Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg
- Adres: 63645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
- Data zamieszczenia: 2018-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
ul. Akacjowa 4
63645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
REGON: 54117300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Skośnej w Łęce Opatowskiej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej ul. Skośnej w Łęce Opatowskiej o szerokości 4 m, długości 154,55 m (od km 0+000 do km 0+154,55) wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, na działkach nr 434, 422/1, 423/11, 427, 22, 33/1, 35. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przebudowę drogi gminnej w tym: a) korytowanie pod konstrukcję jezdni, zjazdów, b) wykonanie podbudowy gr. 10 cm z chudego betonu 2,5 MPa oraz podbudowy gr. 23 cm z kamienia łamanego c) wykonanie nawierzchni jezdni gr. 5 cm z betonu asfaltowego, d) wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr 8 cm, na podsypce piaskowej gr 4 cm oraz podbudowie gr 15 cm z chudego betonu 9MPa, Wszystkie zjazdy należy wykonać z kostki brukowej w kolorze szarym (zamiast koloru czerwonego wskazanego w projekcie), e) montaż krawężników i oporników betonowych. 2) Wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: a) wykonanie wykopów i przygotowanie podłoża, b) montaż rurociągu deszczowego z rur PVC fi 200 mm dł. 194,25 mb, c) montaż 3 szt. wpustów ulicznych i przykanalików z rur PCV fi 160 mm dł. 25,70 mb, d) montaż 5 szt. studzienek fi 600mm , e) wykonanie wylotu do rzeki Pomianka - 1 szt. wraz z umocnieniem skarp płytami ażurowymi, f) zasypanie rurociągu. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) regulacji istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej, skrzynek ulicznych sieci wodociągowej względem zagospodarowania i ukształtowania terenu, 2) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności inżynieryjnej drogowej odpowiedzialnych za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami Ustawy prawo budowlane, 3) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na zajęcie pasa drogowego, przy czym koszty z tytułu zajęcia pasa drogowego leżą po stronie Wykonawcy, 4) zawiadomienia poszczególnych podmiotów i jednostek o terminie rozpoczęcia i czasu trwania wykonywanych robót (zgodnie z opiniami i uzgodnieniami załączonymi do projektu) z zachowaniem wyznaczonych terminów oraz wypełnienie pozostałych zobowiązań wynikających z opinii i uzgodnień, 5) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wytyczenie, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze), 6) wykonania wszelkich badań i sprawdzeń, 7) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót, 8) wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 9) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 3. Parametry projektowe: 1) kategoria drogi – droga gminna - D, 2) kategoria ruchu – KR1, 3) obciążenie – 100kN/oś, 4) prędkość projektowa – 30 km/h, 5) przekrój poprzeczny – jednojezdniowy, 6) szerokość drogi – 4,00 m, 7) spadek poprzeczny: droga – 2,0% 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) w skład którego wchodzi : 1) Projekt budowlany, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (dalej SST/STWiOR), 3) Przedmiary robót, 4) Projekt organizacji ruchu, 5) Dokumenty formalno- prawne. UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiOR i zapisów SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.lekaopatowska.bip.net.pl (zakładka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4490P Grąbków - Kowale Pańskie etap II odcinka II Siedliska - Leśnictwo
Dodano: 2024-04-30 - Remont drogi powiatowej 4500P Kaczki Mostowe – Wietchinin – Mikulice na odcinku Kaczki Mostowe – Wietchinin – Mikulice
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa drogi w miejscowości Rychnów (od drogi powiatowej 4599P do posesji 59 i 61) - postępowanie II
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4584P na odcinku Zbiersk-Zbiersk Kolonia
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa drogi gminnej G035P Grodziec-Stare Grądy
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Rzgów - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej w m. Puszczykowo
Dodano: 2024-04-15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ - ULICA 19 STYCZNIA W SZAMOCINIE
Dodano: 2024-04-05 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z budową i doposażeniem istniejących przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4791P na odcinku od ronda w m. Łoniewo do DK 12
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 470 w zakresie budowy chodnika na odcinku od m. Podzborów do m. Kamień
Dodano: 2024-04-03