Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Grudna

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 84 400 , fax. 67 26 18 075
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    ul. Nowa 2
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 84 400, fax. 67 26 18 075
    REGON: 57079142500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Grudna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi gminnej w m. Grudna. Początek projektowanej przebudowy drogi gminnej nr 272521P w m. Grudna od drogi powiatowej nr 2025P to km 0+000 do posesji nr 21 to koniec w km 0+666. Projektowana przebudowa drogi jest dojazdem do gospodarstw rolniczych oraz do pól uprawnych. Istniejąca droga gminna nr 272521P w miejscowości Grudna przebiega w terenie równinnym, położona jest w śród pól i stanowi dojazd do istniejących gospodarstw rolniczych. Na projektowanym odcinku droga posiada nawierzchnię gruntową zniszczoną i nawierzchnię z żużla paleniskowego o nieregularnej grubości zniszczoną. Pobocza porośnięte są trawą, krzewami – akacja, wymagające wyprofilowania. Odwodnienie drogi – powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych. W km 0+120 jest łuk poziomy. W ciągu drogi w km 0+240 jest przepust pod drogą z rur betonowych posiadający brak stożków i barier sprężystych SP, które w ramach niniejszej inwestycji należy wykonać. Zakres przedmiotu zamówienia zakłada m.in.: W oparciu o dane dotyczące obciążenia przyjęto następujące założenia: - klasa drogi D - kategoria ruchu KR-1-2 - szerokość nawierzchni jezdni -4,00m - pochylenie daszkowe 2% - Podbudowa: - Wzmocnienie z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm C-o RM- 1,5MPa - podbudowa warstwa dolna pomocnicza z mieszanki kamiennej 0-63 mm gr. z 15 cm (granit, bazalt) - podbudowa warstwa górna zasadnicza z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm gr. 8 cm (granit, bazalt - Nawierzchnia: - warstwa wiążąca z MMB gr.4 cm dla ruchu KR. 1-2, AC16W - warstwa ścieralna z MMB gr.4 cm dla ruchu KR. 1-2 ,AC11W - skropienie emulsją asfaltową - podbudowy 0,5 kg/m² i między warstwowo 0,2 kg/m² - podłoże G-2 o module sprężystości 100 MPA Przebudowa – od km 0+000-0+050 wykonać koryto drogi o gł. 40 cm w celu nawiązania do dr. pow. nr 2025P. - od km 0+170 -0+666 z uwagi na nieregularną grubość podbudowy żużlowej należy wykonać wykonanie koryta drogi gł. 0,30 cm - od km 0+000-0+666.- wyprofilowanie zagęszczenie podłoża. Wykonanie wzmocnienia słabego podłoża G2 z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 10 cm i o Rm –1,5 MPa na szer. 4,15 m od km 0+000 do km 0+666. Wykonanie podbudowy tłuczniowej o gr. 15 cm z mieszanki kamiennej (granit, bazalt) o frakcji 0-63 mm i o frakcji 0-31,5 mm z mieszanki kamiennej (granit, bazalt) o gr. 8 cm. Wykonanie nawierzchni jezdni o szer. 4,10 m warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm – MMB-KR1-2-AC16W. Warstwa ścieralna o szer.4,0m z betonu asfaltowego gr. 4 cm- MMB-KR1-2-AC11W na całym odcinku drogi. W km W-I-0+120 jest łuk poziomy. Od km 0+078,14 m zastosowano prostą przejściową o dł. 25,0 m płk. 0+103,14 m poszerzenie na łuku 0,5m - 4,50 m kłk 0+136,86m kpp - 161,86m. £-16º R-120m ,B-1,18 m, T-16,86 m K-33,51 m i-2% jednostronne pochylenie, dwustronne-daszkowe od km 0+000-0+430-2% pochylenie jednostronne od km 0+430 – 0+666 - 2% w kierunku str. L pochylenie jednostronne na łuku 2%. Na całym odcinku drogi zaprojektowano w km 0+180 str. L mijankę szt. 1 o szer. 2,0 m i dł. 30 m, która umożliwi bezpieczny przejazd maszyn rolniczych podbudowa i nawierzchnia jak wyżej. Na mijance zastosowano opornik betonowy 12x25 na ławie betonowej z oporem C12/15. W celu uniknięcia obłamywania krawędzi jezdni zaprojektowano wjazdy na pola szt. 4,0 o dł. 1,0m x 10,0m od krawędzi jezdni podbudowa jak wyżej i nawierzchnia jak wyżej. Krawędzie wjazdów obciąć piłą. Na wjazdach do posesji – nr wjazdów 1,2,3,4,5,6,7,8. zaprojektowano opornik drogowy 12x25 na ławie betonowej C-12/15 z oporem, a od strony jezdni krawężnik najazdowy betonowy 15x22 wyst. do 4 cm na ławie betonowej z oporem C12/15 Na wjazdach do posesji – nr wjazdów5,6,7,8. oraz na pole nr 18,19 wjazdu. Zaprojektowano rury pod zjazdami Ø400mm karbowanych Kan 2- Sn 8 ze ściankami z bruku na betonie. Wjazdy do posesji nr wjazdów 9,10,11,12,13,14,15. zaprojektowano opornik drogowy 12x25 na ławie betonowej C-12/15 z oporem również od strony jezdni. Pobocza 4% po 0,75m. Od km 0+000-0+666 str. L+P Odwodnienia jezdni oraz wjazdów poprzez pobocze do istniejących rowów przydrożnych. Prace będą prowadzone na działce należącej do Gminy Rogoźno na działce o nr 66 i nie zmieni się granicy istniejącego pasa drogowego. Terem zaliczony jest zgodnie z prawem o ruch drogowym jako zabudowany. Teren zabudowy zagrodowej. Klasa drogi D – dojazdowa Kategoria drogi - gminna szer. jezdni 4,0m, pobocza po 0,75m prędkość projektowa 50km/h. W ramach niniejszego zadania przewidziane jest ustawienie barier sprężystych Sp z odblaskami przepust w km 0+240 - po 20,0m. Wjazdy – w celu zabezpieczenia krawędzi jezdni przed zniszczeniem należy umocnić wjazdy. Wzmocnienie z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm 1,5MPa mieszanka kamienna 0-63mm gr. 15 cm i warstwę górną z mieszanki kamiennej 0-31,5mm gr. 8 cm i ułożyć warstwę wyrównawczą gr. 4 cm AC16W i warstwę ścieralną gr. 4 cm z masy AC11W dla ruchu KR1-2. Zaprojektowano 15 wjazdów do posesji: - nr 1-5mx4m=20m²+(2m²skos)=22m², - nr 2-6mx2m=12m²+(2m²skos)=14m², - nr 3-6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m², - nr 4-6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m², - nr 5- dr. 6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m² zjazd z rurami Ø400 dł.-10m ścianki z bruku - 4m², - nr 6-6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m² zjazd z rurami Ø400 dł.-10m ścianki z bruku - 4m², - nr 7-6mx4m=24m²+(2m²skos)=26m² zjazd z rurami Ø400 dł.-10m ścianki z bruku - 4m², - nr 8-6mx4m=24m²+(2m²skos)=2 6m² zjazd z rurami Ø400 dł.-10m ścianki z bruku – 4 m², - nr 9-6mx5,5m=33m²+(2m²skos)=35 m², - nr 10-dr8mx5,5m=44m²+(2m²skos)=46 m², - nr 11-6mx5,5m=33m²+(2m²skos)=35 m², - nr 12- dr.10mx5,5m=55m²+(2m²skos)=57 m², - nr 13-6mx5,5m=33m²+(2m²skos)=35 m², - nr 14-10mx5,5m=55m²+(2m²skos)=57 m², - nr 15-10mx5,5m=55m²+(2m²skos)=57 m² razem wjazdy do posesji 514 m² + 40,0 m² na pola 554,0 m². Opornik drogowy 12x25 na ławie betonowej C-12/15 z oporem razem wjazdy 340m + mijanka 44m=384,0m krawężnik betonowy najazdowy 15x22 na ławie betonowej z oporem C-12/15 77,0 m wzmocnienie krawędzi wjazdy na pola obcięcie krawędzi nawierzchni. - nr16-10mx1,0m=10m² - nr17-10mx1,0m=10m² - nr18-10mx1,0m=10m² zjazd z rurami Ø400 dł.-12m ścianki z bruku - 2m² - nr19-10mx1,0m=10m² zjazd z rurami Ø400 dł.-12m ścianki z bruku - 2m² razem=40m² Lokalizacja zjazdów podana jest na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonanie zjazdów z rur PCV,SN-8 Kan-2 karbowanych Ø400- 64,0m. Wykonać brukowanie wlotów przepustów pod zjazdami.- 24,0m² +6,0m² przepust. Roboty ziemne przy linii kablowej telefonicznej, sieci gazowej, sieci wodociągowej i linii energetycznej należy wykonywać ręcznie i należy powiadomić właścicieli tych urządzeń. Oznakowanie - folia odblaskowa 2M - A-6b szt. 1, - A-6c, na dr. pow. Nr 2025P( skrzyżowanie) Ustawić znaki małe (M) A-7 szt. 1 – przy dr. pow. nr 2025P (S- średni), A-1 szt. 1, A-2 szt. 1, E-17a szt. 1 Grudna przed posesją nr 21, D-42 Obszar zabudowany szt. 1, D-43- Koniec obszaru zabudowania szt. 1, A-30- szt. 1, z tabliczką T-1-szt. 1 Koniec nawierzchni asfaltowej. UWAGA! Z uwagi na występujące dobre warunki gruntowe podłoża na odcinku drogi gminnej planowanym do realizacji w niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza wykonywanie ulepszonego podłoża z rodzimego gruntu stabilizowanego cementem bez prowadzenia robót ziemnych zwianych z korytowaniem przedmiotowego odcinka drogi. Stabilizacja ta umożliwi realizację przebudowy bez potrzeby wykonywania następujących warstw podbudowy: - Wzmocnienie z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm C-o RM- 1,5MPa, - podbudowa warstwa dolna pomocnicza z mieszanki kamiennej 0-63 mm gr. z 15 cm (granit, bazalt). Pozostałe parametry przebudowy pozostają bez zmian. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - jedna lub dwie warstwy zagęszczonej mieszanki cementowo-gruntowej, która po osiągnięciu właściwej wytrzymałości na ściskanie, stanowi fragment nośnej części nawierzchni drogowej. Mieszanka cementowo-gruntowa - mieszanka gruntu, cementu i wody, a w razie potrzeby również dodatków ulepszających, np. popiołów lotnych lub chlorku wapniowego, dobranych w optymalnych ilościach. Grunt stabilizowany cementem - mieszanka cementowo-gruntowa zagęszczona i stwardniała w wyniku ukończenia procesu wiązania cementu. Podłoże gruntowe powinno być przygotowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SST D-04.01.01 „Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża”. Warstwa mieszanki kruszywa z cementem powinna być układana w prowadnicach. Wysokość prowadnic powinna odpowiadać grubości mieszanki w stanie niezagęszczonym. Prowadnice powinny być ustawione stabilnie, w sposób wykluczający ich przesuwanie się pod wpływem oddziaływania maszyn użytych do wykonania warstwy. Przydatność gruntów przeznaczonych do stabilizacji cementem należy ocenić na podstawie wyników badań laboratoryjnych, wykonanych według metod podanych w PN-S96012. Do wykonania podbudów i ulepszonego podłoża z gruntów stabilizowanych cementem należy stosować grunty spełniające wymagania podane w Wymaganiach dla gruntów przeznaczonych do stabilizacji cementem wg PN-S-96012. Wykonawca na własny koszt wykona badania, pomiary robót oraz materiałów . Wykonawca robót zabezpiecza obsługę laboratoryjną budowy oraz zleca opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej na własny koszt. Teren po robotach drogowych należy uporządkować.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku lub wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach