Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-330 Wilamowice, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48338129430 , fax. +48338129431
- Data zamieszczenia: 2019-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
Rynek 1
43-330 Wilamowice, woj. śląskie
tel. +48338129430, fax. +48338129431
REGON: 07218232100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilamowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Aleja Młyńska w Dankowicach w km 1+100 do 2+325,76 – etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi - Alei Młyńskiej w Dankowicach gm. Wilamowice od skrzyżowania z ul. Zaolziańską do skrzyżowania z ul. Graniczną. Zadanie zostało podzielone na II etapy. Ogółem zakres rzeczowy etapu I i II obejmuje: - utrzymanie istniejącego przebiegu ulicy w planie sytuacyjnym - wykonanie pełnej konstrukcji jezdni na całym zakresie robót -wykonanie wzmocnionego podłoża w postaci materaców z kruszywa na odcinku pomiędzy stawami hodowlanymi -wykonanie poboczy umocnionych -wykonanie szczelnych rowów odwadniających wzdłuż drogi z odpływem do rowów opaskowych stawów hodowlanych -przebudowa przepustów na rowach opaskowych z przystosowaniem do przejść małej zwierzyny - przebudowa istniejących zjazdów do posesji. Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlano – wykonawczy, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)*. *UWAGA: NINIEJSZE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE WYŁĄCZNIE WYKONANIE ETAPU I. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC DO WYKONANIA W ZAKRESIE ETAPU I ZOSTAŁ OKREŚLONY W PRZEDMIARZE ROBÓT. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia określone w Dokumentacji Projektowej, STWiOR (lub równoważne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 07 maja 2019r, do godz. 08:30 do wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Tabela elementów scalonych – wg załącznika nr 1A do SIWZ, 3) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolności lub sytuacji innych podmiotów (jeśli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników (jeśli dotyczy), 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeśli dotyczy), 6) Dowód wniesienia wadium. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ul. Wiśniowej oraz ul. Władysława Reymonta
Dodano: 2024-04-22 - „Przebudowa ulicy Hallera w Mieście Imielin w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Dodano: 2024-04-17 - „Przebudowa ulicy Musioła w Pszczynie”
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych. Etap II
Dodano: 2024-04-01 - „Przebudowa ulicy Poniatowskiego w Imielinie.” (postępowanie drugie)
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych. Etap I
Dodano: 2024-03-27 - Rozbudowa ul. Krętej i ul. Kasztanowej w Bojszowach – Świerczyńcu.
Dodano: 2024-03-19 - REMONT DROGI GMINNEJ UL. SOBIESKIEGO W KALETACH
Dodano: 2024-03-11 - POPRAWA JAKOŚCI DRÓG NA TERENIE MIASTA KALETY
Dodano: 2024-02-27 - PRZEBUDOWA CENTRUM MIASTA, UTWORZENIE NOWEJ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ - II ETAP
Dodano: 2024-02-22