Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w centrum Kowala - ul. Matejki

Gmina Miasto Kowal ogłasza przetarg

  • Adres: 87820 Kowal, ul. Piwna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2841255, 2842026 , fax. 542 842 231
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Kowal
    ul. Piwna 24
    87820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2841255, 2842026, fax. 542 842 231
    REGON: 91086678400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowal.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w centrum Kowala - ul. Matejki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w centrum Kowala - ul. Matejki na odcinku 0,14 km. 1. Zakres prac obejmuje: -wymianę istniejącej warstwy asfaltowej na jezdniach na nawierzchnię z cegły brukowej klinkierowej, płomieniowanej z dystansami, grubości min. 6,2 cm (czerwono-brązowej, przejścia dla pieszych w kolorze brązowym) układanej na miale granitowym o frakcji 0/4. Podbudowę stanowić będzie istniejący bruk wyrównany z podbudowy KŁSM 0/31,5. Ponadto zakres obejmuje rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, wymianę betonowych krawężników na granitowe (płomieniowane, fazowane, na zakrętach łukowe). W celu prawidłowego wykonania zadania przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wykonać roboty pomiarowe - wytyczenie ulicy oraz po zakończeniu prac wykonać inwentaryzację powykonawczą. Niweleta drogi dopasowana do terenu istniejącego, zaprojektowana pod katem maksymalnego wykorzystania istniejącej podbudowy, pokazana szczegółowo w projekcie. Zamawiający przekaże opracowany projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wyłoniony Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi harmonogram prac podzielony na etapy, w jaki sposób mieszkańcy i właściciele i klienci będą mogli korzystać z dojścia i dojazdu do posesji. Ze względu na bardzo dużą ilość punków handlowych i instytucji zlokalizowanych przy ul. Matejki (sklepy, Policja, biblioteka, NZOZ, ) wykonawca zobowiązany jest do układania cegły klinkierowej w taki sposób, aby właściciele i najemcy mieli dostęp do swoich punktów celem dowozu towaru, a klienci będą mogli swobodnie dojśc do punktu. Samochody służące zaopatrzeniu będą mogły w godzinach 16-8 swobodnie dojechać do wszystkich sklepów. Zakres i opis zadania stanowi: kosztorys ofertowy zał. nr 8, projekt budowlany zał. nr 9, szczegółowe specyfikacje techniczne zał. nr 10 do SIWZ. Jeżeli dokumentacja projektowa lub szczegółowa specyfikacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Projekt współfinansowany w ramach poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-08-29 do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym 6. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę 7. Zaakceptowany wzór umowy 8. Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach