Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. GRODZKA DZ. NR 483 DR W GRYFOWIE ŚLĄSKIM W KM 0+000-0+100 [POWÓDŹ LIPIEC 2012 R.]

Gmina Gryfów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-620 Gryfów Śląski, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7813552 , fax. 75 7813916
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfów Śląski
    Rynek 1
    59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7813552, fax. 75 7813916
    REGON: 0212013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gryfow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. GRODZKA DZ. NR 483 DR W GRYFOWIE ŚLĄSKIM W KM 0+000-0+100 [POWÓDŹ LIPIEC 2012 R.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na przebudowie drogi gminnej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wymianą sieci wodociągowej ul. Grodzka w Gryfowie Śląskim. Jezdnia drogi gminnej wykonana będzie z betonu asfaltowego o szerokości zmiennej obramowana krawężnikiem najazdowym i wystającym. Jezdnia będzie miała przekrój jednostronny o spadku poprzecznym 2%. Przedmiot zamówienia obejmuje również odtworzenie chodnika wzdłuż jezdni po jednej stronie o szerokości zmiennej z kostki betonowej o grubości 8cm . Na całości chodnika przy krawędzi jezdni zostanie zbudowany krawężnik zatopiony ponad nawierzchnię istniejącej jezdni. Branża drogowa • roboty przygotowawcze • roboty ziemne • wykonanie podbudowy • wykonanie nawierzchni z kostki betonowej • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego • wykonanie krawężników betonowych • roboty wykończeniowe Parametry techniczne -szerokość jednostronna chodników z z nawierzchni z kostki betonowej o szer. zmiennej 1,2-1,5m, - szerokość jezdni z betonu asfaltowego 2,8-4m, - poszczególne nawierzchnie obramowane będą krawężnikiem betonowym 15x22 (najazdowym), oraz murami budynków - nawierzchnia zatoki parkingowej z kostki betonowej grafitowa grub. 8cm. Powierzchnie i długości projektowane: • ściek i mur istniejący – 60 mb, • krawężnik zatopiony 15x22 – 300 mb, • powierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej grub. 8 cm– 120 m2, • jezdnia bitumiczna 500 m2. Branża sanitarna - Wymiana głównego odcinka kanalizacji deszczowej o łącznej długości L=146,6m od ul. Młyńskiej – z włączeniem do istniejącej studni na kanalizacji deszczowej Dw 1200 o rzędnych 315,04/ 312,24 /dz. nr 489 obręb 2 Gryfów Śląski/ - Wymiana wpusty i przykanalików deszczowych o łącznej długości L=70,0m; – Wymiana głównego odcinka kanalizacji sanitarnej o łącznej długości L=155,2m od ul. Wojska Polskiego – z włączeniem do istniejącej studni Sw /dz. nr 465 obręb 2 Gryfów Śląski/. - Wymiana przyłączy sanitarnych o średnicy DN160 i długości L=50,0m w granicach przebudowywanego pasa drogowego; – Wymiana głównego odcinka sieci wodociągowej o łącznej długości L=142,6m od istniejącej sieci wodociągowej DN100 zlokalizowanej w ul. Wojska Polskiego /dz. nr 465 obręb 2 Gryfów Śląski/ oraz istniejącego trójnika sieci wodociągowej zlokalizowanego na skrzyżowaniu ulic Grodzkiej i ul. Rynek. /dz. nr 475/2 obręb 2 Gryfów Śląski/ Wymiana przyłącza wodociągowe DN 40 o łącznej długości L=45m w granicach przebudowywanego pasa drogowego. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i ustawienia dwóch tablic informacyjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Opis projektu tablicy znajduje się w dołączonych do SIWZ załącznikach. Wykonawca obowiązany będzie do wykonania oraz uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca obowiązany będzie do dostarczenia jednego egzemplarza projektu tymczasowej organizacji ruchu do Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sprawowanie nadzoru archeologicznego przez osoby uprawnione, zgodnie z załączonym pismem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Po przekazaniu terenu budowy Wykonawca obowiązany będzie do bieżącego informowania mieszkańców posesji przyległych o terminach i zakresie wykonywanych prac mających wpływ na dostępność do budynków, dostawę wody i odprowadzanie ścieków. Ponadto Wykonawca dokona porównania miejsc wpięcia istniejących przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych z założeniami projektowymi. Jeżeli w trakcie prac odkryte zostaną niezinwentaryzowane przyłącza lub sieci Wykonawca zobowiązany będzie do oceny ich przydatności i po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego wymiany na nowe lub likwidacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium zostało ustalone w wysokości : 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 0/100) 2. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 06.07.2018 roku do godziny 12:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 1020 2124 0000 8202 0011 1443 w terminie umożliwiającym uznanie kwoty na koncie zamawiającego do dnia 06.07.2018 roku do godziny 12:00. 4. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium należy załączyć do oferty odpowiedni oryginał dokumentu. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji musi zawierać w szczególności: a) Nazwę i adres Gwaranta b) Nazwę i adres Zleceniodawcy c) Nazwę i adres Beneficjenta d) Nazwę i numer postępowania przetargowego e) Zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Beneficjenta w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z przesłanek zatrzymania wadium, opisanej w ustawie Pzp. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedkłada dokumenty, dotyczące tych podmiotów w zakresie wskazanym w ust. 2 pkt a) - c).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach