Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul.Warszawska i ul. Plac Mariacki wraz z przebudową skrzyżowania ul. Mickiewicza, ul. Klasztornej, ul. Plac Mariacki i ul. T. Michałka na skrzyżowanie typu rondo w Leżajsku

MIASTO LEŻAJSK ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 24 27 333 , fax. 17 24 27 333
  • Data zamieszczenia: 2023-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO LEŻAJSK
    ul. Rynek 1
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 17 24 27 333, fax. 17 24 27 333
    REGON: 690581703
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul.Warszawska i ul. Plac Mariacki wraz z przebudową skrzyżowania ul. Mickiewicza, ul. Klasztornej, ul. Plac Mariacki i ul. T. Michałka na skrzyżowanie typu rondo w Leżajsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej ul. Warszawska i ul. Plac Mariacki wraz z przebudową skrzyżowania ul. Mickiewicza, ul. Klasztornej, ul. Plac Mariacki i ul. T. Michałka na skrzyżowanie typu rondo w Leżajsku".2. Uwarunkowania formalno-prawne:Zakres 1- decyzja NR 2/zrid/2023 z dnia 9 marca 2023 r. Zakres 2 - decyzja NR 6/zrid/2022 z dnia 21 września 2022 r. 3. Zakres robót obejmuje w szczególności:Zakres 1 - „Przebudowa skrzyżowania ul. Mickiewicza, ul. Klasztornej, ul. Plac Mariacki i ul. T. Michałka na skrzyżowanie typu rondo obejmuje: - demontaż masztów sygnalizacji świetlnej wraz z okablowaniem, - demontaż słupów sygnalizacji świetlnej , - demontaż stalowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami, - rozbiórka warstw konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni na skrzyżowaniu i wlotach ulic, - rozbiórka elementów ulic: chodników, krawężników i obrzeży po obu stronach ulic wlotowych, - rozbiórka istniejącej i chodników wraz z podbudową, - rozbiórka istniejącej nawierzchni na zjazdach publicznych i indywidualnych, z uwagi na proj. nową nawierzchnię. - przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej, ze względu na posadowienie należy wykonać w pierwszej kolejności, - przebudowa i zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej, - zabezpieczenie kanalizacji teletechnicznej płytami betonowymi - rozbiórka studzienek ściekowych kolidujących ze skrzyżowaniem. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Konstrukcja nawierzchni ul. Mickiewicza, ul. Plac Mariacki i ul. T. Michałka - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/22 gr. 10 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0 gr. 18 cm Konstrukcja nawierzchni ul. Klasztornej - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/22 gr. 7 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0 gr. 18 cm Konstrukcja nawierzchni chodników - kostka betonowa brukowa szara gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1 : 4 gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdu publicznego - kostka betonowa brukowa szara gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1 : 4 gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej o CBR > 20% gr. 20 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdu indywidualnego - kostka betonowa brukowa kolorowa gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1 : 4 gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej o CBR > 20% gr. 15 cmZakres 2 - „Przebudowa drogi gminnej nr 104515R ul. Warszawska i ul. Plac Mariacki w km 0+266,80 - 0+815.20 obejmuje: - likwidacja istniejącego rowu przydrożnego na odcinku od km 0+042,90 – 0+137,10 strona prawa,- rozbiórka ścieku z elementów betonowych odprowadzającego wodę do istniejącego rowu, - rozbiórka krawężników po obu stronach ulic,- rozbiórka istniejącej ścieżki pieszo-rowerowej i chodników wraz z podbudową, - likwidacja miejsc postojowych o nienormatywnej długości zlokalizowanych przy jezdni, usytuowanych prostopadle do osi drogi na odcinku od km 0+402,10 do km 0+437,10 po stronie prawej, - rozbiórka rowów krytych z rur HPED pod zjazdami,- rozbiórka studzienki ściekowej usytuowanej w zieleńcu w km 0+523,50, - rozbiórka istniejącej nawierzchni na zjazdach publicznych i indywidualnych, z uwagi na proj. nową nawierzchnię. - budowa odcinków kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi,- przebudowa kabla oświetlenia ulicznego wraz z przeniesieniem latarni ulicznej do wewnętrznej krawędzi chodnika. - roboty ziemne związane z likwidacją rowu na odc. od km 0+042,90 do km 0+137,10- budowa zatoki autobusowej szer. 3,0 m i długości peronu 20 m,- układanie elementów ulic: krawężników, obrzeży, ścieżki pieszo-rowerowej i chodników wraz z korygowaniem promieni łuków wyokrąglających krawędzie,- przebudowa zjazdów publicznych: w km 0+122,20 strona prawa i w km 0+338,35 strona lewa - przebudowa zjazdów indywidualnych: w km 0+074,50, w km 0+378,90 i w km 0+502,70 strona prawa- humusowanie powierzchni płaskich za chodnikami i zatoką autobusową wraz z obsianiem trawą.Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/22 gr. 10 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0 gr. 18 cm Konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej i chodników - kostka betonowa brukowa szara gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1 : 4 gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdu publicznego - kostka betonowa brukowa szara gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1 : 4 gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej o CBR > 20% gr. 20 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdu indywidualnego - kostka betonowa brukowa kolorowa gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1 : 4 gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej o CBR > 20% gr. 15 cm 4. Szczegółowe zakresy robót określa: decyzja NR 2/zrid/2023 z dnia 9 marca 2023 r., decyzja NR 6/zrid/2022 z dnia 21 września 2022 r, projekty budowlane z oznaczeniem zakresu rzeczowego przetargu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz formularz cenowy zawierający przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany według harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę i przedstawionego do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. W harmonogramie rzeczowo-finansowym należy uwzględnić wykonanie robót w 2023 roku maksymalnie do 3 000 000,00 zł brutto.6. Zamawiający wymaga przez cały okres realizacji zadania utrzymanie przejezdności dróg z dopuszczeniem ruchu wahadłowego. Przygotowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, wraz z uzgodnieniami (w tym Zamawiającego) i uzyskaniem zatwierdzenia należy do obowiązku Wykonawcy robót. Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie zobowiązany realizować bieżące i zimowe utrzymanie dróg w czasie realizacji zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem oprócz robót budowlanych także wszystkie niezbędne działania i roboty związane z wykonaniem tego zamówienia, zagospodarowanie placów budowy, zabezpieczenie terenu w okresie prowadzenia prac, zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w związku z prowadzeniem prac, zapewnienie warunków wymaganych przepisami BHP dotyczących placu budowy oraz zaplecza technicznego i socjalnego, zapewnienie bezpiecznego ruchu drogowego w czasie realizacji zamówienia, zapewnienia bezpiecznego dojazdu i dojścia do istniejących budynków i obiektów w okresie realizacji prac, sprowadzenie sprzętu, dowóz materiałów, działania w zakresie unieszkodliwiania odpadów i materiałów z rozbiórki – przez przekazanie uprawnionemu do tego podmiotowi (z dostarczeniem Zamawiającemu kart przekazania odpadów), bądź wywóz odpadów na wskazane przez Zamawiającego miejsce.7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały).8. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. 9. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 90%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:- 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 55 1090 2590 0000 0001 4488 9362 w Santander Bank Polska S.A. Oddział w Leżajsku z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Gmina: Miasto Leżajsk, ul. Rynek 1, 37- 300 Leżajsk;7) treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby gwarancji lub poręczenia obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy PZP, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy PZP.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:500 000,00 złb) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:1 000 000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:a) posiada doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w wykonaniu przynajmniej jednej roboty polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi lub skrzyżowania drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości wraz z podatkiem VAT co najmniej: 2 000 000,00 złb) dysponuje lub będzie dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem:- rozkładarka mas bitumicznych – 1 szt., walec stalowy – 1 szt., walec ogumiony –1 szt., samochód samowyładowczy – 1 szt., koparko ładowarka 1 – szt., frezarka nawierzchni bitumicznych – 1 szt., zapewnienie dostawy mas bitumicznychz wytwórni zlokalizowanej w odległości umożliwiającej wbudowanie masy asfaltowej w warunkach określonych przepisami, tj. czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin, pod warunkiem zachowania wymaganych właściwości masy i wymaganej temperatury przy wbudowywaniuc) dysponuje lub będzie dysponował osobą przewidzianą na stanowisko kierownika budowy:- posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są wystarczające do pełnienia tej funkcji w czasie realizacji przedmiotu zamówienia- posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień.W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.) lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach