającej z piasku - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem - wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym - wymianę istniejącego przepustu z rur betonowych na przepust z rur PEHD wraz ze ściankami czołowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca oprócz robót określonych w dokumentacji technicznej w ramach zamówienia wykona również: tyczenie, opryskanie środkiem chwastobójczym (przed profilowaniem) o działaniu na system korzeniowy, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wraz z obmiarami faktycznie wykonanych robót, opracuje projekt organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót (jeżeli będą wymagalne), badania zagęszczenia gruntu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 7000 zł należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 10.04.2018 r., godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 43 9012 0004 0020 0547 2002 0014 BS Gostynin/Kiernozia (w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy, tytuł i numer postępowania); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach