Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ulicy Asnyka w Prudniku

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, KOŚCIUSZKI 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    KOŚCIUSZKI 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    REGON: 531413188
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ulicy Asnyka w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi gminnej ulicy Asnyka w Prudniku w zakresie: - przebudowy konstrukcji i nawierzchni jezdni,- przebudowy konstrukcji i nawierzchni chodników i ścieżki pieszo-rowerowej,- przebudowy konstrukcji i nawierzchni zjazdów na posesje,- montażu oznakowania drogowego i pionowego aktywnego. Zakres robót:- roboty rozbiórkowe,- roboty ziemne,- podbudowy nawierzchni jezdni, chodnika i ścieżki pieszo-rowerowej,- nawierzchnie z kostki betonowej,- remont kanalizacji deszczowej,- urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,- roboty uzupełniające i towarzyszące (roboty pomiarowe, dostawa i montaż koszy na odpady).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.2. Ustala się wadium w wysokości: 12 000,00 zł.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.UWAGA:wadium wnoszone w formie innej niż pieniężnej musi być złożone w postaci elektronicznej w oryginale.Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy:- określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;- określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;- wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;- wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;- zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnejkwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,- nieodwołalność poręczenia lub gwarancji.Uwaga: oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego zwrot bez naruszenia jej integralności) obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku jako archiwum (ZIP)8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. GminaPrudnik 48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3 prowadzony w Banku Spółdzielczym w Prudniku nr:46 89050000 2001 0000 0215 0108 – Rachunek Sum Depozytowych.Dla podmiotów zagranicznych, kod swift:POLUPLPR, nr iban: PL46890500002001000002150108Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawcy winni posiadać doświadczenie wyrażające się tym, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali w sposób należyty roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie dróg lub parkingów o łącznej wartości minimum 1 000 000,00 zł;2) Wykonawcy winni dysponować na czas realizacji zamówienia:a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach