Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. K. I. Gałczyńskiego w Radwanicach, gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. K. I. Gałczyńskiego w Radwanicach, gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. K. I. Gałczyńskiego w Radwanicach.Inwestycja zlokalizowana jest w północno-zachodniej części gminy Siechnice.Celem inwestycji jest poprawa infrastruktury drogowej i sieci uzbrojenia terenu na ul. Gałczyńskiego w Radwanicach. Przedmiotowa droga obejmuje odcinek o łącznej długości 135,00 m.W ramach inwestycji planuje się wykonanie: jezdni o nawierzchni z kostki betonowej; chodników o nawierzchni z kostki betonowej; kanalizacji deszczowej; kanałów teletechnicznych i elektroenergetycznych. Inwestycja zostanie wykonana na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego.Stan istniejący:Obszar inwestycji to tereny zabudowane (zabudowa jednorodzinna).Na obszarze inwestycji znajduje się droga o nawierzchni szutrowej z licznymi nierównościami. Po prawej stronie usytuowany jest chodnik o nawierzchni z kostki betonowej typu HOLLAND, obramowany krawężnikiem betonowym i obrzeżami betonowymi. Ukształtowanie terenu jest łagodne. W projektowanym pasie drogowym występują latarnie oświetlenia ulicznego oraz słupy infrastruktury telekomunikacyjnej. W pasie drogowym znajduje się jedno drzewo. Warunki gruntowe proste. I kategoria geotechniczna. W pasie drogowym drogi zlokalizowane jest następujące uzbrojenie:sieć elektroenergetyczna nad - i podziemna,oświetlenie uliczne na słupach żelbetowych,sieć telekomunikacyjna na słupach drewnianych,kanalizacja sanitarna fi200, przyłącza kanalizacyjne fi150 i fi160,gazociąg fi100 i przyłącza gazowe fi150 i fi63,sieć wodociągowa fil 10 i przyłącza wodociągowe fi32.Zakres robót obejmuje w szczególności następujące zadania:a)Wykonanie robót przygotowawczych w tym wycinka drzewa, rozbiórki istniejącej nawierzchni i chodnika,b)Wykonanie robót ziemnych,c)Wykonanie kanalizacji deszczowej 0400 wraz ze studniami kanalizacyjnymi, włączenie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul.Szerokiej.d)Budowa kanału teletechnicznego wraz ze studniami kablowymi i kanału elektroenergetycznego. e)Wykonanie konstrukcji podbudowy nawierzchni z kostki betonowej BEHATON grub. 8 cm ul. Gałczyńskiego - szerokość jezdni: 6,00 m,f)Wykonanie obustronnego chodnika o długości 135,00 m wraz z umocnieniem obrzeżami i krawężnikami (szerokość chodnika lewostronnego-2,0 m, chodnik prawostronny o zmiennej szerokości od 1,5 do 1,85 m),g)Wykonanie zjazdów na posesje,h)Wyniesienie docelowej organizacji ruchu na podstawie projektu stałej organizacji ruchu,i)Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu,j)Rozwiązanie wszelkich kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia, k)Wykonanie pomiarów geodezyjnych,l)Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy-sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji,m)Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną - zgodnie z procedurą WIK.Zakres robót określony został w dokumentacji projektowej dla budowy ulicy K.l. Gałczyńskiego w Radwanicach autorstwa Mateusza Ciołka z firmy PROSTA-PROJEKT z siedzibą w Piotrkowicach na ul. Kieleckiej 37.Zamawiający informuje, że posiada opracowania:a)Projekt budowlany na wykonanie ulicy K.l. Gałczyńskiego w Radwanicach, wykonany przez Firmę PROSTA-PROJEKT z siedzibą w Piotrkowicach na ul. Kieleckiej 37,b)Projekt wykonawczy na wykonanie ulicy K.l. Gałczyńskiego w Radwanicach, wykonany przez Firmę PROSTA-PROJEKT z siedzibą w Piotrkowicach na ul. Kieleckiej 37,c)Projekt stałej organizacji ruchu ulicy K.l. Gałczyńskiego w Radwanicach, wykonany przez Firmę PROSTA-PROJEKT z siedzibą w Piotrkowicach na ul. Kieleckiej 37,d)Projekt czasowej organizacji ruchu ulicy K.l. Gałczyńskiego w Radwanicach, wykonany przez Firmę PROSTA-PROJEKT z siedzibą w Piotrkowicach na ul. Kieleckiej 37,e)Inwentaryzacja zieleni ulicy K.l. Gałczyńskiego w Radwanicach, wykonany przez Firmę PROSTA-PROJEKT z siedzibą w Piotrkowicach na ul. Kieleckiej 37,f)Dokumentacja geotechniczna ulicy K.l. Gałczyńskiego w Radwanicach, wykonany przez Firmę GeoJust z siedzibą we Wrocławiu na placu Powstańców Śląskich 8/1, g)Projekt zagospodarowania placu budowy i obsługi komunikacyjnej budowy ulicy K.l. Gałczyńskiego w Radwanicach, wykonany przez Firmę PROSTA-PROJEKT z siedzibą w Piotrkowicach na ul. Kieleckiej 37,h)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych budowy ulicy K.l. Gałczyńskiego w Radwanicach, wykonany przez Firmę PROSTA-PROJEKT z siedzibą w Piotrkowicach na ul. Kieleckiej 37,i)Przedmiar robót ulicy K. l. Gałczyńskiego w Radwanicach, wykonany przez Firmę PROSTA-PROJEKT z siedzibą w Piotrkowicach na ul. Kieleckiej 37 - przedmiar ma charakter pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. 3.6. Roboty muszą być wykonane zgodnie z wyżej wymienioną dokumentacją obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w niniejszym wniosku warunkach. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów.Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z wyżej wymienioną ustawą ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. z 2013 r. Dz. U. poz. 1232 z późń.zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów, dołączając je do dokumentacji powykonawczej. Magazynowanie odpadów powstających podczas realizacji inwestycji może odbywać się jedynie na terenie, do którego ich wytwórca ma tytuł prawny, zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. Nr 21). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów.Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa.Wykonawca w czasie realizacji robót ma obowiązek zapewnienia dojazdów i dojść do posesji w niezbędnym zakresie.Załączniki:1)Inwentaryzacja zieleni,2)Dokumentacja geotechniczna,3)Projekt budowlany,4)Projekt wykonawczy: branża sanitarna,5)Projekt wykonawczy: branża drogowa,6)Projekt wykonawczy: budowa kanałów technologicznych, 7)Projekt czasowej organizacji ruchu, 8)Projekt stałej organizacji ruchu, 9)Projekt wykonawczy: usunięcie kolizji, 10)Projekt zagospodarowania placu budowy i obsługi komunikacyjnej budowy, 11)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 12)Przedmiar robót-przedmiar ma charakter pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, 13)Zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 15.04.2016r. Z klauzulą o nie wniesieniu sprzeciwu z dnia 05.05.2016r.,14)Zatwierdzenie organizacji ruchu tymczasowego, 15)Zatwierdzenie organizacji ruchu docelowego, 16)Procedura odbiorowa WIK. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie opisane Dokumentacją projektową oraz STWiORB roboty budowlane, niezbędne do realizacji przedmiotowego zadania.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią Załącznik do niniejszej SIWZ. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.Dla prawidłowego oszacowania kosztów inwestycji przez wykonawcę Zamawiający załącza przedmiary robót. Przedmiary te stanowią jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty. W sytuacji gdy na etapie realizacji zadania okaże się, że rozwiązania zawarte w projekcie wykonawczym są sprzeczne lub niezgodne z projektem budowlanym, nie mogą być uznane za wiążące. W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym a wykonawczym należy zawsze uznać, że projekt wykonawczy jest obarczony błędem i należy go doprowadzić do zgodności z projektem budowlanym. Zmiana projektu wykonawczego w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności między dokumentem wyższego rzędu (projekt budowlany) a dokumentem pochodnym (projekt wykonawczy). W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Analogiczna relacja nadrzędności zachodzi między projektem wykonawczym a przedmiarem. Projekt wykonawczy jest uszczegółowieniem projektu budowlanego i stanowi podstawę opracowania przedmiaru. Przedmiar stanowi wyliczenie i zestawienie planowanych prac wykonywanych na podstawie rysunków w dokumentacji projektowej. Podstawowym celem przedmiaru nie jest opisanie robót lecz umożliwienie ich wyceny. W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym, projektem wykonawczym a przedmiarem bezwzględnie pierwszeństwo należy przyznać projektowi budowlanemu i wykonawczemu. Wynika z tego, że konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej, które nie zostały ujęte w przedmiarze lub zostały ujęte w mniejszym zakresie - nie jest zmianą przedmiotu umowy i nie wymaga podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Wykonanie takich robót nie jest również zamówieniem dodatkowym.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia:1)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.);2)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika robót koniecznego do realizacji zamówienia jak również jego codzienną obecność podczas wykonywania robót. Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji projektowej i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót do czasu odbioru końcowego.Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 10 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie czasu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach