Gmina Prudnik ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, KOŚCIUSZKI 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
KOŚCIUSZKI 3
48-200 Prudnik, woj. opolskie
REGON: 531413188 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ulicy Asnyka w Prudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi gminnej ulicy Asnyka w Prudniku w zakresie: - przebudowy konstrukcji i nawierzchni jezdni,- przebudowy konstrukcji i nawierzchni chodników i ścieżki pieszo-rowerowej,- przebudowy konstrukcji i nawierzchni zjazdów na posesje,- montażu oznakowania drogowego i pionowego aktywnego. Zakres robót:- roboty rozbiórkowe,- roboty ziemne,- podbudowy nawierzchni jezdni, chodnika i ścieżki pieszo-rowerowej,- nawierzchnie z kostki betonowej,- remont kanalizacji deszczowej,- urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,- roboty uzupełniające i towarzyszące (roboty pomiarowe, dostawa i montaż koszy na odpady). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.2. Ustala się wadium w wysokości: 12 000,00 zł.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.UWAGA:wadium wnoszone w formie innej niż pieniężnej musi być złożone w postaci elektronicznej w oryginale.Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy:- określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;- określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;- wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;- wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;- zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnejkwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,- nieodwołalność poręczenia lub gwarancji.Uwaga: oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego zwrot bez naruszenia jej integralności) obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku jako archiwum (ZIP)8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. GminaPrudnik 48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3 prowadzony w Banku Spółdzielczym w Prudniku nr:46 89050000 2001 0000 0215 0108 – Rachunek Sum Depozytowych.Dla podmiotów zagranicznych, kod swift:POLUPLPR, nr iban: PL46890500002001000002150108Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawcy winni posiadać doświadczenie wyrażające się tym, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali w sposób należyty roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie dróg lub parkingów o łącznej wartości minimum 1 000 000,00 zł;2) Wykonawcy winni dysponować na czas realizacji zamówienia:a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI STARY UJAZD”
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-16 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie
Dodano: 2024-04-11 - Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola
Dodano: 2024-04-10 - Zamek w Krapkowicach (Zespół Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach) - rewitalizacja ściany zachodniej (frontowej)
Dodano: 2024-04-05