Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej ulicy Szkolnej w m.Tułowice wraz z przebudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 405”

Gmina Tułowice ogłasza przetarg

  • Adres: 49130 Tułowice, ul. Szkolna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 600 143 , fax. 774 600 474
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tułowice
    ul. Szkolna 1
    49130 Tułowice, woj. opolskie
    tel. 774 600 143, fax. 774 600 474
    REGON: 53141330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tulowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej ulicy Szkolnej w m.Tułowice wraz z przebudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 405”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej ulicy Szkolnej w m.Tułowice wraz z przebudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 405” Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej ul. Szkolnej w Tułowicach o długości 342 m, nr drogi gminnej 104125 O. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: 1) rozbiórkę istniejących elementów drogi – nawierzchni z kostki betonowej „trylinka”, rozbiórka części nawierzchni asfaltowej, rozbiórka krawężników i obrzeży, 2) budowa odcinka kanalizacji deszczowej kd300 o długości 83,50 m, przykanaliki kd160, wpusty uliczne szt. 6, 3) przebudowa istniejącej sieci wodociągowej o średnicy 160 o długości 348,0 m, przebudowa hydrantów – 4 kpl, budowa komory zasuw K1 i K2, przyłączy (poza pas drogowy), 4) rozbiórka i odbudowa fragmentu ogrodzenia o długości 55,0 mb, 5) budowa nawierzchni drogowej z kostki brukowej 1093,0 m2 i kostki granitowej 757,0 m2, wykonanie korytowania, warstw konstrukcyjnych podbudowy, 6) ułożenie krawężników, obrzeży kamiennych na ławie betonowej 766,6 mb, betonowych 124,5 mb, 7) ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej 530,0 mb, 8) wykonanie zjazdów z kostki betonowej 400,0 mb, wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy, 9) wykonanie chodników 740,0 m2, wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy, 10) ułożenie ścieku betonowego 110.0 mb, 11) regulacja wysokościowa istniejących studni, zaworów wodociągowych i gazowych, 12) wykonanie docelowego oznakowania drogi, 13) plantowanie i uporządkowanie poboczy, 14) zabudowa i wymiana opraw oświetleniowych – 3 oprawy na słupach ZE, 15) przebudowa skrzyżowania z drogą wojewódzką – rozbiórka, wymiana krawężników, ułożenie masy asfaltowej 300,0 m2, 16) wykonanie tablicy informacyjnej. Zadanie obejmuje również koszt obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonania mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – (3 egz.). W kalkulacji obsługi geodezyjnej należy uwzględnić przed wytyczeniem drogi, dodatkowe koszty związane z wznowieniem granic i inwentaryzacją uzbrojenia podziemnego dla potrzeb realizacji inwestycji. Do czynności geodety należy również uwzględnić konieczność określenia zasadniczych elementów robót budowlanych takich jak np. długość wykonanej kanalizacji deszczowej, powierzchnie dróg i chodników, długości krawężników i obrzeży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. f) Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej (polegającej na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynów ustalonych jednostek przedmiarowych i ich cen jednostkowych), zgodnie z przekazanymi przedmiarami robót, wraz z zmianami wprowadzonymi przez Zamawiającego w trybie udzielania wyjaśnień na zapytania Wykonawców do treści SIWZ. Na pierwszej stronie kosztorysu należy podać stosowne w wycenie stawki cen roboczogodzin i wskaźników cenowotwórczych [Kp (koszty pośrednie), Kz (koszty zakupu) i Z (zysk)]. 2. Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego przez wszystkich wykonawców:(PROSIMY NIE SKŁADAĆ TYCH DOKUMENTÓW WRAZ Z OFERTĄ!): Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach